JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Tue Dec 11, 2018 4:31 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
Author Message
PostPosted: Sat Jun 09, 2018 1:39 am 
Jr. Member
Jr. Member

Die uitspraak is gelewer en die skrif is teen die muur. Nou moet die slim manne die uitspraak beveg wat met een slag 300 000 mense as kriminelle verklaar.

Die hernuwings proses is deurspek met foute en nie konstant toegepas nie. As ek die afgelope jaar se kommentaar oor hernuwings lees kom die volgende na vore

Mense is weggewys wat wat 100 dae voor tyd wou aansoek doen.
Mense is weggewys wat 1 dag laat was.
Mense is weggewys deur n DFO wat sê wag vir hofuitspraak.
Mense wat op 90 dae wou hernu is meegedeel dat bevoegdheid verval, nadat bevoegdheid in 2 weke verkkry is is daar gesê jammer jy het 90 dae gemis.
Mense wat na 90 dae aansoek gedoen het se lisensies is geprosesseer en hernu.

Daar is nog baie scenarios rondom hernuwing. Maar een ding is duidelik en dit is dat alle mense nie dieselfe gehanteer is deur dieselfde wet nie. Is hierdie nie die rede waaroor nou baklei moet word nie.

Last edited by Zuku on Sun Jun 10, 2018 11:13 am, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Jun 10, 2018 9:54 am 
Hero Member
Hero Member

Fred Camphor op groot ontbyt oor bg

Quote:
Beste Lid,
Skakel in op GrootFM (90.5) of DSTV 144 vir Groot Ontbyt op Maandag 11 Junie om 06:30 en luister wat sê SAJWV se HUB, Fred Camphor oor die implikasies van gister se Grondwethof uitspraak ten opsigte van die hernuwing van vuurwapenlisensies.
Jagters Groete

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Jun 10, 2018 12:06 pm 
Hero Member
Hero Member

Tel julle ouens probleme op as julle hernuwing wil indien na 90 dae maar voor verstryking van lisensie self? By ons plaaslike stasie aanvaar hulle dit wel?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Jun 10, 2018 12:47 pm 
Full Member
Full Member

Die probleem is dat artikel 24(1) verwys na ten minste 90 dae voor die datum van verstryking.

Dus, AS jou plaaslike polisiestasie dit aanvaar, EN die sentrale vuurwapenregister se mense bereid is om dit te verwerk, is jy gelukkig. Moet dus nie daarop staatmaak nie, want as is maar verbrande hout. Die indruk wat verkry word is dat hulle nie kan bybly met aansoeke en hernuwings nie. Die maklikste oplossing is doodeenvoudig om wanneer hulle onder druk is, nuwe aansoeke af te keur of om te weier om laat hernuwings te verwerk.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Jun 10, 2018 4:51 pm 
Hero Member
Hero Member

Jake1 wrote:
Tel julle ouens probleme op as julle hernuwing wil indien na 90 dae maar voor verstryking van lisensie self? By ons plaaslike stasie aanvaar hulle dit wel?

My vrou het laasjaar reggekom met hare, ja.

BRNO 308, BRNO 22, Howa 243
Stormers/WP

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 12, 2018 11:52 am 
Hero Member
Hero Member

Blykbaar is daar nog nie finaal 'n direktief deur die SAPD uitgereik nie en is daar dus verwarring by polisiestasies. Party neem wapens in, ander sê dat hulle nie die kapasiteit het nie en nog ander dat die publiek moet wag vir amnestie (dan moet die wapens tog ingehandig word terwyl daar aansoek gedoen word?). 'n Sekere woordvoerder, brig. Vishnu Naidoo, dreig egter met vervolging indien wapens nie dadelik ingehandig word nie.

Kan julle julself indink watter chaos dit gaan veroorsaak as 300 000 mense weer aansoek gaan doen terwyl die huidige paar aansoeke tans nie eers verwerk kan word nie. Die maklikste uitweg gaan dus wees om die aansoeke nie goed te keur nie. En dit kan seker 5,6 jaar (meer?) wees voordat 'n ingeneemde wapen se lisensie goedgekeur word, terwyl jy basies "ontwapen" is.

Net die volgende vraag: indien ek my geliefde pistaal gaan verloor, soos dit nou blyk, sal julle voorstel dat ek nou dadelik 'n ander een koop en aansoek doen?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 12, 2018 12:00 pm 
Hero Member
Hero Member

Die ou pistool sal eers van jou naam af moet wees tensy jy die nuwe een onder toegewyde sport (Art 16) kategorie kan koop.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jun 13, 2018 9:07 am 
Hero Member
Hero Member

Manne vir die mense wat die TV opname met Fred Camhor gemis het plaas ek die skakel daarvan:
https://youtu.be/RTjW7PXSklQ

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jun 13, 2018 8:53 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ek het nou mooi almal se opinies gelees. Ek wou eers nie deelneem aan die gesprek nie omdat ek nie n vervalde lisensie het nie. Maar ek sien hier is baie wetsgehoorsame mense op die blad. Ek neem aan julle almal het TV lisensies vir die TV's by julle huise. Julle het in die 50 jaar wat julle voetuie het nog nooit vegeet om n voertuig lisensie uit te neem nie. Julle het nog nooit vandat die bestuurs lisensies veval vergeet om jou bestuurs lisensie te hernu nie. Mooi man. Jy is seker 1 in n 1000, of 10 000 of selfs 100 000.

Ek dink nie een van die manne wat se lisenie veval het voel hulle was nie nalatig nie. Maar hoekom is dit anders as n TV lisensie wat verval het? Of n kar lisensie of n bestuurs lisensie? Dis mos maar net n lisensie. Gee die manne n boete en kom ons gaan aan.

Om terug te kom na die uitspraak. Die SAPS moes seker verwag het hulle gaan wen. Hoekom is daar nog nie n "directive" uit gereik van wat nou moet gebeur nie? Die ou sè dit en daai ou sè dat. Dit is a.g.v. die swak kommunikasie in die eerste plek dat dinge so buite beheer geraak het. En nog steeds voeter die SAPS voort met die swak kommunikasie.

Die is maar net my 2 sent.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jun 13, 2018 9:04 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Jaco123 wrote:
Ek het nou mooi almal se opinies gelees. Ek wou eers nie deelneem aan die gesprek nie omdat ek nie n vervalde lisensie het nie. Maar ek sien hier is baie wetsgehoorsame mense op die blad. Ek neem aan julle almal het TV lisensies vir die TV's by julle huise. Julle het in die 50 jaar wat julle voetuie het nog nooit vegeet om n voertuig lisensie uit te neem nie. Julle het nog nooit vandat die bestuurs lisensies veval vergeet om jou bestuurs lisensie te hernu nie. Mooi man. Jy is seker 1 in n 1000, of 10 000 of selfs 100 000.

Ek dink nie een van die manne wat se lisenie veval het voel hulle was nie nalatig nie. Maar hoekom is dit anders as n TV lisensie wat verval het? Of n kar lisensie of n bestuurs lisensie? Dis mos maar net n lisensie. Gee die manne n boete en kom ons gaan aan.

Om terug te kom na die uitspraak. Die SAPS moes seker verwag het hulle gaan wen. Hoekom is daar nog nie n "directive" uit gereik van wat nou moet gebeur nie? Die ou sè dit en daai ou sè dat. Dit is a.g.v. die swak kommunikasie in die eerste plek dat dinge so buite beheer geraak het. En nog steeds voeter die SAPS voort met die swak kommunikasie.

Jaco, as die rede was om die publiek te beskerm dan sou hulle nie lisensies gedoen het nie, hulle sou net competancy gedoen het. N krimineel koop nie 'n vuurwapen nie, en 'n citizen wat as competent verklaar is verloor nie daai status as hy nie 'n krimineel raak nie.

Byvoorbeeld dink net aan al die rigmaroll wat ons sport skieters deur moet maak, but why?
Ek meen hulle is baie meer toegewyd as meeste van ons ander landsgenote, hulle betaal hulle belasting, doen niemand kwaad, EN spandeer geld in die ekonomie.

So volgens my is die FCA net geskryf vir ontwapeneing, niks meer, en dit is presies wat nou gebeur.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jun 13, 2018 9:06 pm 
Hero Member
Hero Member

Jaco123 wrote:
...

Dit lyk regtig of hulle verwag het om te verloor en dat die hof sou beslis wat hulle te doen sou staan.

Ons moet ook onthou dat die polisie in hulle wese reaktief is. Hulle tree eers op as iets reeds gebeur het. Beplanning is nie hulle sterk punt nie. (Hierdie is geensins 'n steek na ons plaaslike polisie nie, maar 'n kenmerk van polisie oor die algemeen en in ander lande ook.)

Die hele fiasko is die gevolg van die polisie se onvermoë om die administrasie rondom die wapenwet te hanteer. Dis ook nie juis onverwags nie, want administrasie is ook nie een van hulle sterk punte nie.

Die polisie se taak behoort die toepassing van die wet te wees, m.a.w. hulle behoort slegs op te tree teen persone met onwettige wapens en ammunisie. Die skryf van wapenwetgewing en administrasie daarvan behoort deur 'n onafhanklike liggaam(e) behartig te word. Ons kan maar net hoop...

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 7:56 am 
Hero Member
Hero Member

Die staat het 'n gulde geleentheid om geld in te kry agv die situasie. Soos iemand hierbo se. Beboet dan 'n ou wat vergeet se maar met R200 en hernu sy lisensie. Gebruik dan daai ongeveer 400 000 x R200 om die CFR stelsel te verbeter.

Ja ek weet ons kan maar net wens en hoop.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 10:41 am 
Hero Member
Hero Member

Hierdie plasing maak vir my baie sin:

http://www.gunsite.co.za/forums/showthr ... tion/page2

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 11:07 am 
Hero Member
Hero Member

GOSA nou net laat weet ALLE groen lisensies is geldig, Soos in alle. So as jy wit lisensie het en Groen lisensie vir wapen is die groen lisensie nou geldig ....

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 11:15 am 
Hero Member
Hero Member

tau wrote:
GOSA nou net laat weet ALLE groen lisensies is geldig, Soos in alle. So as jy wit lisensie het en Groen lisensie vir wapen is die groen lisensie nou geldig ....

Dit maak nie sin nie........
Wit liksens override groene...dus groene verval....nou verval witte omdat jy nie gaan hernu het nie en groene word weer valid......

Daai kite gaan nie vlieg nie....

Cheers

Stormers/WP

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 11:31 am 
Hero Member
Hero Member

Cobus(Cobb) wrote:
tau wrote:

Dit maak nie sin nie........
Wit liksens override groene...dus groene verval....nou verval witte omdat jy nie gaan hernu het nie en groene word weer valid......

Daai kite gaan nie vlieg nie....

Cheers

Sien mense op GOSA blad vra klaar brief waar dit bevestig word.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 11:36 am 
Hero Member
Hero Member

Nou hoor ek as volg by manne slimmer as ek....
As jy groen gehad het, en hy wys op stelsel....sal hy bly staan ten spyte van vervalde witte....dis goeie nuus maar ek sal graag dit op 'n skrywe wil sien...

Cheers

Stormers/WP

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 12:11 pm 
Full Member
Full Member

Die ou groen lisensies se rakleeftyd is kunsmatig verleng met 'n tydelike hofinterdik.

Die nuwe wet 60 van 2000 het die ou wet 75 van 1969 vervang. Die nuwe wet het reeds op 1 Julie 2004 in werking getree. Daar was sekere oorgangsbepalings vervat om die omskakeling te reguleer. Die Konstitusionele hof het in die eerste sin van die uitspraak begin deur te sê die besit van vuurwapens is nie 'n reg nie, maar 'n voorreg wat verval sodra die lisensie om so 'n vuurwapen wettig te mag besit, se tyd verstryk.

Gegewe daardie sinsnede in die Konstitusionele hof se uitspraak, hoe lank dink julle gaan die polisie nog die situasie duld dat 'n tydelike interdik hulle aan bande lê? Dit gaan waarskynlik vroeër eerder as later wees dat 'n aansoek gebring gaan word om die tydelike interdik tersyde te laat stel. Die Konstitusionele hof se uitspraak het nou duidelike rigyne gegee aan die polisie en ander howe dat indien die wetgewing duidelik geskryf is, moet dit uitgevoer word.

Die oorgangsbepalings in die nuwe wet sê ook uitdruklik dat dit 'n misdryf is om te versuim om die aansoek om hernuwing te doen binne die tyd wat voorgeskryf was in die nuwe wet. Bylae 1, artikel 11(4). Dit op sigself is reeds strafbaar met 'n boete of gevangenisstraf van een jaar, of beide so boete en gevangenisstraf. Volgens heersende norme kan die boete tot so R 40 000 beloop.

Polisieselle is maar koud in die winter. Die beste opsie is dat almal wat geraak word hul vuurwapenverenigings vra om so spoedig moontlik die owerhede te probeer oortuig om 'n amnestie in te stel.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 12:33 pm 
Hero Member
Hero Member

Hier is die tussentydse hofbevel van 2009.

Die polisie het nog nie teen die uitspraak geappeleer nie (soos met die onlangse Art 24/28 uitspraak).
Ek is nie 'n regskenner nie, maar ek verstaan dat hierdie uitspraak staan totdat die Grondwetlike Hof dit of bekragtig of ter syde stel.

Lees die inhoud. Dit onderskei nie tussen groen lisensies van wapens waarvoor jy ook vir wittes aansoek gedoen het, en die waarvoor jy versuim het nie. Dit sê "alle ..." Die groen en bruin lisensies onder die ou wet is dus geldig.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 1:01 pm 
Hero Member
Hero Member

Wat van bevoegdheids kaart wat reeds veval het volgens die verval dayum daarop?
Groetnis
Gert

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 1:15 pm 
Hero Member
Hero Member

Bevoegdheid bly geldig so lank soos jou langste lisensie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 2:44 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek sien die groot Generaal sê die SAP gaan môre instruksies ontvang oor hoe om die probleem aan te spreek. Ons moet maar wag en sien

Lynx 300WM, Musgrave .308 (Ferlach Loop), BSA .303, Stevens .22, Howa .308 Varm, Musgrave .308 (President Model), S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi Aut., Truvello 260 Rem., BRNO ZKK 602 375 H&H. CZ 75 Compact (aansoek ingehandig)

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 2:55 pm 
Hero Member
Hero Member

savage(P Coetzer) wrote:
Bevoegdheid bly geldig so lank soos jou langste lisensie.

Ek moes bevoegdheid herhaal toe ek my verlede jaar 2 gewere se lisensies hernu het, terwyl daar nog 7 jaar oor was voor my laaste lisensie sou verval. Ek het in 2013 wel die nuwe bevoegdheid sonder vervaldatum verkry.

Wat maak nog sin in hierdie debakel?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 2:56 pm 
Hero Member
Hero Member

Fanta300 wrote:
Ek sien die groot Generaal sê die SAP gaan môre instruksies ontvang oor hoe om die probleem aan te spreek. Ons moet maar wag en sien

Brei uit Fanta? Ek het hierdie nou-net raakgelees:
Firearm Owners:

Minister Bheki Cele announced yesterday in parliament that a new Firearm Amnesty will be announced soon.

This will also provide the opportunity to relicence firearms of which the licenses have expired.

It will hopefully also make provision to license those "estate firearms" that you may have in your possession.

We shall inform you as soon as the terms of the amnesty are known.

Hang onto those guns!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jun 14, 2018 3:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Chevvy SS wrote:
Wat maak nog sin in hierdie debakel?

My Oompie iemand wat dink hy verstaan die hele besigheid jok vir homself, want die pale word heeltyd geskuif. Sommer die sportsoort ook.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 2 hours