JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Fri Jun 22, 2018 7:39 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bloedruk h?er maak
PostPosted: Sat Nov 03, 2012 4:32 pm 
Full Member
Full Member

Hi julle

My Pa het onlangs 'n hartomlynig gehad. Hy sukkel nou baie met sy bloeddruk wat te laag is. Weet iemand dalk van 'n raad of manier om dit h?er te maak. Ek het al gehoor die mense s? jy moet Underberg drink, maar dis darem moer sleg. Enige raad?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Bloedruk h?er maak
PostPosted: Sat Nov 03, 2012 7:06 pm 
Hero Member
Hero Member

A paar fotos van mooi meisies sal sekker die job kan doen ;)

Hoop jou pa is ok. En dat hy gou gesond raak en tot volle herstel :)

MooiLoop

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Nov 03, 2012 8:56 pm 
Hero Member
Hero Member

Met 'n hartomleiding beteken dit dat die bloedtoevoer nou baie verbeter is. Die bloedtoevoer sal 'n tydjie vat om te stabiliseer alvorens mens kan s? dat lae bloeddruk nou 'n kwessie is. Wees geduldig vir so 3 na 4 maande en toets dan weer. Indien dit wel 'n probleem is praat met die arts wat die omleidings gedoen het.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 04, 2012 9:11 am 
Hero Member
Hero Member

Liquirice, Cremesoda, OXO en Oxtail Sop is alles goed wat jou bloedruk lig en wat vir my met my alreeds te hoe bloedruk werk is 'n taxi dywer wat soos sy g@t bestuur >:(

Groete
Jaco Stander

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 04, 2012 9:47 am 
Hero Member
Hero Member

Jakkalsgat, jou bloeddruk is permanent hoog as jy daar na Teasers se kant toe ry!!! ;D ;D ;D

Nou weet jy hoe hoog is ons bloeddruk hier in JHB met al die taxis was soos hulle g-t bestuur!!!

>:(

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 6:31 am 
Hero Member
Hero Member

Muismaree, hope all is well with your Dad. Go and higher some 'flat noses' off the street and make them work in the garden, but leave your Dad in charge. I am sure it will sort the problem out.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 8:00 am 
Full Member
Full Member

Hi Wayne, ons boer, so hy werk gereeld met die knape. ;D Dis hoekom ek wonder oor alternatiewe raad, want hulle sal mens se einde beteken!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 9:22 am 
Hero Member
Hero Member

no wonder he had to have a by-pass, keep him as active as possible on the farm. I have seen to many old chaps go backwards if they do not feel as if they are part of it anymore, but he must not rush into anything, that engine needs to be run in slowly and carefully now.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 2:48 pm 
Full Member
Full Member

Cool, ek glo hy sal dit probeer. As dit so is, behoort ek nooit moeilikheid te h? met my hart nie, want ek like my tabasco kwaai.. In Texas het ons dit ge?et soos party mense hier tamatiesous eet! Het nou nog 'n strawwe voorliefde vir brandgoed.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 3:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Ludwig gee vir jou goeie rad met die rooi peper. Weet van mense met bloedruk probleme wat lee medisyne kapsules by apteke koop, dit vul met die peper en daagliks saam met hulle ander pille neem.

As dit nie werk nie stel ek voor jou pa raak ontsla van die huidage skaapwagters en stel beteres aan ek glo so twee of drie van hierdies sal n beter uitwerking he en boonop sal jou pa baie ingenome met jou wees.

[img width=560 height=447]http://i929.photobucket.com/albums/ad136/BLOKBOTHA/bikini-girl-sheep.jpg[/img]

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Nov 07, 2012 3:04 pm 
Hero Member
Hero Member

As jy jou bloeddruk wil opjaag, lees bietjie koerant!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 2:12 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Of kyk nuus hoekom sê hulle goeienaand en lees dan die verskriklikste goed wat tot vir Mugabe sal laat wakker lê

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 2:24 pm 
Hero Member
Hero Member

Ludwig wrote:
Cayenne Pepper. Jy kan die kapsules by 'n apteek kry, of as jy dit kan handle, 'n 1/4 teelepel in water 4 keer 'n dag. Cayenne Pepper stabiliseer bloedruk, en werk net so goed vir ho? bloedruk ook. Gaan doen maar bietjie navorsing oor die outjie... http://www.cayennepepper.info/health-be ... epper.html Daar is mense wat op ho? bloedruk medikasie was, wat na 6 maande van Cayenne Pepper, hulle pille kon los.

Quote:
Capsaicin in cayenne pepper has powerful pain-reducing and ulcer preventing properties and cardiovascular benefits. The hotter the pepper, the larger the content of capsaicin. Capsaicin is an efficient relief for nasal and lung congestions and helps to clear away the mucus. It has also been studied as a treatment for colds, flu, arthritis, psoriasis, diabetic neuropathy, and of various inflammations. Cayenne pepper, when used regularly, reaches every part of the body, improving the entire circulatory system and promoting the elasticity of arteries, veins, and capillaries. Itcontains powerful anti-infectionary properties, which promote the health of the mucous membranes that line the nasal passages, lungs, intestinal tract, and urinary tract. Cayenne pepper helps kill the negative bacteria and protect against stomach ulcers. Itcan help reduce the symptoms of asthma, osteoarthritis, rheumatoid arthritis, and it can help prevent arteriosclerosis, colon cancer, blood clot formation, heart attack, stroke, pulmonary embolism, obesity, and diabetic complications like nerve damage and heart disease. It normalizes blood pressure and is beneficial in case of both high and low blood pressure. Cayenne pepper defends the body against invading pathogens.It boosts the whole immune system.
Vanaf- http://wrytestuff.com/swa132115.htm

Manne, wees baie versigtig met die cayenne peppers wat julle so koop.

ons werk met baie bloed resultate en uitslae, en sonder uitsondering het ons al menigte kere gesien dat mense wat hierdie roete volg se lewer funksies die hoogte inskiet. Basies wat dit beteken is dat daar 'n minimum en maksimum toleransies is vir lewer toetse (wat as die normaal geklassifiseer kan word). Cayenne pepper kapsules ens maak dat die lewer funksie ensieme tussen 3x en 10x meer is as die maksimum van normaal, wat beteken dat jou lewer bitter, bitter swaar kry. Nierfunksies vat ook shots met dit, maar nie so erg soos die lewer nie.

Dus moet jy jouself maar afvra of dit die moeite werd is. Ek reken as jy die bloeddruk bietjie wil hoog maak, verhog jou sout inname.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 8:32 pm 
Hero Member
Hero Member

F.L.A.S.H wrote:
A paar fotos van mooi meisies sal sekker die job kan doen ;)

Dit hang af, dit mag sy bloedruk in die grond in laat val ook :o :o :o

As die nou Oom Driepoot was, sou ek dit vereker nie aanbeveel het >:D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 8:34 pm 
Hero Member
Hero Member

Eugene wrote:
As jy jou bloeddruk wil opjaag, lees bietjie koerant!

Die is dalk 'n beter oplossing ;)

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 26, 2013 6:31 am 
Full Member
Full Member

muismaree wrote:
Hi julle

My Pa het onlangs 'n hartomlynig gehad. Hy sukkel nou baie met sy bloeddruk wat te laag is. Weet iemand dalk van 'n raad of manier om dit h?er te maak. Ek het al gehoor die mense s? jy moet Underberg drink, maar dis darem moer sleg. Enige raad?

Ek kan my kinders na hom toe stuur vir 'n middag... Werk vir my. Maar nou moet ek pilletjies drink om my bloeddruk laag te hou...

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 2 hours