JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Wed Jun 20, 2018 11:24 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
 Post subject: Cholestrol
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 10:04 am 
Newbie
Newbie

Manne ek is nou een van die ongelukkige mense wat met Cholestrol sukkel alhoewel ek nie vet eet nie oefen en n gesonde lewe ly.
N Vriend het my die advise gegee en ek glo dit werk moet nog weer vir n toets gaan om te bevestig. Ek wil glad nie meer pille drink nie wil natuurlik cure soek en as iemand van iets beter weet laat weet asb.

Jy vat
1 Koppie Varsgemaalde Garlic
1 Koppie Varsgemaalde Ginger
1 Koppie Apple Cyder vinegar
1 Koppie vars Suurlemoen sap
so n paar lepels heuning

Sit eers al die solids in n versapper

Kook die sappe saam met die Suurlemoen en Heuning en Apple Cyder vir so n uur prut net.

Gooi deur n sif en koel af

Drink elke oggen op nuger maag twee eetlepes vol

Blykbaar werk dit soos n bom

EK doen dit nou al vir n maand en kan alreeds n verandering voel

Sal julle op hoogte hou

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Cholestrol
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 10:39 am 
Hero Member
Hero Member

Hallo Frik

Ek kan jou regtig aanraai om nog Cayenne Pepper by te gooi. Dit is 'n wonderlike natuurlike produk. Gaan lees gerus op die internet van die wondere van Cayenne.

Groete
Douw

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 10:52 am 
Hero Member
Hero Member

Frik, selfde maar hier. Laat weet wat se die bloedtoetse...

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 10:56 am 
Hero Member
Hero Member

Lekker ding van cholesterol is dit is darem nie seer nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 11:00 am 
Hero Member
Hero Member

Stefan764 wrote:
Lekker ding van cholesterol is dit is darem nie seer nie.

++>: ++>:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 11:47 am 
Newbie
Newbie

douw wrote:
Hallo Frik

Ek kan jou regtig aanraai om nog Cayenne Pepper by te gooi. Dit is 'n wonderlike natuurlike produk. Gaan lees gerus op die internet van die wondere van Cayenne.

Groete
Douw

Dankie Dow

Sal gaan koop en by my konkoksie gooi hopelik gee dit hom dan n kleur en lyk nie meer soos baba poef nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 11:49 am 
Hero Member
Hero Member

As ek mag vra, hoekom nie net cholesterol pille drink nie?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 12:46 pm 
Newbie
Newbie

Hein22 wrote:
As ek mag vra, hoekom nie net cholesterol pille drink nie?

Jy mag vra natuurlik . Ek drink die goed maar glo my die newe effekte outway die goed in dit hence die rede hoekom ek eerder natuurlike remedies soek .

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 2:41 pm 
Hero Member
Hero Member

FrikvanDyk wrote:
so n paar lepels heuning

Hiedie klink amper vir my soos 'n sekere minister van gesondheid se aanbevole raad vir 'n ander siekte...

Mag ek vra op watter middel jy was?

.177 .22 (x2) .222 .243 .250 Savage
6,5x55 6,5x57 7x57 (x2) .308 8x60S (x2)
9,3x62 .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16 Br 12 Br (x3) 9mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 3:13 pm 
Hero Member
Hero Member

Pappabeer wrote:
FrikvanDyk wrote:
so n paar lepels heuning

Hiedie klink amper vir my soos 'n sekere minister van gesondheid se aanbevole raad vir 'n ander siekte...

Mag ek vra op watter middel jy was?

Daai minister is oorlede, te veel van Dr RE Bell se medisyne gedrink.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 3:14 pm 
Hero Member
Hero Member

Dankie sal kyk hierna. My pa was ook op cholestrol pille en het maar afgegaan want dit het hom so sleg laat voel.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jan 15, 2014 3:15 pm 
Hero Member
Hero Member

Baie pille doen dit, drink dit in die aand voor jy gaan slaap ipv in die oggende.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jun 16, 2014 5:53 pm 
Full Member
Full Member

Hallo Frik

Al enige verbetering daar?

Adaan

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 17, 2014 5:32 am 
Hero Member
Hero Member

Pasop vir cayenne pepper. As,mens,teveel van,dit,inneem (soos teelepel ens) het,dit n andelige uitwerking op jou lewer. In kliniese,toetse wat ons gedoen het, het,dit lewer ensieme 5-7 keer bo,die,normaal verhoog, dus was jy stadig maar seker besig om jou lewer te beskadig.

onlangse navorsing en kliniese toetsenhet,gewys dat as jy 1-1.5gram omega 3 inneem per dag, dit,n statisties beduidende invloed het om cholesterol te verlaag. Ek self het,dit,nagevors, en,my een vriend het,onlangs n groot kliniese studie,gemonitor wat,dit,bewys het.

in terme van jou resep, ek,dink eerlikwaar (en met respek gese) dat dit n pot strooi is.
as mens regtig iets goed wil drink, knoffelhuise 2x per week op nugter maag. Nou asem stink nie ens, en die anti-bakteriele, anti-virale en anti-hipertensie eienskappe van knoffel is welbekend.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 17, 2014 7:18 am 
Full Member
Full Member

Manne hierdie is vir my 'n baie interisante onderwerp.
My cholesterol is ook te hoog van te veel vet eet.
Ek het pille begin drink maar my nek het so seer geraak dat ek dadelik daarmee opgehou het.
Ek drink nou een van die natuurlike soort pille en sal self graag van die boererate wil probeer.
ek voel 'n bietjie meer gemaklik met die natuurlike middels, sal maar moet sien of dit gaan werk.

Ek sal die post mooi dophou.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 17, 2014 7:28 pm 
Newbie
Newbie

Kaneel en heuning het blykbaar ook baie voordele oa om cholesterol te verlaag.

Kyk na die link of google dit. https://healthunlocked.com/healthyeatin ... d-cinnamon

17-reasons-to-use-honey-and-cinnamon

People of many cultures have been using honey and cinnamon to treat many different health situations for centuries. Folk wisdom still retains knowledge of the healing properties of both raw honey and cinnamon.

1. ARTHRITIS: Take daily, morning and night, one cup of hot water with two teaspoons honey and one small teaspoon cinnamon powder. If taken regularly even chronic arthritis can be cured.
2. BLADDER INFECTIONS: Take two tablespoons of cinnamon powder and one teaspoon of honey in a glass of lukewarm water and drink it. It destroys the germs in the bladder.

cinnamon

3. CHOLESTEROL: Two tablespoons of honey and three teaspoons of cinnamon powder mixed in 16 ounces of tea water reduces the level of cholesterol in the blood by 10 percent within two hours.
4. COLDS: Take one tablespoon lukewarm honey with 1/4 teaspoon cinnamon powder daily for three days to cure most chronic cough, cold, and clear the sinuses.

5. HEART DISEASES: Make a paste of honey and cinnamon powder, apply on wheat-bread f or daily breakfast to reduce the cholesterol in the arteries and save the patient from heart attack.
6. UPSET STOMACH: Cures stomach ache and also clears stomach ulcers from the root.
7. GAS: If Honey is taken with cinnamon powder the stomach is relieved of gas.
8. IMMUNE SYSTEM: Daily use of honey and cinnamon powder strengthens the immune system and protects the body from bacterial and viral.
9. INDIGESTION: Cinnamon powder sprinkled on two tablespoons of honey taken before food relieves acidity and digests the heaviest of meals.
10. INFLUENZA – FLU: honey contains a natural ingredient which kills the influenza germs and saves the patient from flu.
11. LONGEVITY: Take daily, four spoons of honey, one spoon of cinnamon powder, and three cups of water and boil to make like tea to arrests the ravages of old age.
12. PIMPLES: Apply three tablespoons of honey and one teaspoon of cinnamon powder paste on the pimples before sleeping and wash it next morning with warm water for two weeks to remove pimples from the root.
13. WEIGHT LOSS: Daily in the morning one half hour before breakfast on an empty stomach, and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water to avoid fat to accumulate in the body.

honey

14. SKIN INFECTIONS: Apply honey and cinnamon powder on the affected parts cures eczema, ringworm and all types of skin infections.
15. FATIGUE: Sugar content of honey is more helpful rather than being detrimental to the strength of the body. Half tablespoon of honey taken in a glass of water and sprinkled with cinnamon powder, taken daily after brushing and in the afternoon increases the vitality of the body within a week.
16. CANCER: Advanced cancer of the stomach and bones have been cured successfully taking one tablespoon of honey with one teaspoon of cinnamon powder for one month three times a day.

17. HEARING LOSS: Daily morning and night honey and cinnamon powder, taken in equal parts helps restore hearing.

Keep these two powerhouses on hand in your home-remedy medicine chest.

How To make cinnamon and honey recipe:

All you need is cinnamon, honey and water! You need 2 tablespoons of honey and 1 tablespoon of cinnamon for a cup of water. It’s so simple! Bring everything to boil and simmer until it becomes smooth. Let it cool down or drink it warm. I prefer using raw honey and to grind the cinnamon stick myself to get fresh cinnamon powder. Enjoy!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 17, 2014 7:45 pm 
Hero Member
Hero Member

koos wrote:
Kaneel en heuning het blykbaar ook baie voordele oa om cholesterol te verlaag.

Kyk na die link of google dit. https://healthunlocked.com/healthyeatin ... d-cinnamon

17-reasons-to-use-honey-and-cinnamon

People of many cultures have been using honey and cinnamon to treat many different health situations for centuries. Folk wisdom still retains knowledge of the healing properties of both raw honey and cinnamon.

1. ARTHRITIS: Take daily, morning and night, one cup of hot water with two teaspoons honey and one small teaspoon cinnamon powder. If taken regularly even chronic arthritis can be cured.
2. BLADDER INFECTIONS: Take two tablespoons of cinnamon powder and one teaspoon of honey in a glass of lukewarm water and drink it. It destroys the germs in the bladder.

cinnamon

3. CHOLESTEROL: Two tablespoons of honey and three teaspoons of cinnamon powder mixed in 16 ounces of tea water reduces the level of cholesterol in the blood by 10 percent within two hours.
4. COLDS: Take one tablespoon lukewarm honey with 1/4 teaspoon cinnamon powder daily for three days to cure most chronic cough, cold, and clear the sinuses.

5. HEART DISEASES: Make a paste of honey and cinnamon powder, apply on wheat-bread f or daily breakfast to reduce the cholesterol in the arteries and save the patient from heart attack.
6. UPSET STOMACH: Cures stomach ache and also clears stomach ulcers from the root.
7. GAS: If Honey is taken with cinnamon powder the stomach is relieved of gas.
8. IMMUNE SYSTEM: Daily use of honey and cinnamon powder strengthens the immune system and protects the body from bacterial and viral
9. INDIGESTION: Cinnamon powder sprinkled on two tablespoons of honey taken before food relieves acidity and digests the heaviest of meals.
10. INFLUENZA – FLU: honey contains a natural ingredient which kills the influenza germs and saves the patient from flu.
11. LONGEVITY: Take daily, four spoons of honey, one spoon of cinnamon powder, and three cups of water and boil to make like tea to arrests the ravages of old age.
12. PIMPLES: Apply three tablespoons of honey and one teaspoon of cinnamon powder paste on the pimples before sleeping and wash it next morning with warm water for two weeks to remove pimples from the root.
13. WEIGHT LOSS: Daily in the morning one half hour before breakfast on an empty stomach, and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water to avoid fat to accumulate in the body.

honey

14. SKIN INFECTIONS: Apply honey and cinnamon powder on the affected parts cures eczema, ringworm and all types of skin infections.
15. FATIGUE: Sugar content of honey is more helpful rather than being detrimental to the strength of the body. Half tablespoon of honey taken in a glass of water and sprinkled with cinnamon powder, taken daily after brushing and in the afternoon increases the vitality of the body within a week.
16. CANCER: Advanced cancer of the stomach and bones have been cured successfully taking one tablespoon of honey with one teaspoon of cinnamon powder for one month three times a day.

17. HEARING LOSS: Daily morning and night honey and cinnamon powder, taken in equal parts helps restore hearing.

Keep these two powerhouses on hand in your home-remedy medicine chest.

How To make cinnamon and honey recipe:

All you need is cinnamon, honey and water! You need 2 tablespoons of honey and 1 tablespoon of cinnamon for a cup of water. It’s so simple! Bring everything to boil and simmer until it becomes smooth. Let it cool down or drink it warm. I prefer using raw honey and to grind the cinnamon stick myself to get fresh cinnamon powder. Enjoy!

En hier is net n paar voorbeelde hoekom ons nie alles glo wat op die internet is nie...

Sou jy dit ook geglo het as 'n Nigeriese herbailst se pamfletjie onder jou windscreen wiper die inligting bevat het?

Dit is wel snaaks dat die een wel-bekende medisinale gebruik van heuning, naamlik wondsorg, veral brandwonde (jammer James, dink ek nou te laat hieraan >:+ ) en bedsere nie genoem word nie

.177 .22 (x2) .222 .243 .250 Savage
6,5x55 6,5x57 7x57 (x2) .308 8x60S (x2)
9,3x62 .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16 Br 12 Br (x3) 9mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 17, 2014 7:51 pm 
Hero Member
Hero Member

Dr Philemon Nkakas eye drops one drop in the eye and the eye drops out ;D ;D ;D ;D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 24, 2014 6:14 pm 
Hero Member
Hero Member

SV MAD (Henk) wrote:
Pasop vir cayenne pepper. As,mens,teveel van,dit,inneem (soos teelepel ens) het,dit n andelige uitwerking op jou lewer. In kliniese,toetse wat ons gedoen het, het,dit lewer ensieme 5-7 keer bo,die,normaal verhoog, dus was jy stadig maar seker besig om jou lewer te beskadig.

onlangse navorsing en kliniese toetsenhet,gewys dat as jy 1-1.5gram omega 3 inneem per dag, dit,n statisties beduidende invloed het om cholesterol te verlaag. Ek self het,dit,nagevors, en,my een vriend het,onlangs n groot kliniese studie,gemonitor wat,dit,bewys het.

in terme van jou resep, ek,dink eerlikwaar (en met respek gese) dat dit n pot strooi is.
as mens regtig iets goed wil drink, knoffelhuise 2x per week op nugter maag. Nou asem stink nie ens, en die anti-bakteriele, anti-virale en anti-hipertensie eienskappe van knoffel is welbekend.

ek drink ook rooi peper maar nie elke dag nie.ek los bietjie op in warm water en drink dit net na ek geeet het dat dit nie my maag brand nie

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC + 2 hours