JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sun Dec 16, 2018 11:56 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trust jy die Gunsmith
PostPosted: Wed Feb 14, 2018 8:53 pm 
Newbie
Newbie

Het so ruk terug 'n hou gevat. Verlede jaar my Howa laat bed en paar ander dinge gedoen by 'n geweersmid, als het mooi terug gekom. Geweer het beter geskiet as wat ek kan so ek was te vrede. So 2 maande terug haal ek hom uitmekaar. Tot my onsteltenis, nie na my sin nie(dalk moet dit so lyk maar nie vir my nie). Ek wil nie hĂȘ ons moet name rondgooi nie, elkeen se opinie en smid verskil, maar is seker van julle het al so iets oorgekom.
Attachment:
DSC_0014.JPG
Attachment:
DSC_0015.JPG
Attachment:
DSC_0023.JPG

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 14, 2018 8:56 pm 
Newbie
Newbie

Soos hy nou lyk, dink DIY het beter afgeloop.
Attachment:
DSC_0059.JPG
Attachment:
DSC_0060.JPG

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 14, 2018 9:58 pm 
Hero Member
Hero Member

Albert. Jou DIY "joppie" lyk baie netjies. Dis hoekom ek ook self my eie werkies doen. Kan dit altyd oordoen as daar probleme is, sonder om vir iemand anders kwaad te word.

As ek so na jou smid se werk kyk, het ek 'n paar kommentare. Op die oog af lyk dit heel funksioneel. Lyk of hy Brownells Accraglass gebruik het. Die bietjie epoksie agter die "tang" gedeelte, by agterste aksieskroef, bekommer my. Ek verkies 'n effense spasie tussen die aksie se "tang" en die kolf, sodat hy nie daar kraak a.g.v. terugskop nie. Dis veral belangrik op die groter kalibers wat meer skop. Die werk is nie netjies afgerond nie, maar dis weggesteek binne-in die kolf en niemand gaan dit sien nie. Solank hy reg skiet, is dit seker aanvaarbaar? Die ekstra moeite wat jy ingesit het om die werkie netjies te kry, het heelwat tyd in beslag geneem. Sou jy vir die ekstra tyd wou betaal het?

Jy moet ook kyk na die dikte van die epoksie en wat dit aan die spasie tussen jou loop en kolf doen. Jou smid het die minimum epoksie ingesit, om spasies op te neem, maar sonder om die loop en aksie op te lig. Ek vemoed jy het die loop en aksie effens gelig? Of het jy 'n paar millimeter se hout onder die epoksie verwyder? Dis eintlik die regte metode na my mening.

Uiteindelik is die maatsaf op die teiken. Al lyk die meisie (se onderklere) nie te waffers nie, maar sy kan 'n barshou kook, dan sal jy darem nie gewig verloor nie. Selfde beginsel geld seker vir gewere ook? :)

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 15, 2018 6:05 am 
Hero Member
Hero Member

Albert, ek het die selfde stel as jy af getrap.... ek kan ongelukkig nie sien in watter area jy is nie.
Ek stoei nog erg met die "name en shame" want ek wil nie rerig he ander manne moet die selfde stel af trap nie.

Ek sou ook graag 'n lys wou sien van goeie smede per area.

Sent from my SM-G570F using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 15, 2018 6:15 am 
Newbie
Newbie

Alwin, wat my pla is, ek het die kolf tweedehands gekoop. Hy was klaar gebed, jy sal die bruin laag onder sien. Allowel dit ook op 'n Howa was het die aksie styf te styf ingegaan en het amper ongelyk. Ek het hom mooi gevra dat dit presies moet wees, asook pillar bedding. Die voorste pillar was omtrent 4mm van die knok af toe ek als weg Dremel. Het als weg gevat tot in die hout, die loop mooi in die channel "gecenter" en toe gebed saam pillars.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 15, 2018 9:41 pm 
Hero Member
Hero Member

Ja. Ek het ook 'n kleintjie dood in die ouens wat hulle 2de handse kolwe adverteer wat "klaar gebed" is. So al asof dit hom meer werd maak. Dis nie op my loop en aksie gebed nie, dus dien dit geen doel nie.

Daar is 2 maniere om 'n bed "job" te doen: Funksioneel of Netjies. Ek hou van funksioneel EN netjies, dus doen ek dit self. Ek sien jy het dieselfde idee gekry.

Jy mooet ook een ding van wapensmede verstaan. Almal is goed met iets, maar nie ene is goed met alles nie. Ek gebruik net die wat weet waarmee hulle goed is. As jou wapensmid dus huiwerig is om 'n werkie te doen, wees dankbaar hy stel jou in kennis, en moenie sy arm draai om dit wel te doen nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Mar 27, 2018 11:20 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Hallo Albert

Ek het die naweek begin om 'n Laminate kolf vir my RSA heeltemal af te skuur en wil hom nou netjies maak. Ek wil hom ook graag pillar en bed maar ek geniet dit so baie om aan hierdie kolf te werk dat ek dit alles sommer self gaan doen.
Ek het vanaand solank begin om die aluminium vooraf te draai vir die pilare.

Ek wil sommer my eie geskrifie begin hier op die forum. Ek het jou netjiese handewerk gesien en wil graag weet watter poxy jy gebruik het om jou geweer se bedding te doen.

Ek probeer ook uitvind watter dikte verskil tussen die binne en buite diameter van die pilare moet wees.

Groete.

Sent from my S60 using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Mar 28, 2018 9:40 pm 
Newbie
Newbie

Hi MB,
Het Steenvas gebruik, dink dit werk maklik vir die eerste keer. Dit loop nie so maklik nie, dink dit help om makliker te werk. Die pillars se wand dikte sal ek so veel maak as wat toelaat, myne is nog te klein na my sin. As ek moet skat so tussen 3mm tot 4mm. Maak net seker jou inside diameter is groot genoeg dat jou aksie se skroewe kan "float" binne in.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours