JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Mon Dec 11, 2017 7:55 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: Wed Apr 26, 2017 10:42 am 
Full Member
Full Member

Johnnie De Wet wrote:
Is daar iemand wat al 400 000km met so chip gedoen het?

Johnnie, ek wonder hoeveel manne het al jou vliegie op die skerm probeer dooddruk! Ek het so pas! Nou lekker vir myself gelag! ;D ;D ;D

Last edited by Johan7 on Tue May 02, 2017 10:00 am, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 30, 2017 12:03 pm 
Hero Member
Hero Member

Wie in Vaaldriehoek, Vereeniging doen die race chip asb. OP n 2000 model Toyota 3L KZTE. (is dit aan te beveel, 250,000km)
GROETNIS
GERT.

Last edited by GERT vd M on Sun Apr 30, 2017 3:00 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 30, 2017 2:40 pm 
Full Member
Full Member

Se-nou jy het n kar wat klaar high-performance geklasifiseer is, gaan die Racechip hom ook help en in watter manier?
Ek wil grag weet want ek glo die vinnige BMW wat my pa ry is sekerlik klaar waar hy moet wees of hoe?

22LR Walther Manurhin PP Sport
12G Remington 1100 semi
12G Remington 870 Wingmaster
9MM CZ P01D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon May 08, 2017 12:02 pm 
Administrator
Administrator

Meteor

Ja hy sal selfs vir die voertuie met hoe syfers help. Gaan kyk gerus na hulle webtuiste om te sien wat se verbeterings verwag kan word.

Groetnis
Wouter

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Dec 02, 2017 7:49 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek sien julle praat meestal van diesel of TD tipe voertuie.
Ek het 'n 2006 2.7 VVTI Toyota en soos almal seker weet sien hy 'n petrolpomp as die KFC van karre.
Sal 'n chip brandstof verbruik verbeter en so bietjie meer krag voorsien. Dit gaan vir my meer oor brandstof verbruik as krag lewering.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Dec 03, 2017 12:06 am 
Hero Member
Hero Member

Wielie Waps wrote:
Ek het 'n 2006 2.7 VVTI Toyota en soos almal seker weet sien hy 'n petrolpomp as die KFC van karre.
Sal 'n chip brandstof verbruik verbeter en so bietjie meer krag voorsien. Dit gaan vir my meer oor brandstof verbruik as krag lewering.

n "Racing chip" vir meer krag, gaan jy meer brandstof benodig en as jy hom inhet gaan jy nou en dan wil sien wat gebeur
as jy jou voet neersit.
Dan gaan jy nog by n Burger King ook moet indraai.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Dec 03, 2017 1:32 am 
Hero Member
Hero Member

Wielie Waps wrote:
ek het n 2.7 op n stadium gehad wat ek laat chip het. as die persoon wat dit doen sy storie ken maak dit n groot verskil.
avg van 8.5km/l gekry teen 120km/h

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Dec 03, 2017 12:12 pm 
Hero Member
Hero Member

Heinz Petersen wrote:
Wielie Waps wrote:

n "Racing chip" vir meer krag, gaan jy meer brandstof benodig en as jy hom inhet gaan jy nou en dan wil sien wat gebeur
as jy jou voet neersit.
Dan gaan jy nog by n Burger King ook moet indraai.

Dit is sso ja , myne ingesit , maar is net die eerste week wat jy die ekstra krag so wil voel , daarna ry jy normaal , onthou net nou ry jy lang pad , jou voet is ligter op daai petrol pedaal , want die bakkie loop maklikker , nee wat my bakkie is nou ligter op brandstof en het daai ekstra krag as jy die vier trokke op die karoo N1 moet verby gaan , chip hom manne , soos wouter se , moet net nie uit speks uitgaan nie

Die lewe is te kort om nors te wees ++>:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 9:41 am 
Full Member
Full Member

Ek doen "mapping" op Subarus vir 'n paar ekstra Rande. Ter opsomming: 'n chip of 'n "remap" van die ECU is beslis die moeite werd. Die vervaardiger probeer almal gelukkig hou, so die sagteware is so geskryf dat jy goeie petrolverbruik het, 'n egalige "torque curve" en 'n matige versnelling. Wat ek kan doen is om daai turbotjie harder te laat werk (bv die TD04 kan lag-lag teen 1bar druk werk, maar in die WRX werk hy net teen 0.8bar en in die Forester XT teen 0.7bar). Standaard verwek my Forester XT se enjin so 169kW/360Nm aan die bokant. Ek kan, sonder om buite die perke te beweeg, dit tot by 192kW/400Nm bring, maar die beste van alles is ek worry nie oor 'n egalige torque kurwe nie, so ek tel omtrent 40kW hier by 3000rpm tot 4000rpm op. Dit maak een MOEWIESE verskil want dis waar jy meeste van die tyd krag nodig het vir verbysteek en sulke goed. En die brandstofverbruik is effe beter onder ligte las want ek kan die "ignition timing" optimaliseer en sodoende die meeste verrigting moontlik uit elke druppeltjie petrol haal sonder om knock te kry. Maar as jy jou voet neersit, gaan hy effe swaarder wees, want ek vra mos nou vir meer petrol en lug om daai ekstra 30 to 40 kilowatt te haal.

Is dit die moeite werd? Definitief. Is dit skadelik? Net as jy oorboord gaan. Jy kan met liefde 'n chip en 'n kezos laat doen en nie hoef te komkommer oor goeters wat breek nie. Die ouens wat probleme optel is die ouens wat groter turbos opsit en karre laat sak en sodoende buite die veilige parameters beweeg.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 11:34 am 
Hero Member
Hero Member

Harambe wrote:
Ek doen "mapping" op Subarus vir 'n paar ekstra Rande. Ter opsomming: 'n chip of 'n "remap" van die ECU is beslis die moeite werd. Die vervaardiger probeer almal gelukkig hou, so die sagteware is so geskryf dat jy goeie petrolverbruik het, 'n egalige "torque curve" en 'n matige versnelling. Wat ek kan doen is om daai turbotjie harder te laat werk (bv die TD04 kan lag-lag teen 1bar druk werk, maar in die WRX werk hy net teen 0.8bar en in die Forester XT teen 0.7bar). Standaard verwek my Forester XT se enjin so 169kW/360Nm aan die bokant. Ek kan, sonder om buite die perke te beweeg, dit tot by 192kW/400Nm bring, maar die beste van alles is ek worry nie oor 'n egalige torque kurwe nie, so ek tel omtrent 40kW hier by 3000rpm tot 4000rpm op. Dit maak een MOEWIESE verskil want dis waar jy meeste van die tyd krag nodig het vir verbysteek en sulke goed. En die brandstofverbruik is effe beter onder ligte las want ek kan die "ignition timing" optimaliseer en sodoende die meeste verrigting moontlik uit elke druppeltjie petrol haal sonder om knock te kry. Maar as jy jou voet neersit, gaan hy effe swaarder wees, want ek vra mos nou vir meer petrol en lug om daai ekstra 30 to 40 kilowatt te haal.

Is dit die moeite werd? Definitief. Is dit skadelik? Net as jy oorboord gaan. Jy kan met liefde 'n chip en 'n kezos laat doen en nie hoef te komkommer oor goeters wat breek nie. Die ouens wat probleme optel is die ouens wat groter turbos opsit en karre laat sak en sodoende buite die veilige parameters beweeg.

Stem , terloops , waar in Kaapstad is jy , ek nou wel die chip op my D-teq izuzu gesit , maar wil hom graag laat map

Die lewe is te kort om nors te wees ++>:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 11:41 am 
Hero Member
Hero Member

Laat map by Kosie Swanepoel. Hy is naby jou.

Bruno.22 model 2
Taurus 38 special
243 Ruger RPR

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:04 pm 
Full Member
Full Member

Koos Swanepoel is die ou. Ek kan ongelukkig net Subaru en Mitsubishi Lancer's doen want ek gebruik Tactrix + EcuFlash en dis al modelle wat dit op werk.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:07 pm 
Hero Member
Hero Member

Is daar iemand in Namibia wat die Racing Chip insit.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:16 pm 
Sr. Member
Sr. Member

joe rocket wrote:

Kan iemand vir my Kosie se details stuur?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:21 pm 
Full Member
Full Member

Heinds wrote:
joe rocket wrote:

Kan iemand vir my Kosie se details stuur?

KSD Development
Address: 74 Willow Rd, Stikland Industrial, Cape Town, 7530
Hours: Open today · 8AM–5PM
Phone: 021 949 4566

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:37 pm 
Hero Member
Hero Member

Flip nel wrote:

Tuned2Race in die Paarl ry gereeld Namibie toe vir 'n ECU remap sessie. Hulle remap dan sommer so 20 voertuie op 'n slag. Kontak vir Ricker 083 451 6010. Hulle verstaan nogal van.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 12:56 pm 
Hero Member
Hero Member

ruaanb wrote:
Flip nel wrote:

Tuned2Race in die Paarl ry gereeld Namibie toe vir 'n ECU remap sessie. Hulle remap dan sommer so 20 voertuie op 'n slag. Kontak vir Ricker 083 451 6010. Hulle verstaan nogal van.

Baie Dankie sal so maak

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 3:43 pm 
Hero Member
Hero Member

2 van my vriende het onlangs hul ECU remaps verloor na 'n software update deur die handelaar. Die probleem is dat hulle redelik ver is van die tuner en die remaps nou weer gelaai moet word. Sommige tuners lock hul maps, maar dit veroorsaak ook dat die handelaar nie die voertuig kan herstel as dit bv. in limp mode gaan nie.

Met ECU kan jy die limiter uithaal wat jou voertuig (bakkie) se topspoed ontperk, terwyl die plug-and-plays wat ek ingehad het dit nie kan doen nie. Some you win, some you lose....

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 3:46 pm 
Hero Member
Hero Member

Sit net 'n duidelike instruksie op job card as voertuig ingaan. As hulle vra hoekom dan se jy net want my voertuig loop sonder probleme so moenie karring nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 4:00 pm 
Full Member
Full Member

Jy kan limp mode reset deur die battery te ontkoppel vir so 5 minute. Dit reset die ECU se geleerde waardes en enige foutkodes wat gestoor was. As die kondisie wat "limp mode" veroorsaak het nie meer teenwoordig is nie, sal limp mode weg bly totdat dit weer gebeur. NB: Jy sal weet die battery was lank genoeg ontkoppel as jou outomatiese elektriese vensters nie meer op outomaties werk nie. Maar moenie worry nie, jy het net nodig om hulle so 5 keer self heeltemal op en af te laat gaan om dit weer te laat "leer" waar die limits is.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Dec 04, 2017 4:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Nog onder waarborg Ruaan, die handelaar doen wat die fabriek voorskryf. Hulle doen dit ook op voertuie buite waarborg indien jy nie versoek om dit nie te doen nie.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours