JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Wed Nov 21, 2018 2:43 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 1:31 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek sal eersdaags paar groterige sakke benodig (die wat toerits om stof uit te hou) om paar karkasse (rooibok, vlakvark, blouwildebees) oor afstand van sowat 450km te vervoer slaghuis toe.

Waar koop mens die sakke en wie van julle het dit al gebruik? Wat was jul ondervinding hiermee?

Ek woon in Randburg, Gauteng.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 1:46 pm 
Full Member
Full Member

http://wrapabuck.co.za/

Ek vervoer altyd my bokke direk van die Oos-Kaap na Mpumalanga in 'n gewone Venter waentjie. Die enigste sakke wat ek gebruik is die standaard natuurlike sakke waarin die bokke toegerus kom; hul eie velle.

In meer as 20 jaar het ek nog geen skade gehad nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 1:49 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek het my eie laat maak by iemand vir heelwat goedkoper as die wat so gesmous word. Myne is die diepte van 'n 6ft Venter Elite sleepwa, breedte van een en lengte is helfte. ek kry 2 sakke dan mooi ingepas langs mekaar. Ek het onlangs 'n koedoe, blouwildebees en springbok in een gelaai en daar was nog plek. Is van blou pvc materiaal met 'n ordentlike zip wat van beide kante af kan oop en toe zip.

Vir bloed en dit gebruik ek die grootste nappy liners wat jy kan kry. Pak laag ander en pak dan laag vleis. weer 'n laag liners en weer 'n laag vleis.
Dit werk soos 'n bom en jou vleis le nie in die bloed nie. Met ons onlangse jag het ek vleis eerrs 24hr later by slaghuis afgelaai en dit was mooi droog sonder enige teken van smetterigheid.

Jy kan droë ys, bottels gevriesde water,etc tussen in pak.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 7:16 am 
Hero Member
Hero Member

Baie dankie vir die inligting. Lyk my die Wrap-a-Buck sakke is ook maar R1,000+ by die handelaars en ek kan steeds wegkom met goedkoper opsies soos ou lakens en "liners" wat ek in die hande kan kry. Verder moet mens die karkas so droog as moontlik hou. Bakteriee hou van klammigheid en daarom word gevriesde waterbottels eintlik nie aanbeveel nie, want die kondensasie tydens die rit is nie ideaal nie.

Lyk my mens moet in die toekoms daaraan dink om luginlate in jou bagasiewa in te sit, solank dit nou net nie weer staan en stof intrek nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 9:16 am 
Full Member
Full Member

Stuur my jou nommer, dan gesels ons oor watter sakke jy presies soek

Sent from my iPhone using Tapatalk

Smith Wesson M&P 9

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 9:30 am 
Sr. Member
Sr. Member

Na baie sakke komberse en 100de verskillende idees werk hierdie maar nogsteed vir my die beste. Jy laai jou vleis in en uit sommer met jou kerk klere is hy mooi "gerap" is.
Attachment:
plastic-stretch-film-500x500.jpg

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Krieger 6XC
Bartlein 6BR
Broughton 300WSM
303 lee enfield
Haelpomp
.38 Special

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 10:02 am 
Hero Member
Hero Member

Kallie Fernhout wrote:
Na baie sakke komberse en 100de verskillende idees werk hierdie maar nogsteed vir my die beste. Jy laai jou vleis in en uit sommer met jou kerk klere is hy mooi "gerap" is.
Attachment:

Kallie hier by ons is ook manne wat jou metode volg.

Dan van jou punt af. n Ander mater van my koop nou weer by n sponswinkel die sakke waarin matrasse verpak word. Dink dis so R5 / sak. Hy gebruik enkelbed en 3/4 bed sakke. As jou bok hang glip jy hom bloot van onder in die sak, haak hom van die hakke af en as hy op die bakkie lê maak jy die sak met n cabletie vas en siedaar.

Wat die waterbottels betref. Daar is genoeg speling in die plasitiek, dit word in die buikholtes en tussen die sakke gepak dws geen kontak met naakte vleis nie. (As ons die karkaste in plastiek verpak)

Dan die ou metode wat baie nog volg is swartsakke, pel van my het perongeluk n tipe gekoop wat n pie-weerder ophet wat straathonde van jou vullissakke weghou..... wel dit het hom sy springbok gekos, daai vleis het so na die reukmiddel gestink dat hy met die karkas niks kon maak nie.

Mambo's verkoop n deurskeinende vullissak, nogal goedkoper as die swartes en werk goed vir kleinwild.

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 10:12 am 
Hero Member
Hero Member

Die mense maak ook netjies sakke

http://www.coolking.info/

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 10:21 am 
Full Member
Full Member

Jy kan die ou bel sy prysse is nogal goed , voorsien ons ook van sake :

Francois : 083twee281503
Hy is in Germiston

2 Tand Gif Monster (vrou)
African Gray wat jou bang praat

" Plans are of little importance , but planning is essential "

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 11:22 am 
Newbie
Newbie

By die camo winkel Willebees in Bredell verkoop hulle karkas sakke wat van virgen plastiek gemaak is. Dis belangrik want sakke soos jou gewone vuilgoed swart sakke is van herwinde plastiek gemaak en bakteriè groei redelik vinnig daarin. Die blesbok grootte sakke is R10 elk en die wildebees grootte sakke is R15 elk. Ek gebruik dit nou al n paar jaar en werk baie goed. Goggas en stof kom nie naby jou bokke nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 1:49 pm 
Hero Member
Hero Member

Fantastiese produk. Jy kan dit weer en weer gebruik. Hoogs aanbeveel en glad nie duur nie. Al wat jy vervang is die binne liners / nappies en hulle is ook nie duur nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 1:54 pm 
Hero Member
Hero Member

Boesman10 wrote:

Fantastiese produk. Jy kan dit weer en weer gebruik. Hoogs aanbeveel en glad nie duur nie. Al wat jy vervang is die binne liners / nappies en hulle is ook nie duur nie.

Lyk my hulle is rondom R1,000 / sak.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 1:56 pm 
Hero Member
Hero Member

andre007 wrote:
Kallie Fernhout wrote:
Attachment:

Kallie hier by ons is ook manne wat jou metode volg.

Dan van jou punt af. n Ander mater van my koop nou weer by n sponswinkel die sakke waarin matrasse verpak word. Dink dis so R5 / sak. Hy gebruik enkelbed en 3/4 bed sakke. As jou bok hang glip jy hom bloot van onder in die sak, haak hom van die hakke af en as hy op die bakkie lê maak jy die sak met n cabletie vas en siedaar.

Wat die waterbottels betref. Daar is genoeg speling in die plasitiek, dit word in die buikholtes en tussen die sakke gepak dws geen kontak met naakte vleis nie. (As ons die karkaste in plastiek verpak)

Dan die ou metode wat baie nog volg is swartsakke, pel van my het perongeluk n tipe gekoop wat n pie-weerder ophet wat straathonde van jou vullissakke weghou..... wel dit het hom sy springbok gekos, daai vleis het so na die reukmiddel gestink dat hy met die karkas niks kon maak nie.

Mambo's verkoop n deurskeinende vullissak, nogal goedkoper as die swartes en werk goed vir kleinwild.

Dis wat Wrap a Buck se waarskuwing is:

BY TRANSPORTING MEAT IN PLASTIC BAGS, YOU ARE CREATING THE BEST ENVIROMENT FOR BACTERIA TO GROW!!

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 2 hours