JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Wed Sep 19, 2018 10:31 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Sep 02, 2018 5:49 pm 
Newbie
Newbie

Dag manne

In my soeke na 'n toepaslike AR knaldemper het ek op Saimaa Still QD 5.56 Sound Suppressor afgekom...en hulle is plaaslik beskikbaar...

http://saimaastill.fi/portfolios/saimaa ... onnection/

Dis 'n knaldemper wat met QD aanknip oor die geweer se "flash hider" wat blykbaar baie beter is as knaldempers wat aanskroef....

Hier is 'n skakel...

https://www.youtube.com/watch?v=36wFuZkxnv8

Dit word deur 'n Finse maatskappy gemaak en is volgens die inligting op die webtuiste ook geskik vir vol automaties en verhoog nie "bolt speed" nie...lyk soos 'n uitstekende produk...

Het enige van julle kennis of ondervinding van die spesifieke knaldemper of is daar ander soortgelyke produkte wat julle kan aanbeveel, verkieslik lokaal beskikbaar...

Die Amerikaanse mark is vol baie goeie QD knaldempers maar ek weet nie van enige wat plaaslik beskikbaar is nie.

By voorbaat baie dankie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Sep 02, 2018 5:59 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Het so tyd terug n man in Finland gevra wat sy ondervinding is met die SAAIMA en die Ase utra. Hierdie sy antwoord:

Ase Utra pros:

- built like a tank by using excellent precision casting technique they developed and you don't break one, one breaks you before that happens [emoji4]
- because of the use of precision casting, the product is superbly symmetric hence you don't ever have to index the can
- very good suppression decibels
- some models can be used with a standard AR flash hider
- will handle as much full auto as your weapon can endure without melting or exploding

cons:

- they are heavy, very heavy, just like the proverbial tank would be
- because of the use of casting, the product can not be dismantled for cleaning (I don't care, I just wash them with hot water...or don't even bother to do that telling the truth)
- huge back pressure, a little bit less on the "Low Back pressure" model, which really isn't
- the back pressure fouls your gun, your brass and your face
- you need an adjustable gas block on a SLR

Saimaa Still pros:

- built from CNC machined components, so you can upgrade them or change a broken component
- very lightweight
- can be dismantled for thorough cleaning which is good, since the front grille will eventually be obstructed by carbon buildup
- almost no back pressure (I'd say no back pressure, but this is a bit debatable)
- excellent suppression decibels
- according to my tests, will take more ammo without failing than my budget will ever allow me to spend on the range

cons:

- you can mechanically break SStill if you try hard enough, the tube is heat resistant aluminium
- screwed together CNC machined components will never be as symmetrical as a precision casting can be, so you do need to index SStill to keep your zero
- the front grille will eventually be obstructed by carbon buildup, so you have to clean it at some point (haven't happened to me yet)
- you need to use SStill flash hider or muzzle brake, one more item to buy per gun, but they are excellent products

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Sep 02, 2018 6:08 pm 
Newbie
Newbie

Baie dankie vir die waardevolle terugvoer JGZ!

Ek soek nie die moeilikheid van "back pressure" nie so ek sal definitief eerder vir die SAIMAA gaan....

Waardeer opreg!
Geseende aand vir jou!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Sep 02, 2018 6:58 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Doepie wrote:
Baie dankie vir die waardevolle terugvoer JGZ!

Ek soek nie die moeilikheid van "back pressure" nie so ek sal definitief eerder vir die SAIMAA gaan....

Waardeer opreg!
Geseende aand vir jou!

Back pressure sorteer mens maklik uit met n adjustable gas block. Ek skiet altwee my ARs slegs met silencers en het geen probleem met gas nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Sep 02, 2018 7:03 pm 
Newbie
Newbie

Watter knaldempers het jy op jou twee semi-auto gewere JGZ?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Sep 03, 2018 6:40 am 
Sr. Member
Sr. Member

Doepie wrote:
Watter knaldempers het jy op jou twee semi-auto gewere JGZ?

Een warrior en die ander n ERC. Gaan hul dus vervang met Ase utra binnekort.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 2 hours