JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sun Dec 16, 2018 10:11 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Fri Feb 06, 2009 9:48 am 
Dit wil voorkom asof die bewaringsmense in Noord Kaap met groter insig, versigtigheid en verstandigheid na die aangeleentheid kyk as CN se oorhaastige vergrype.

Die boer se grondwetlike reg om homself en sy eiendom te beskerm word volgens inligting erken.
Akkreditasie vir die professionele jagter word as vereiste gesien.

Permitte aan die boer vir die jakkals wat vang is 'n geklikheid en is net nie prakties haalbaar nie.

Die jagters moet nou vir hul paaltjies keer en beding vir 'n redelike akkreditasie proses.

Dan sit die boer met 'n opvoedingstaak nl. Om sy medeboer toe te lig op te voed en te motiveer  ---- dat jakkalsskiet en beheer nie 'n naweeksports is nie maar met verantwoordelikheid benader moet word.

Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 18, 2009 8:22 pm 
Hero Member
Hero Member

Langbroek:
Jy steek nou jou kop in n byenes... jou medeboer in te lig toe te lig dat jakkalse nie n tydverdryf is nie.....mar harde werk..
Daar is baie boere  wat besef dis beter om of jakkalse reg te leer roep en die job te doen , en ander wat nie kans sien om woefiepoefie aan te jaag nie en eerder die dienste van n jagter te bekom (wat hy in glo of waarvan hy verwysings gekry het) Dit beteken hy moes al redelik suksesvol  gewees het...Maar jy kry ook die een wat altyd maar dink dis lekker om sy pelle te onthaal en na n paar doppe die veld te vat en te se skiet biki jakkalse...LW nie alle boere nie...
maar die boer wil soms net nie luister nie.
En dan die ander probleem die ou koop n roepstel en gaan een of twee keer uit saam met n vriend, koop ligte en nou begin hy na boerevereeniging gaan en BEMARK homself as jakkals jagter.....en hy vertel net hoe goed hy is. en hulle is amper groter gevaar  as die boer met die tydverdryf jakkalsjag episode....Ek kan voorbeelde noem, maar behou maar die swygreg as jy nie goed kan praat ne bly liewer stil....

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Feb 18, 2009 10:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Jaques
Ja 'n ou moet oppas, ek boer self en skiet by myself en 2 bure, vra hulle nie geld nie want dit help my ook as hulle veld skoon is. daar is ook gevaarlike manne wat hulself as pr jakals jagters uitmaak, het jare terug met so ou tedoen gekry, hom gejaag en maar met Hein kontak gemaak cd dvd ens. Sit nou met buurman oorkant rivier, boer met bees het geweier dat daar jakalse geskiet word, nou vreet jakals sy kallers soos die koei kalf nou huil hy. Het daar gaan roep, dog eers dis 'n trop weet nie wat nie soos jakalse my bestorm pappie was lanklaas so opgewonde ;D ;D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 19, 2009 8:21 am 
Administrator
Administrator

Weer eens 'n bewys dat jakkalse jou nooit teleur stel nie.
Heinrich

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 19, 2009 9:02 am 
Hero Member
Hero Member

yalair
jy het nou net die helfte vertel....ons wag vir die res....
kon jy almal bykom.....en hoeveel het aan die bakkie kom ruik...vertel!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 10:48 am 
Projag
Ek is bly om te sien dat jou ondervinding van die boer in die algemeen meer positief is as andere. Ek wil 'n beroep doen dat ons op die positiewe konsentreer en daarmee werk en nie die negatiewe deuntjie as argument verhef nie, want dan steek ons onsself in die rug.
Dankie vir alle positiewe bydraes tot hierdie gemeenskaplike probleem.

Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 3:21 pm 
Yalair
Quote:
Sit nou met buurman oorkant rivier, boer met bees het geweier dat daar jakalse geskiet word, nou vreet jakals sy kallers soos die koei kalf nou huil hy. Het daar gaan roep, dog eers dis 'n trop weet nie wat nie soos jakalse my bestorm pappie was lanklaas so opgewonde 

Hein s? dat jakkalse jou nooit teleur stel nie is baie waar, jakkalse het ook die nare gewoonte om mense met baie swak maniere in 'n oogwink bitter oulike maniere te gee. Dan is hulle voor in die koor as dit by probleemdierbehaar kom.

Hallo Langbroek, jy en Basjan moet laat weet hoe het die jagtery in Donker Afrika gegaan en hoop dat die trip nie te vol slaggate was nie.

Taffie

Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 8:43 am 
Hero Member
Hero Member

projag
nee wat ek leer elke dag by julle ouens, ja in my veld het ek groot sukses, maar as jy elke aand op ander plaas skiet dink ek dis 'n ander ball game. Met die res stem ek 100% saam met jou.
JAQUES
ek dink ek moet die ou begin geld vra, 2 aande wat ek nou daar in was 23 geskiet, onder andere 2 stok ou tewe 3 ou reuns die res wissel jong en dom tot volgrooide jakkalse.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 21, 2009 9:51 am 
Hero Member
Hero Member

projag

ho nou, ek dink as een van julle manne daar in was sou die telling baie meer gewees het, onthou jong jakals is nou onosel en die grotes ken nie van roep op daai grond nie, laat my 100 keer beter lyk as wat ek is. My beste voor die was sewe op een aand en ses die volgende aand, maar ook die tyd van jaar wat jonges loop, die ou menere laat my maar sweet om hulle by te kom, maar ek kry hulle darem ;D. Die grond is so 5000 hektaar so hulle is nog genoeg, en ek dink as ek hier onder beheer het sal dit beter by my ook gaan, so ek konsentreer nou hier maar wil ook nie oor roep en die manne meer skelm maak nie

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 4:37 pm 
Hero Member
Hero Member

Lyk my daar is gebiede met te?lproejte vir jakkies as ek die score so kyk . Geluk met die score.

Christo

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 6:32 pm 
Hero Member
Hero Member

ek stuur elke oggende my jakals man uit om hulle aan die windpomp vir my vas te maak die res ja hy sommer in die kraal. Hoe skiet julle die jakalse dan ?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 9:12 pm 
Hero Member
Hero Member

Yalair

Sien nou eers ek kan nie spel nie.

Ek moet erken dat die jakkalse wat ek al geskiet het op een hand getel kan word en hulle is almal deur die dag geskiet en nie gejag gewees nie, net toevallig mekaar raakgeloop, maar die einde is gewoonlik dieselfde gewees.

Ek het ook per toeval op die forum afgekom en geniet dit baie en stel regtig belang in wat hier gebeur. Miskien leer ek iets (sal verseker) by die manne wat alles nou net vir hulle self wil hou as ek so lees oor die opinies oor boere.

Christo

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 23, 2009 9:09 am 
Hallo almal

Moenie die boodskapper skiet nie.

Dit is regtig jammer as boere sterk voel dat hulle nie noodwendig dieselfde siening deel as die georganiseerde landbou nie. Of andersom? Feit is, daar word tans nog uit te veel verskillende monde gepraat - aan albei kante van die debat.

Ja, die volgende vergadering met DEAT geskied op 20 Maart 2009 in PE. Die inisiatief is juis deur georganiseerde landbou geneem. Onthou, verskillende belangegroepe en rolspelers neem deel aan die proses maar kan nie as voorvoerders oor die deelnemers of die inhoud of die uitslag rapporteer nie. Kyk wat Hein hieroor geskryf het. Alle pogings tot groter insluiting en gesamentlike optrede moet volgehou word.

Dit is goed om na die passievolle deelname deur indiwidue op die forum te kyk. Die probleem is dat daar oor 'n groot groep boere is wat waarskynlik min belang het by die gesprekke. Wat ook al ons siening. daar moet spoedig werkbare oplossings gevind word om die uitdaging sinvol die hoof te bied.

Ambessa

Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 23, 2009 2:58 pm 
Hallo Projag

Vrede. Ek het dit gelukkig so ingesien! Ja, die kritiek en die prysings loop baie na aanmekaar. Glo dit, daar is 'n ou wat verkondig dat die nimlike 'n groot voorstander vir doodmaak is? Het dit selfs blatant in my gesig meegedeel. Wat ek wel voor staan is dat ons met roofdierbestuur die IMPAK op die veebedryf moet verminder. Dit kan wel gedoen word. Hoe vra julle? Verskerpte opvoeding en veral opleiding in die goeie gebruik van beter en geskikte metodes en 'n meer gekoordineerde wyse van optrede. As ek na die fyn kunsies van die toegwyde operateurs (jagters) kyk soos hulle dit stilletjies op die forum laat deurskemer, KAN dit wel gedoen word. Ek glo dit is nie net fyn grootpraat nie, die ouens kan dit wel doen. Hierdie kunsies en ervaring moet nou net baie vinnig oor 'n groter area toegepas word. Daar moet ook nie 'n bedreiging wees oor brood-en-botter stories nie - insentiewe kan en moet op 'n ander wyse beding word! Let wel dit gaan nie daaroor om net voor die voet te skiet (of dood te maak nie) nie maar dit daadwerklik so te doen dat die veeverliese daarna laag bly. Die suksesstories sal hulself verkoop onder boere wat tans baie swaar kry.

Laastens. Daar is nie waagmoed by my nie maar 'n vasbeslote oortuiging dat dinge nou vinnig reggedoen moet word deur alle partye. Hoe gouer hoe beter. Ouens weet ek staan by my oortuigings. Hiermee is dit ook nie 'n teregwysing aan enigeen in besonder nie. Ons moet op alle aspekte verbeter en gesamentlik met die grootste mate van eensgesindheid in al die provinsies op dieselfde manier optrede en aksies bevorder en toepas. Die vorming van vennootskappe tussen die verskillende rolspelers is en bly een van die grootste uitdaging om die proses na sukses te bevorder.

Waar is die ander se sienings?

Ambessa

Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 23, 2009 4:38 pm 
Projag

Ek hou baie van jou manier van dink en s? en stem nogal baie saam wat jy in die algemeen kwytraak, veral jou laaste hele e-pos (wil nou wragtig nie die hele ding hier kwoteer nie!). Ek is absoluut oortuig daarvan dat georganiseerde landbou net beter kommunikasie moet h? met sy lede (wat my insluit), dan sal ons almal beter verstaan wat aangaan en wat hulle doen. Huidiglik "knyp hulle die kat so hard in die donker" dat ons nie seker is of hulle vir of teen ons is nie! (en ek glo hulle is vir ons, want hulle is dan eintlik "ons"?).

Ambessa

Wat betref:
Quote:
Ons moet op alle aspekte verbeter en gesamentlik met die grootste mate van eensgesindheid in al die provinsies op dieselfde manier optrede en aksies bevorder en toepas.
(ek weet nie lekker hoe werk hierdie "Quote"-storie nie): ek dink dit slaan die spyker op die kop.  Is dit nie hoog tyd dat iemand probeer re?l dat al die georganiseerde en minder georganiseerde landbou entiteite en forums en individue bymekaar kom en ordentlik indaba hieroor hou en dan 'n eenvormige (of so na daaraan as wat ons kan kom) beleid/voorstelle hieroor opstel en dit dan verder vat na die regering/DEAT/groenes toe nie? Dan weet almal wat aangaan (dit moet dan wyd en syd verkondig word) en almal weet waarheen ons werk.

Laat weet bietjie hoe voel julle hieroor (boere en jagters inkluis). (Ek het bietjie van julle gesprekvoering gekwoteer op die landbou gespreksforum ook, want ek wil graag hoor wat s? die boere daar, wat dalk nie hier betrokke is nie, hoop nie julle gee om nie!)

Groete

Pieter E

Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 23, 2009 10:16 pm 
Hallo Projag/Pieter E

Dankie. Die gedeelde visie is baie dieselfde. Vraag is wat moet gedoen word om die pad vorentoe vinnger te loop. Wil ook nie weer alles hier herhaal nie. Ondubbelsinnige kommunkasie is baie belangrik!

Hier is nie sprake van stille diplomasie nie. Ek het tans 'n persoonlike groene wat dit sy lewenstaak gemaak het om al die h.. uit my irriteer met sy ongegronde openbare aanvalle. Kan en sal hom hanteer. Ons paaie kruis egter gedurig op amptelike vlak. Hy het dit ten doel om met sy vroompraatjies die owerhede teen die boere te draai - altans dit is sy persoonlike visie!

Dit begin al vir my lyk asof geen of baie min van die amptelike bewaringsowerhede bewus is van die gesprekke wat op die forum geskied? Dit mag ook in 'n groot mate op baie van die georganiseerde landbou van toepassing wees. My persoonlike dank aan Hein met die stigting van die forum en ook die uitnodiging om aan te sluit en deel te neem. Feit is, die gesprekke wat ons hier voer moet op alle fronte wyer geneem word vir toepassing en ook baie dringend!

Gesprekke en terugvoering uit verskeie oorde wys dat skade deur roofdiere baie hoog op die veeboere se prioriteitslys is? Is dit korrek?

Pieter E, is daar enige terugvoering/reaksie op jou inset op die landbou gespreksforum? Laat weet asb?

Ander ouens op die orum is besonder stil? Wonder watter klank/fluite/roep sal hulle laat uitkom?

Ambessa

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 8:38 am 
Amb/Pro/Piet
Skielik word hier nou vordering gemaak en kry die storie koers.
Ek maak die volgende waarnemings:
1. Die forum is aan die begin deur sekere van ons jagtersvriende oorheers met so 'n effens negatiewe veralgemening /ondertoon teen die boer-- so die boer voel hom effens ontuis en van die wat wel deelgeneem het het net begin stilbly en bekyk maar die storie op 'n afstand.
2. Baie boere het nog nie vry toegang tot internet nie of weet nie van die forum nie, meeste het nie die tyd of liefde om heeldag op die net rond te l? nie.
3. Meeste boere wag volgens gewoonte en oorlewering rustig op hul organisasie om die eerste tree te gee -- en hierdie tree is skynbaar nou in die donkerte gegee.
4. Baie boere huldig die standpunt van: Just carry on and keep quiet. Meeste boere gaan hulle aan enige belaglike regulering afvee. Daarom stem ek saam dat sonder die boer se ondersteuning is hierdie oefening 'n mors van tyd.
5. Ons moet baie versigtig wees dat ons nie die boer terugdryf na gif nie. Meeste boere is nou positief bewaringsbewus maar hierdie sentiment kan verander met onpraktiese en ondeurdagte inmenging.
6. Op hierdie stadium is die boer op grondvlak se positiewe ondersteuning en samewerking beslis nie verkry nie.
7. Die boer gaan nie sy beheer aan groenes oorgee nie.
8. Ek wil baie graag met hierdie groenes 'n ooreenkoms aangaan. In plaas van jakkals velle handig ek my lam karkas in en hulle vergoed dit aan my. Dit is 'n ope aanbod.
9. Die boer wat beweer dat jy saam met die jakkals kan boer het gewoontlik rondom hom bure wat die nodige beheer toepas en dus ook sy storie onder beheer hou. Totdat hy uitvind hy bemark nie meer nie dan moet almal help en gooi hy skelm gif. Gewoontlik leef hy ook nie van boerderyinkomste nie. Het nou so 'n voorbeeld hier waar die mannetjie 'n ryk pa het en hy so slim is dat dit bars oor jakkalse --- 3 jaar en hy moes sy grond verkoop en loop werk as arbeider. Ek is te oud daarvoor en moet dus maar sorg dat skelms, diewe, jakkalse en hul vriende nie my bestaansreg in gevaar stel nie.
Ek het myself egter nog altyd as 'n redelike en verantwoordelike mens beskou maar het ook nie tyd vir ondeurdagte nonsies nie.
Ek ondersteun die kern van jul gedagtes soos hierbo uiteengesit.

Rednat

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 9:05 am 
Sr. Member
Sr. Member

Ambessa

Vrystaat Natuurbewarings lees elke woord wat op hierdie forum geskryf word.

Caller

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 9:07 am 
Caller

Mooi. Dit geweet. En die ander provinsies?

Ambessa

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 9:12 am 
Administrator
Administrator

Ambessa
Volgens Dawie volg CapeNature ook die gesprekke. Hulle is nie geregistreer nie maar ek het 'n uitnodiging aan hulle gestuur maar dink ek hulle wil uit die spervuur bly. Ek dink nie hulle sal die "heat" kan hanteer van direkte gesprekke soos op die forum nie.

groete

Heinrich

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 10:09 am 
Hein

Met my 3 breinselle sal ek alles probeer en ek kry nogal baie reg met 2 van hulle. Laat hulle registreer of maak die hofies vir lede alleenlik. :D

Taffie

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 10:32 am 
Hero Member
Hero Member

Jaracal wrote:
Volgens Dawie volg CapeNature ook die gesprekke.

Neeee Wat!!  Dit lyk nie of hulle dit volg nie anders sou hulle geweet dat ons Boere-Unies en Verenigings ons aanges? het on nie permitte uit te neem nie.
Dawie
Aah!! Ek het die quote-ding reggekry.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 10:37 am 
Christo

Quote:
Ek het ook per toeval op die forum afgekom en geniet dit baie en stel regtig belang in wat hier gebeur. Miskien leer ek iets (sal verseker) by die manne wat alles nou net vir hulle self wil hou as ek so lees oor die opinies oor boere

Ek hoop ek lees reg. Hier word regtig goeie raad uitgedeel en die manne kan maar vra. Hein is baie vrygewig en hier is 'n paar kundiges op die forum. Sluit my nie eintlik in nie, baie dom en leer maar nog.

Groete

Taffie

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 11:59 am 
Hallo Dawie

Mooi met die quote? Nimlike skryf maar eers die lang pad.

Ons weet nou CN en VS weet van die forum en lees die inhoud. Wie anders is daar? NK? ens?

Ambessa

Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 1:54 pm 
Administrator
Administrator

Rednat

Jy is 'n man weet waarvan jy praat (in my opinie)  Mooi opgesom!

Dink julle ons onvermoe? om spoedige, positiewe resultate in landbou kringe te bewerkstellig het iets met die volgende te doen:  In vandag se politieke bedeling is die vermoe? van ons leiers om regtig te kan onderhandel, seker een van die belangrikste faktore, om invloed te h? op beleidmaking.  Hoe goed is ons landbouleiers opgelei in moderne onderhandelingstegnieke en hoeveel word nog staat gemaak op verouderde tegnieke en praktyke, wat nog pas by die vorige bedeling?  Hoeveel inspraak en respek, sou julle s?, het ons landbouleiers nog vandag?  En kan ons tegniek/taktiek dalk verbeter om sodoende beter resultate te bewerkstellig?  Kies ons leiers vir hulle vermoe? of eerder vir hulle gewildheid?

Ek het geen idee nie. Ek vra maar net.

Louis

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours