JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Mon Jul 16, 2018 10:07 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 3:37 pm 
Newbie
Newbie

Conna Howa wrote:
Hercules Louw wrote:
Conna, groepeer die geweer? Indien wel dan het die lang freebore, soos die ander manne al gesê het, absoluut niks uit te waai met die feit dat jy op afstande verder as jou zero regs skiet nie.

Watter Vortex ringe het jy? Is dit dalk daai goedkoper tactical ringe wat per ring afsonderlik verkoop word?
Veronderstel jou geweer lê op 'n skietbank opgelyn met 'n teiken en jy staan agter die geweer en kyk van bo-af na die geweer, en dat die geweer mooi regop is. Dan behoort jy te sien dat die scope regs van die loop lê en nie presies bo die geweer is soos dit behoort te wees nie. Jou kruis kan moontlik ook nog na regs kantel.

Dit is die vortex tactical ringe. Maar ek het hulle laat lap.

As ek die proses verstaan beteken lapping jou scope sit so mooi as moontlik in rings. So as jou rail of ringe effe skeef is, selfs n graad of twee beteken die lapping die scope gaan nie van daardie effe skewe posisie beweeg nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 4:05 pm 
Hero Member
Hero Member

Conna, leen of koop ander ringe, maak seker jou scope is met die kruisdraad mooi regop gemonteer en ek is omtrent 100% seker jou geweer sal dan reguit verder as 100m skiet.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 4:09 pm 
Newbie
Newbie

Doen n tall target test op verskillende afstande. [emoji106]

Sent from my SM-A500F using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 11, 2018 10:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Hercules Louw wrote:
Conna, leen of koop ander ringe, maak seker jou scope is met die kruisdraad mooi regop gemonteer en ek is omtrent 100% seker jou geweer sal dan reguit verder as 100m skiet.

Nuwe ringe gaan Slegs werk As die rail 100% reguit gemonteer is. Tensy jy ringe met inserts soos die burris signature ringe gebruik. Ek het geweer waar an die rail gate skeef geboor is. Presies selfde probleem as hierbo en enigste manier sonder om rail gaite oor te laat boor was om die inserts te gebruik om die scope reguit te kry.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 8:12 am 
Hero Member
Hero Member

JPS wrote:
Nuwe ringe gaan Slegs werk As die rail 100% reguit gemonteer is. Tensy jy ringe met inserts soos die burris signature ringe gebruik. Ek het geweer waar an die rail gate skeef geboor is. Presies selfde probleem as hierbo en enigste manier sonder om rail gaite oor te laat boor was om die inserts te gebruik om die scope reguit te kry.

JPS ek het 'n sterk vermoede dat die betrokke Vortex ringe wat nie eintlik vir die montering van scopes bedoel is nie, 'n "offset" na regs het wanneer dit op die rail gemonteer word. M.a.w. die scope lê in geheel regs van die middellyn en nie noodwendig skeef nie. Indien dit die geval is dan kan 'n mens maklik die fout maak om die scope met die kruis ook nog skeef na regs te monteer in die proses waar jy die onderkant van die kruis na die middel van die grendel verwys. Indien die rail skeef sou wees is die kans goed dat hy dit nie sou kon zero op 100m nie en dan soos jy die ringe met inserts moes gebruik. Terloops was jou probleem geweer 'n Savage?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 9:21 pm 
Hero Member
Hero Member

Hercules Louw wrote:
JPS wrote:

JPS ek het 'n sterk vermoede dat die betrokke Vortex ringe wat nie eintlik vir die montering van scopes bedoel is nie, 'n "offset" na regs het wanneer dit op die rail gemonteer word. M.a.w. die scope lê in geheel regs van die middellyn en nie noodwendig skeef nie. Indien dit die geval is dan kan 'n mens maklik die fout maak om die scope met die kruis ook nog skeef na regs te monteer in die proses waar jy die onderkant van die kruis na die middel van die grendel verwys. Indien die rail skeef sou wees is die kans goed dat hy dit nie sou kon zero op 100m nie en dan soos jy die ringe met inserts moes gebruik. Terloops was jou probleem geweer 'n Savage?

Nee dit is Vektor K98 aksie op my 25-06.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 2 hours