JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Mon Sep 24, 2018 9:39 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Moose Knaldemper
PostPosted: Wed Aug 20, 2014 9:38 am 
Hero Member
Hero Member

Het so 'n bietjie 'n search gaan doen hier op Jaracal...

En asb...ek is nie hier om een produk teen die ander af te maak nie...

Sien heelwat manne gebruik die Moose...asook Silenthunter se Kd's..

Daar is egter manne wat sê die Moose, "supply and fit" is R3800, en dis duur...en dis ook 'n 10 "baffle" eenheid

Silenthunter se KD kos ook nou R2500 (dan moet hy nog inni Kaap kom)...as jy jou geweer na 'n goeie geweersmid neem gaan jy ten minste R1500+ betaal vir die skroefdraad...dit los jou maar ook by R4000...

So my vraag is die, die koste is basies dieselfde...watter een?

En nee die Moose was nie betrokke by die KD "Shoot-out " nie..

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Moose Knaldemper
PostPosted: Wed Aug 20, 2014 9:45 am 
Hero Member
Hero Member

Geen ondervinding met die Moose nie, maar gebruik wel een van Henk se nuwe KD's. Daarom is ek nie objektief as ek sê kry een van Silent Hunting se KD's nie.

Onthou net dat prys nie die enigste oorweging is nie, kyk ook maar na naverkope diens. ;)

Gelukkig kos skroefdraad sny hier by ons, niks meer as R350 nie en dan kry jy nog 'n cap by! En die omie wat dit sny, doen dit in my opinie, strate beter as die gunsmid waar ek voorheen was, wat R600 vra..... Klink of die manne julle rook daar in die groot stede! :o

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Aug 20, 2014 10:01 am 
Hero Member
Hero Member

Ek het n Moose.
Wat ek hou van hom.
Hy skuif dieper oor die loop so75mm wat die geweer nie so lomp/lank maak nie.
Dit is Aluminium wat dit lig maak.

Wat ek nie hou van nie.
Dit kan nie uitmekaar haal vir skoonmaak nie. Sal so 2500 skote deur n 300 wsm vat dan is hy geblok.
Om dit te verhoed gooi ek myne na elke 100 skote in die ultra sonic.

Hy vertoon baie mooi en demp uitstekend vir my. As Henk sin kan oopmaak vir skoonmaak is my volgende een n produk van Henk.

Hoop dit help met jou besluitneming.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 16, 2014 12:03 pm 
Hero Member
Hero Member

Nou ja, ek het die MOOSE laat opsit op die 300WM...doeksag...

As julle sou wou weet, wie die "jobbie" gedoen het hier in die Kaap, Skierieland...stuur my 'n PM..

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 16, 2014 12:59 pm 
Hero Member
Hero Member

JohanvB wrote:
Het so 'n bietjie 'n search gaan doen hier op Jaracal...

En asb...ek is nie hier om een produk teen die ander af te maak nie...

Sien heelwat manne gebruik die Moose...asook Silenthunter se Kd's..

Daar is egter manne wat sê die Moose, "supply and fit" is R3800, en dis duur...en dis ook 'n 10 "baffle" eenheid

Silenthunter se KD kos ook nou R2500 (dan moet hy nog inni Kaap kom)...as jy jou geweer na 'n goeie geweersmid neem gaan jy ten minste R1500+ betaal vir die skroefdraad...dit los jou maar ook by R4000...

So my vraag is die, die koste is basies dieselfde...watter een?

En nee die Moose was nie betrokke by die KD "Shoot-out " nie..

Johan,

Middag. Geluk met jou demper. Bly jy is tevrede.

Nie seker waar jy die prys van R2500 gekry het vir my dempers nie.... Hulle prys R1350 + pos in SA. In Nam is dit ook maar selfde, net die posgeld wat effe meer is.

Groete,

Henk

Facebook: Silent Hunter KD

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 16, 2014 1:14 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek het op drie van my gewere n Moose en moet sê dit werk vir my. Hulle is doeksag en met amper geen recoil nie. Net om n voorbeeld te noem. Wanner ek met die308 skiet kan ek nou die skoot deurvolg en sien hoe dit deur die papier teiken gaan sonder om eers weer agter die geweer reg te skuif.
Ek was nou wel gelukkig om n Silent Hunter te kon wen met n gelukkige trekking en sal dit eers moet uittoets op die nuwe 22-250 wat oppad is voor ek my mening daaroor ken gee.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 16, 2014 3:14 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Ek is ook bevoorreg om te kan saam praat ek het my moose knaldemper onlangs gekry en sal dit vir almal wat nog nie n moose het nie dit aanbeveel.Ek het myne privaat laat doen en is baie tevrede.Ek nou so bewerig oor spelling sal ma eers stop.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 3:49 pm 
Administrator
Administrator

Die Moose manne.....

Maak julle dempers nie so n groen korrelrige aanpaksel inni dempers wat alles in jou loop en aksie ingaan as jy hom opdraai nie? Meeste wat ek van weet doen dit. Vra ma net.....

Mooi loop
Francois

+264811275447

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 3:54 pm 
Hero Member
Hero Member

HUH???

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 4:02 pm 
Hero Member
Hero Member

is dit nou die jaloesie van die ander manne wat binne ons din lope afloop....

Is dit nou din of dun...LOL!!!!!!!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 4:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Maak julle dempers nie so n groen korrelrige aanpaksel inni dempers wat alles in jou loop en aksie ingaan as jy hom opdraai nie? Meeste wat ek van weet doen dit. Vra ma net.....

Francois, nee glad nie. Ek het al n hele paar skote deur die Moose gejaag en moet sê hy bly skoon. Weet nie waar daai storie vandaan kom nie, maar ek sal dit dop hou.
Ek sal graag met daai manne wil praat. Kan jy een van hulle se kontak nommers gee.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 5:04 pm 
Hero Member
Hero Member

Francois Marais wrote:
Die Moose manne.....

Mooi loop
Francois

Wed jou jy gebruik 'n Silent Hunter!!!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 5:13 pm 
Administrator
Administrator

Johan/Heinz
Ek het dit self gesien...dit is groen korrelagtig. Lyk soos kruit wat nie heeltemal gebrand het nie. Ruik sterk na almoniak ook.
Ek het by n jaggeweer skiet eendag mee geluister by n gesprek oor knaldempers en daar het iemand dit bevestig ook. Die spesifieke man het n ander demper aangekoop so erg was sy probleem.
Johan
Jaloesie het niks met die saak te doen nie. My broer fit die dempers vir die verspreiders in Namibië en hy het dit ook al bevestig. Ek praat nie hoorsê nie.

Mooi loop
Francois

NS In my beskeie opinnie is n moose heeltemal overpriced. Jy kry dempers vir die helfte van die prys wat net so goed demp

+264811275447

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 6:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek het al van die eerste Moose KD's opgesit, ja dit is baie sag, ja dit vat baie recoil weg, maar die gemors wat losraak en elke keer in my loop en aksie inval is nie goed nie. My 1ste loop baie vinniger vervang as wat nodig was, en as koeels wat nie reg "voer" agv die aanpaksels wat in jou aksie lê is baie frustreerend.
Om elke 50-100 skoote die Moose deur my UltraSonic te sit was nie ideaal. As jy oes, skiet jy maklik 100+skoote n dag. Goeie KD, maar nie vir harde werk en manne wat slegs bietjie lood gooi.

Groete
Raven

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 8:42 pm 
Hero Member
Hero Member

Manne, ek het self 2 Moose knaldempers en dit wat FM en Raven sê is ongelukkig die waarheid. Blou groen kleur van die korreltjie en daardie skerperige reuk is teenwoordig.
Ek is baie tevrede met myne, maar ek sal as ek moet nuwe kd koop nie weer moose kan bekostig nie, so eenvoudig soos dit.

Wat ek later begin doen het, veral in die jagveld waar man dalk vinnig 2,3 of vier skote na mekaar skiet..... ja, die ding is baie sag, al 4 springbokke geskiet wat amper op 'n hoop was teen die wind in..... hou die loop na onder en sorg dat jou geweer skoon is. My opinie, reg of verkeerd kan ek nie sê nie, is dat dit die gasse is wat omsit in vloeibare fase en dan kristalliseer (spelling :-\ ::) ;D ) en daardie kristalle val dan in die geweer se kamer terug en dit is irriterend en die kamer moet baie meer skoongemaak word as wat nodig is.
As jy die demper afdraai (en jy moet dit maar elke keer doen as jy klaar geskiet het) haal die slot uit sodat indien daar wel kristalle in die loop val , dan val dit reguit deur na onder en gaan lê nie in die kamer nie. Dieselfde as jy weer die demper opdraai, en voor jy opdraai, tik maar die demper eers liggies en skud die moontlike kristalle uit.
My 22.250 se kroon het amper in die slag gebly met die moose... uit onkunde bygesê.

Geniet julle moose'e, dit is wel goeie demper in my opinie.... maar dit is al wat ek nog geskiet het.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 9:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Baie intresant. Dink julle dit is 'n alli ding of meer weens die ontwerp van die Moose? Dalk net die spesifieke materiaal van die Moose?

Groete,

Henk

Facebook: Silent Hunter KD

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Nov 17, 2014 10:52 pm 
Hero Member
Hero Member

Silent Hunting wrote:
Baie intresant. Dink julle dit is 'n alli ding of meer weens die ontwerp van die Moose? Dalk net die spesifieke materiaal van die Moose?

Henk, ek het nog nie so daaraan gedink nie, maar jy mag dalk nou hier op, of baie na aan die antwoord wees. Ek raai ook maar.
Indien mens die Moose reg hanteer en hierdie dinge doen wat ek genoem het sien ek nie gevaar/moontlike skade aan jou geweer nie, net bietjie ekstra moeite.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 2:30 am 
Hero Member
Hero Member

Myne het 'n snaakse aanpaksel op die punt van die demper gemaak. So wit geelerig. Lyk amper soos 'n kondensaat wat kristaliseer het. Het dit maar net afgekrap.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 1:40 pm 
Newbie
Newbie

Dag se Jaracal.

Dit is Dirk, die man agter die Moose Suppressor, ek is nie aktief op die forum nie, maar wil graag van die geleentheid gebruik om paar dinge duidelik/reg te stel i.v.m die laaste "posts"

My e-pos is dirkn@iway.na(het nog nooit n ander address gehad nie), Moose Suppressors was nog nooit aan S&O eers aangebied om te retail nie.

Die werking en doeltreffendheid van enige demper le daarin in hoe die "propelling gasses" "ge- decelerate" en verkoel word om die druk verskil so laag as moontlik te kry. So m.a.w jy wil so veel moontlik gas vas hou en omskakel. Dit moet dan in n kompakte en praktiese groote wees, om voor op n jaggeweer vir n wye spectrum jagters tevrede te stel. Vir die rede en ook die gewigs faktor word 6082 "aircraft grade" aluminum gebruik. Die aluminium is n baie goeie heat-sink, die "mono-core" is ook so ontwerp. Die aluminium komponente word dan ge-anodize om korrosie te beperk.

n Groot persentasie van die drymiddels se samestelling bestaan uit Nitric Acid, daar word beweer dat sowat 0.1 grein van elke grein kruit per skoot nie ontbrand nie. Dit saam met die gas wat vorm tydens ontbranding(en vas gehou word in die suppressor) en kondensaat a.g.v die temp verskil vorm n redelike korrosiewe omgewing.

Die wit/groen poeier wat waargeneem word is in ons opinie en ondervinding n kombinasie van propellant deposits en aluminumoksied wat vorm as dit droog word(jy kan seker se kristaliseer) Dit is ook meer prominent met sekere dryfmiddels en in sekere skiet omstandighede, soos as jy baie skote na mekaar in koue (nag) omstandighede skiet en dus baie kondensaat opbou. Die kans dat jy deposits vorm gedurende n jag is skraal en dit wat die vorige "posts" na verwys glo ek is weens vorige gebruik.

Soos met jou geweer, moet jy jou Moose ook maar gereeld skoon maak, my aanbeveling is om as jy klaar geskiet het om dit af te skroef en regop te bere. Maak jou slot oop as jy die suppressor weer opskroef want soms kom van die "poeier" los in die opskroef proses en le dan in jou kamer as jy nie die slot oopmaak nie.
Indien jy besig is met skiet/jag probeer sover moontlik die geweer met "muzzle" na onder te laat staan. As jy klaar geskiet het vir die dag kan jy die geweer met Suppressor en al deur trek met n boresnake (ek doen dit en beveel dit aan, ek hou daarvan om die suppressor op te sit en op te los vir die pediode van my jag).
Indien jy klaar is en die suppressor wil bere en jy neem die wit poeier waar, skud uit wat jy kan en borsel dan met n nylon "bore-brush". Jy kan binne in die suppressor Silicone spry spuit om moontlike korrosie te bekamp.
Indien jy n ultra-sonic wil gebruik is die aanbeveling na elke 200 skote vir goeie resultate.
(Ek beveel bogenoemde aan vir die gebruik van enige demper, terloops ons verkoop en instaleer ook silent hunter)

Ons het tans oor die 2500 units in die mark en kry baie positiewe terugvoer, maar ek glo nie daar is so iets soos n volmaakte produk wat deur mense gemaak word nie. Verder verwelkom ek enige terugvoer en behoefte wat die mark(soos op die forum) soek.

Kontak my gerus via e-pos vir enige verder vrae of indien jy enige probleem met n Moose ondervind.

Last edited by Wittes on Tue Nov 18, 2014 2:55 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 2:05 pm 
Hero Member
Hero Member

Wittes wrote:
.

Ag toe man, kom sê nou iets asb my vriend :angel:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 2:52 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Snaaks genoeg ek het n aimsonic op my 308 en hy doen die selfde. Daar vorm n tiepe groen aanpaksel by die voorste baffels. Dit gebeur slegs as ek die KD afskroef en n tyd laat le aangesien geweer met kd nie in die kluis kan pas nie. Dit ruik erg na amaniak maar was nog nooit so erg dat dit loskom en terug val in die loop nie. Die Kd het al so 800 skote deur hom.

Krieger 6XC
Bartlein 6BR
Broughton 300WSM
303 lee enfield
Haelpomp
.38 Special

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 3:02 pm 
Hero Member
Hero Member

Wittes, Wouter sal seker self netnou hier kom praat, maar hy het vanoggend jou KD's se naam net verwar met 'n ander maak KD, wat (onbewustelik) 'n ander vervaardiger se produknaam gebruik het en wat ook intussen uitgesorteer is. 'n Clear case of mistaken identity... ;)

Interessant wat jy en die ander manne hier noem. Ek het 'n hele paar ALU KD's wat ek gebruik, almal deur verskillende ouens vervaardig, en het nog nooit die korrels ervaar nie. Party is reflex en ander nie. Na hoe lank sal mens die effek waarneem?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 3:26 pm 
Administrator
Administrator

Dankie Eugene

Die disleksie begin nou regtig n helse inpak op alles te he! ;D Maar ja ek het die Moose totaal met n ander silencer vervaardiger misgis en bied my verskoning onomwonde aan Wittes aan.

Wittes baie welkom hier en ek hoop jy geniet dit sommer gate uit.

Groetnis
Wouter

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 7:07 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek het geen ondervinding van die Moose Kd's nie maar wil graag vir Wittes geluk wens met n mooi volwasse en oopkop antwoord.
Dankie vir dit.

Is dit hoe n broek vol miere voel?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Nov 18, 2014 8:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Wittes wrote:
Dag se Jaracal.

Dit is Dirk, die man agter die Moose Suppressor, ek is nie aktief op die forum nie, maar wil graag van die geleentheid gebruik om paar dinge duidelik/reg te stel i.v.m die laaste "posts"

My e-pos is dirkn@iway.na(het nog nooit n ander address gehad nie), Moose Suppressors was nog nooit aan S&O eers aangebied om te retail nie.

Die werking en doeltreffendheid van enige demper le daarin in hoe die "propelling gasses" "ge- decelerate" en verkoel word om die druk verskil so laag as moontlik te kry. So m.a.w jy wil so veel moontlik gas vas hou en omskakel. Dit moet dan in n kompakte en praktiese groote wees, om voor op n jaggeweer vir n wye spectrum jagters tevrede te stel. Vir die rede en ook die gewigs faktor word 6082 "aircraft grade" aluminum gebruik. Die aluminium is n baie goeie heat-sink, die "mono-core" is ook so ontwerp. Die aluminium komponente word dan ge-anodize om korrosie te beperk.

n Groot persentasie van die drymiddels se samestelling bestaan uit Nitric Acid, daar word beweer dat sowat 0.1 grein van elke grein kruit per skoot nie ontbrand nie. Dit saam met die gas wat vorm tydens ontbranding(en vas gehou word in die suppressor) en kondensaat a.g.v die temp verskil vorm n redelike korrosiewe omgewing.

Die wit/groen poeier wat waargeneem word is in ons opinie en ondervinding n kombinasie van propellant deposits en aluminumoksied wat vorm as dit droog word(jy kan seker se kristaliseer) Dit is ook meer prominent met sekere dryfmiddels en in sekere skiet omstandighede, soos as jy baie skote na mekaar in koue (nag) omstandighede skiet en dus baie kondensaat opbou. Die kans dat jy deposits vorm gedurende n jag is skraal en dit wat die vorige "posts" na verwys glo ek is weens vorige gebruik.

Soos met jou geweer, moet jy jou Moose ook maar gereeld skoon maak, my aanbeveling is om as jy klaar geskiet het om dit af te skroef en regop te bere. Maak jou slot oop as jy die suppressor weer opskroef want soms kom van die "poeier" los in die opskroef proses en le dan in jou kamer as jy nie die slot oopmaak nie.
Indien jy besig is met skiet/jag probeer sover moontlik die geweer met "muzzle" na onder te laat staan. As jy klaar geskiet het vir die dag kan jy die geweer met Suppressor en al deur trek met n boresnake (ek doen dit en beveel dit aan, ek hou daarvan om die suppressor op te sit en op te los vir die pediode van my jag).
Indien jy klaar is en die suppressor wil bere en jy neem die wit poeier waar, skud uit wat jy kan en borsel dan met n nylon "bore-brush". Jy kan binne in die suppressor Silicone spry spuit om moontlike korrosie te bekamp.
Indien jy n ultra-sonic wil gebruik is die aanbeveling na elke 200 skote vir goeie resultate.
(Ek beveel bogenoemde aan vir die gebruik van enige demper, terloops ons verkoop en instaleer ook silent hunter)

Ons het tans oor die 2500 units in die mark en kry baie positiewe terugvoer, maar ek glo nie daar is so iets soos n volmaakte produk wat deur mense gemaak word nie. Verder verwelkom ek enige terugvoer en behoefte wat die mark(soos op die forum) soek.

Kontak my gerus via e-pos vir enige verder vrae of indien jy enige probleem met n Moose ondervind.

Baie dankie vir die antwoord Dirk en Wittes.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours