JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sun Sep 23, 2018 9:33 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Watse Sierra Koeel?
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 7:00 am 
Hero Member
Hero Member

My gevoel is

Gamekings en prohunters op die vlakte waar die snelheid afgekom het teen die tyd wat hy die bok tref, en as hy op breek Kan jy nog die bok kry en weer skiet.

Vir bosveld waar jy onder 100m skiet (selfs 30-50m) soek jy iets wat by mekaar bly want jou spoed is nog hoog sodat die koeel Kan deur gaan en n goeie bloed spoor Kan los om die bok te Kan opvolg as hy nie daar val nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 1:03 pm 
Hero Member
Hero Member

nog n 2c
voor mono punte op die mark gekom het het cup and core puntre soos Sierra GK's baie bokke dood geskiet. Ek persoonlik hou van GK's se akuraatheid maar gebruik ook Nosler Partitions vir jag in die bos want ek weet nie altyd of ek dalk iets harder gaan tee kom soos n Wildebees nie.
Nou se my comman sence ook vir my dat as Sierra punt (GK) so oneffektief is vir jag dan hoekom bly Sierra GK so goed veekoop en hoekom het hulle nie dan al veraderinge gemaak om met iets soos die GMX te kompeteer nie
Hores for courses is vir seker iets wat oorweeg moed word.
My een kommer rond om monos is dat die wond kanaal dalk kleiner kan wees alowel ek vleis sal spaar ?
Dit wil amper lyk of die c&c punte gemaak word om die enjin kassie te vernietig terwyl monos makliker reg deur hardloop .... meskien dink ek verkeerd ?
Ek weet nie of ek gemaklik sal wees om iets soos n Wildebees aan te durf waar ek heel moontlik gaan dik been tref, met n GK nie. So skoot keuse is dan belangrikker vir my maar ek jag boog ook so skoot plasing is dan in elke geval baie belangrik ..... so ek probeer om nie skote te vat waarmee ek nie gemaklik is nie

Sent from my SM-G570F using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 1:24 pm 
Hero Member
Hero Member

Plaas die kruishaar agter die blad en druk die sneller en skiet die bleddie bok. Bly weg van groot bene en hou op worry wat die koele gaan maak. Duisende bokke is al met gamekings geskiet. Skootplasing, skootplasing met enige koeël daai is die ding wat saak maak.

Bruno.22 model 2
Taurus 38 special
243 Ruger RPR

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 1:30 pm 
Hero Member
Hero Member

joe rocket wrote:
Plaas die kruishaar agter die blad en druk die sneller. Bly weg van groot bene en hou op worry wat die koele gaan maak. Duisende bokke is al met gamekings geskiet. Skootplasing, skootplasing met enige koeël daai is die ding wat saak maak.

Goeie Advies

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 2:32 pm 
Full Member
Full Member

Die probleem met hierdie koeël vir die vlaktes en daardie koeël vir die bosveld is dat die natuur nie altyd saamspeel nie. Selfs in die bosveld kan jy dalk net 'n 300 m skoot kry op 'n bok in 'n grondpaadjie. Ek het al in die Karoo 'n springbok op 12 m geskiet.
Ons almal debatteer hier oor watter koeël die beste werk. Intussen het my familielede op die plaas 'n heel ander benadering. As hulle gaan bokke skiet (nie tyd vir jag nie!) vat hulle 'n pakkie PMP sagtepunte en skiet enigiets van 'n springbok tot 'n koedoe in die kop. Dit werk al jare vir hulle, so wie is ek as stadsjapie om my slim te hou of voorskriftelik te wil wees.
Geen wonder koeël gaan opmaak vir swak skootplasing nie.
Kies jou koeël volgens die spesie en terrein wat jy waarskynlik gaan teëkom.
Sorg dat jy weet wat die gebreke van daardie koeël is.
Ken jou trajek en jou eie tekortkominge.
Dan is skootplasing en die insig om soms eerder die skoot te los die belangrikste.
Alhoewel ek nou Accubonds en monoliete aangeskaf het, gaan ek vir eers, sonder bekommernis, my Sierras wat reeds gelaai is opgebruik.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 4:42 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Lyk my ons sal 'n Sierra-ondersteunersgroep moet begin. Al die manne wat van hul Sierras wil ontslae raak na dese, kan my gerus laat weet. Ek neem dit graag van julle hande en gewetens af >:D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 6:03 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Sierra 165gr GK, die SP oukie, werk baie mooi. Die idee van hoeveel 'n koeel weeg na die bok plat getrek is is elkgeval vir my van min belang, ek soek die bok moet vinnig gaan le na 'n dubbel long skoot en dis wat Sierra koeels jou bied.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 7:11 pm 
Hero Member
Hero Member

Ja maar nie almal hou van stukkies lood en koper eet in hulle vleis. Kan netsowel n match koel gebruik as jy n cup en core koel soos sierra gk of pmp oorweeg. Praat nou met n man wat nosler bt gelaai het in sy 7mm rem. Hulle het minder vleiskade gemaak as sy vriend se geweer wat peregrines skiet. Go figure en dan is hulle ook nie goedkoop.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Dec 01, 2017 8:03 pm 
Hero Member
Hero Member

Steyr270 wrote:
Ek het nou weer van manne gehoor wat me tn .270 skiet meer as 3000fps wat geen probleme het nie....

Julle kerels maak my deurmekaar!
Die draad is nou al oud maar hier is my 2c. Die 140 sgk vir 270 is ontwerp vir 270 wsm. Sy mantel is sterker as die 130 en 150. Ek het nog net Springbokke en varke met dit geskiet so kan nie praat oor groter wild maar hy loop soos stroop vir my.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Dec 02, 2017 9:33 am 
Hero Member
Hero Member

Soos Gawie daar sê groepeer die 180 gr Sierra pro hunters baie mooi in my .303. (onder 25mm op 100m)
Teen 2250f/s het ek al baie baie varke en rooibokke geskiet sonder noemenswaardige vleisskade.
As ek ander koeëls kon kry wat so goed groepeer in die spesifieke geweer het ek hulle geskiet. Maar die kombinasie werk. "If it ain't broke don't fix it"

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 2 hours