JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Thu Jul 19, 2018 5:22 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Mar 02, 2017 9:02 am 
Jr. Member
Jr. Member

Dag almal
My lisensie vir n Beretta A301 is die week goedgekeur. Het iemand al herlaaide patrone in n semi auto geskiet. Ek het jare terug baie patrone gelaai met n Lee load all 2. Maar het die patrone net in dubbel en enkelskoot haelgewere gebruik. Ek onthou van die herlaaide patrone was party maar effe krom en skeef, maar het nog altyd goed gewerk.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Mar 02, 2017 9:18 am 
Hero Member
Hero Member

Dit is moontlik maar baie moeite.dit kos baie doppe uitsoek en versigtig laai.na baie gesukkel het ek maar die herlaaide ammo slegs is die dubbel loop gewere gebruik.op die Lee load all gaan dit maar moeilik.jou tipe dop,die lengte en tipe wad en hoeveelheid lood dra alles by tot n bruikbare patroon.
Miskien op n dillon of beter masjiene is dit bruikbaar.
Groot geheim van herlaaide haelgeweer is om baie aandag aan doppe te gee.probeer so ver moontlik dieselfde doppe te gebruik wat skoon en nie beskadig is nie.opteldoppe by n skietdag of skietbaan is gewoonlik vuil en vetrap wat baie kopseer veroorsaak.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Mar 02, 2017 3:58 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Hy sal werk met herlaaide patrone. Laai net 32gr of meer anders kry hy nie genoeg druk om die volgende patroon in jou kamer te laai nie. Dan lyk dit asof hy stoor.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Mar 02, 2017 4:48 pm 
Sr. Member
Sr. Member

My ondervinding is weer andersom. My Browning O/U is baie gevoelig vir herlaaide patrone en maak glad nie toe op seker 90% van my herlaaide patrone nie. My Winchester SX3 is weer 'n vraat vir herlaaide ammunisie en skiet hulle van die more tot die aand sonder enige storings. Ek glo dit is omdat die semi-outo se kamertoleransies ruimer is die van ander tipes haelgewere.
Dit is patrone wat ek seker al 8 jaar gelede op 'n Lee LoadAll II gelaai het, ek het wel dieselfde doppe gebruik en gesorg dat ek 'n ordentlike crimp kry. Met 'n infrarooi lamp maak ek die doppe effens, maar net effens warm voor die krimpstadium.
Albei gewere is 20Br.
My Benelli Vinci in 12Br skiet ook herlaaide patrone, so lig as 28g, sonder enige storings.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Mar 02, 2017 8:22 pm 
Full Member
Full Member

My semi auto het geen probleem met reloads nie. Ek laai ook met 'n lee. Me reloads lyk nie altyd mooi nie maar werk redelik mooi.

Sent from my SM-T116 using Tapatalk

6mm Dasher Winchester Mod 70
308 Win Musgrave RSA
300WSM Tikka T3 Varmint
30-06 Spring Howa
375 Ruger Howa
Pointer 12 Guage Semi-Auto
9mm CZ 75 P-07 Duty

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours