JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Mon Nov 12, 2018 11:58 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 11:16 am 
Full Member
Full Member

More Manne,

Twee vrae oor die internationale kruite so bo genoem:

1. Ons almal is bewus van die Somchem kruite se verskille tussen lotte, maar het iemand al verskille getoets tussen "lotte" van Vithavuori/IMR/Hodgdon (indien wel van toepassing)?

Is hulle baie meer konstant?

Watter een is die mees konstante kruit en indien nie hoe koop mens bv IMR in lotte want sover ek kan onthou staan daar nie n lot nr op my blik IMR 4350 nie?

2. Hitte sensitiwiteit glo ek sal altyd daar wees, maar is die internationale kruite minder hitte sensitief

Indien wel, hoeveel minder of watter kruit word die minste beinvloed?

Dankie

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 11:46 am 
Hero Member
Hero Member

Rem,

Ek het al nou vir 2 jaar lank basies net oorsese kruite geskiEt in kompetiesie gewere.

Ek het nog glad nie met Vitavourie N560 en N570 waarmee ek in begin geskiet het enigsins ladings tussen lotte verander nie. Die 5 series avita is blykbaar meer hitte sensitief as die 1 series maar k het laasjaar gemaklik in yskoue weer en in uiters warm toestande dieselfde geskiet. (Dalk was ek gelukkg en in middel van groot node band).

Ek skiet nou vir so 8 maande H4831sc en het van lading gedoen is nog glad nie verander nie is n daar is nou al ver oor 1000 skote met die hodgen.

Daar is nou Hodgen h4350 wat as een van die mees onsensetiefste vir hitte kruite beskikbaar is, is by SO se winkels.

Ek kan ook vir jou eerlik sê dat Somchem se kruit baie baie meer hitte sensitief is as die oorsese kruite wat ek mee geskiet het al.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 12:26 pm 
Full Member
Full Member

JPS,

Dit is een van die groot redes hoekom ek IMR4350 toe gegaan het. Baie goed om ander se persoonlike ondervinding te hoor.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 3:10 pm 
Hero Member
Hero Member

JPS wrote:
Rem,

Ek het al nou vir 2 jaar lank basies net oorsese kruite geskiEt in kompetiesie gewere.

Ek het nog glad nie met Vitavourie N560 en N570 waarmee ek in begin geskiet het enigsins ladings tussen lotte verander nie. Die 5 series avita is blykbaar meer hitte sensitief as die 1 series maar k het laasjaar gemaklik in yskoue weer en in uiters warm toestande dieselfde geskiet. (Dalk was ek gelukkg en in middel van groot node band).

Ek skiet nou vir so 8 maande H4831sc en het van lading gedoen is nog glad nie verander nie is n daar is nou al ver oor 1000 skote met die hodgen.

Daar is nou Hodgen h4350 wat as een van die mees onsensetiefste vir hitte kruite beskikbaar is, is by SO se winkels.

Ek kan ook vir jou eerlik sê dat Somchem se kruit baie baie meer hitte sensitief is as die oorsese kruite wat ek mee geskiet het al.

Hodgen. se kruit word deur ADI vervaardig H4350 is in Australie bekend as AR 2209 en H4831c ie AR 2213c beide is baie lekker kruit om te gebruik. Ek wil terug gaan ne een van die twee as my voorraad Reloader 19 klaar is.

http://www.adi-powders.com.au/powder-equivalents/

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 5:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Nes Gerhardt daar sê,

Hodgen is ADI kruit wat net in Us verpak word as Hodgen.

OZ f ope klas span het wereld beker nou 2 keer in ry gewen met 2213c as ek dit reg het...

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 10:50 pm 
Hero Member
Hero Member

Nou wonder ek of ADI poeierhier nie goedkoper sal wees as Hodgen nie?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Nov 09, 2018 10:57 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ek daai selfde ding gewonder Arnold

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Nov 10, 2018 6:12 am 
Hero Member
Hero Member

Arnold wrote:
Nou wonder ek of ADI poeierhier nie goedkoper sal wees as Hodgen nie?

DS bring nou Hodgdon van ADI af in met die doel om goedkoper te wees. Kom ons kyk wat doen die pryse.

Met n vleisie....

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Nov 10, 2018 9:24 am 
Hero Member
Hero Member

Ek het Hodgdon Lill Gun in my .357Mag Marlin Geweer begin gebruik en ek is heel in my skik. S265 het altyd probleem gegee met vlokkies on-ontbrande kruit wat in die loop agterbly. Ek het SR slagdoppies en decron ook probeer, maar dit het dieselfde gebly. Die rede is dat die Marlin Geweer 'n micro grooving loop het en dit minder druk gee. Rossi gewere het blykbaar nie die probleem nie. Die Lill Gun brand skoon en gee baie goeie groepering en spoed.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 2 hours