Dankie vir die waarheid Johannes!Johannes Schoeman wrote: Dit is lekker om n geweer te skiet wat nie nonsens het nie . Weet van baie gewere wat of vuil ,of skoon skiet.
Groete Johannes
www.tikka.fi

Dankie vir die waarheid Johannes!Johannes Schoeman wrote: Dit is lekker om n geweer te skiet wat nie nonsens het nie . Weet van baie gewere wat of vuil ,of skoon skiet.
Groete Johannes
WouterWouter Roets wrote: Johannes
Ek is net soos jy oor n skoon loop. Noem dit maar n kop ding, maar dit is hoe ek aan mekaar geslaan is en Basta! Hier en daar van my Ruger's het ek ook mee gesukkel maar nog nie in die mate van hierdie Savage nie. Ek moet ook byse dat ek die loop inbreek is n binnehuise skietbaan van ons geweerwinkel waar ek ook nie spoed kan lees nie vanwee die ligte. Wanneer ek gewoonlik n geweer se loop inbreek begin ek sommer met my lading ontwikkeling wat n persoon se aandag afneem by die loop inbreek proses. So dit is nou baie sielkundig om net daarop te konsentreer.
Soos gese lyk die groepering gedeelte baie belowend en daarom dat ek dit oorweeg om die inbreek proses n skip te wil gee. Iets wat ek nog nooit gedoen het nie aangesien ek n groot voorstaander daarvan is. As n mens eers met n custom barrel geskiet het is n mens maar bederf om die minste te se.
Willem ek sal daai produkte met graagte toets aangesien ek n ander loop het vir die geweer wat op ys le. Sal met jou praat daaroor. Ek is heeltemal bewus dat die Savage nie met n handlapped loop uitkom nie. Dit is dan een van die redes hoekom n mens so beeindruk is oor die akkuraadheids aspek van die gewere. Wys jou as jy n loop oordentlik sny dan tel dit verseker baie. Meskien moet ek maar so bietjie geduldig wees met die loop en wag vir die lesensie sodat ek dit maar op die ou manier doen hier by die huis. Ai die geduld ding is maar n wetter!
Groetnis
Wouter

Middag WouterWouter Roets wrote: Hallo Manne
Ek is nou besig om die Savage LPR 6.5 Creedmoore in te breek. Ek weet n klomp mense het my gewaarsku dat die loop maar bitter grof is en ek kan met eerlikheid se dat hulle nie gelieg het nie! Dis die meeste werk wat ek nou nog in n loop moes insit! Ek staan op skoot nommer sewe en sien nog nie n vermindering in copper fouling nie. Ek moet byse dat die laaste drie skote snyers was met n duimsuig lading en virgin doppe wat n mens se gemoed darem so bietjie lig. Aangesien daar klaar n nuwe Shillen Ratchet Groove loop op pad is vir die geweer is ek baie lus om hom net so te skiet. Vertel bietjie na hoeveel skote het die lope begin settle in die fouling departement?
Groetnis
Wouter

Great. Geniet dit. Soos Barry Hilton se: "Nou gaan ons braai"the kid wrote:https://dl.dropboxusercontent.com/u/107347253/Mkhambathini-20130629-00477.jpg
Ek het gister gaan ladings toets, en hierdie groep op 550 yrds met my .260 rem Savage LRP geskiet. Ek skiet gewoonlik 5 skoot groepe, maar het nie geweet of ek eers die teiken tref nie, en wou nie ammo mors nie.
Lading was 42.4 gr S365 met 130 gr Berger VLD hunting OAL 74.2mm cci200 primers.
moet nog so .2 -.4 gr opgaan volgens QL.
Ek sal maar probeer maar vir nou is ek heel gelukkig met hierdie groepering.
100 yrd groepering het so gelyk
https://dl.dropboxusercontent.com/u/107347253/Mkhambathini-20130629-00478.jpg
Dit was so teen 12:00 so mirage het bietjie gepla.
Ek is baie opgewonde en kan nie wag om klaar lading ontwikkel te doen en dan te kyk wat ek kan regkry met my nuwe speeding.