Vinnige vel bewaring

Post Reply
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Vinnige vel bewaring

Post by Cobus(Cobb) »

My volgende jagtrip het nie slaggeriewe en koelkamer nie, maar ek wil graag 'n mooi vel terugbring...gids kan en sal gou slag, maar dan moet karkas maar in trailer met vriesbottels en komberse....
Die vel sal ek dan gou in 'n emmer met 'n oplossing wil sit teen bakteria en toekomstige hairslip....
Het iemand vir my so resep.....water, sout, Dettol??

Ek luister

Cheers
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Re: Vinnige vel bewaring

Post by NEGE3 »

Cobus
Ek vat 'n sak growwe sout saam en gooi die vel in die son oop en gooi hom 'n dik laag sout laat hy al die vog trek. Dit het nog altyd vir my gewerk en het nog nooit skade gehad nie. Ek vat die vel natuurlik dadelik vir verwerking sodra ek by die huis is. Ek weet nie waarmee hulle dan met die vel verder behandel nie.
Ek het het velle wat al 20 jaar oud is en makeer niks.
Groete.
Groete,
Koos de Beer
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

9...

Ja, ons maak ook so, maar diekeer is daar nie plek en tyd vir ooplê en sout nie...wil so 2 of 3 velle in 25liter drom kan sit en toemaak met die nodige oplossing...as ek tuis is later, dan weer oopvlek en sout..

Cheers
afrikan
Newbie
Newbie

Post by afrikan »

Hi Cobus,
Jy kan die vel as volg behandel;
Nadat die vel afgeslag is, was dit skoon (verwyder enige bloed en vleis). Gooi dan in drom wat die volgende oplossing in het - 10 liter water gemeng met 10 kg sout en 'n halwe koppie Dettol. Jy kan die vel on die drom vervoer en by die huis uithaal, oopgooi, sout en laat droog (verkieslik nie in die son nie). Moet nie die vel in 'n plastiek sak vervoer nie, die plastiek bevorder haar verlies.

Ek hoop dit help.

Groete

Pieter Swart (Afrikan)
Afrikan Tanning
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

Maak net seker dat die vel geen lug borrels het in die oplossing nie, waar daar lug is is daar plek vir bakteriee
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Dankie manne,dis wat ek gesoek het.

Cheers
Post Reply