As dit maklik was
-
Beyers
- Hero Member

As dit maklik was
Vandag 'n mooi koedoebul bekruip. 40 m met 2 dooie doring bome tussen in. Geen kans op 'n skoot. Die bul loop toe nader, en moes die vibe gevang het en verdwyn soos mis voor die son. Nog steeds die lekkerste sport met klere aan.
- JopieFourie
- Full Member

Re: As dit maklik was
Met klere aan...

- Christo
- Hero Member

Beyers
Ek het verlede jaar skoon vergeet om te korrel wat nog te s? die skoot aftrek op 'n Eland koei. Sy was so onbewus van my en so majestieus dat ek net gestaar het. Toe ek tot verhaal kom loop sy agter 'n stuk bos in sy weet nie eens ek was daar nie. Ek het ook nie weer die kans gekry op haar nie. Het darem later, volgend dag, een geskiet.
Christo
Ek het verlede jaar skoon vergeet om te korrel wat nog te s? die skoot aftrek op 'n Eland koei. Sy was so onbewus van my en so majestieus dat ek net gestaar het. Toe ek tot verhaal kom loop sy agter 'n stuk bos in sy weet nie eens ek was daar nie. Ek het ook nie weer die kans gekry op haar nie. Het darem later, volgend dag, een geskiet.
Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- spekieries
- Hero Member

Christo en Beyers
Geluk manne, ek self is 'n geweer jagter maar ek dink persoonlik dit is die Oupagrootjie van alle jag en veldkuns. Wens ek kon dit doen!
Geluk manne, ek self is 'n geweer jagter maar ek dink persoonlik dit is die Oupagrootjie van alle jag en veldkuns. Wens ek kon dit doen!
- Gerhard
- Hero Member

Boog jag bly darm maar lekke ding.
Het nou die dag blesbokke bekruip.
Daai is nou ander sports met so klomp oe wat rond kyk.
Naaste wat ek kon kom was 65 yards...
Het nou die dag blesbokke bekruip.
Daai is nou ander sports met so klomp oe wat rond kyk.
Naaste wat ek kon kom was 65 yards...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment