Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laat die man dam eers teen Lambie en die Sharks ook speel
Hy het mos laas jaar.
Hy was ook nie verniet die hoogste puntemaker in 2013 nie.
Wat my duister slaan is dat hy al lank misgekyk word deur die Springbokke. Hy verdien sy plek.
Of laat ek eerder vra wat moet die arme man nog doen?
Miskien moet hy vir die All Black gaan speel!!
Vir jare lank hoop ek al die goeie era van blobul rugby, so 1998 - 2001 se kant, wil weer terugkeer sodat my ore nie ao seerkry van al die bulle ondersteuners se geskerts nie. Nou dat dit uiteidelik weer hier is het ek nie meer 'n tv nie!!
Ai maar dis darem weer lekker om werk toe te gaan op maandae!
Ek dink as jy vir EFF stem en hulle wen weet jy ten miste waar jy staan en wat gaan gebeur en wat hulle plan is. Anders as die ander partye wat die selfde dinge nastreef maar dit net baie agterbaks doen.
Laat my nogals dink aan die onderhoud van Dali Thambo verlede jaar met Mugabe. Reken Mugabe toe mos hy het geen probleem met regse blankes nie, hulle is welkom in sy land want hy weet waar hy met hulle staan en hoe om hulle te hanteer. Sy probleem se hy is die agterbakse linkses wat hy weg gejaag het. Se mens kan hulle geensins vertrou nie, en dat hulle altyd met n verskuilde agenda besig is.
Seker een van die redes hoekom ek die EFF sal verkies bo die Anc. Hulle se tenminste wat hulle bedoel en beplan, die ander beplan en doen presies wat die selfde as die EFF maar werk dit op n agteraf skelm plan.
Newat vir wie ek gaan stem is n groot kopkrap saak, iets wat jy weet maak nie saak vir wie dit gaan wees nie, dit elkgeval seker nie op die korte duur die moeite wert is nie.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time "SPEED KILLS"
As my wild so aan n ketting gehang het as ek daar kom sou daar nog iets langs die bok gehang het aan n ketting so paar minute later - En nee dit sou nie nog n bok gewees het nie
http://jaracal.com/download/file.php?id=13126
EK sien daar is manne benewens Heinrich wat sterk gereageer oor die feit dat die wild aan hulle nekke of onderkaak gehak is op die slagplek. Nou is ek nuuskierig daaroor. Waarom is daar so sterk uitsprake daarteen? EK het al baie fotos van Europese jagters gesien wat hulle wild presies so hang om af te slag, dus vermoed ek dat daar nie veel fout is om die wild so te hang en af te slag nie. Ek weet dis nie algemene praktyk in die Suid Afrikaanse jagbedryf nie, maar as ek dit so beskou dink ek dit kan dalk nogal skaflik werk wanneer mens die dier ontwy (pens en ingewande uithaal). Ek vind dit altyd 'n bietjie van 'n schlep om 'n bok se pens mooi verby die oopgesaagde ribbes verby te kry en dan seker te maak die skerp kante van die ribbes hak nie iets nie.
En asseblief manne, ek kritiseer niemand vir sy standpunt nie, ek vra bloot 'n vraag.
Ek hoor graag nog kommentare.
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Johan, ek hang altyd 'n bok onderstebo vir die bloed om uit te loop waar die nek en kop afgesny is..... Dis maar al hoekom ek kan dink dat ons manne dit anders om doen....
die boude wat die meeste bydra tot vleis op n bok kan so baie meer besmet raak as die pens stukkend geskiet of gesteek is.So gaan jy ook baie longbloed ens oor die boude ens kry sodra die diafragma gesny word.Al waar ek kan dink dit werk is as jy uitsluitlik vir die trofee jag en nie omgee oor die vleis nie.vir n skouermontering behoort so n bok makliker te slag agter op die haarlyn van die nek
Die agterpote maak dit net eenvoudig makliker om op te hang en ek dink ook dit lyk vir my net netjieser. Die boude hang dan bo en vergemaklik ook sny van biltong as mens by boude en rug begin sny. Die argument oor beskadigde pens wat die boude kan besoedel, is ook 'n goeie rede vir andersom (as op die foto's) ophang.