Stilste silencer
- Langeraat
- Sr. Member

Re: Stilste silencer
Baie professioneel gedoen. Baie dankie aan almal betrokke.
Novus Vitae - 2 Kor 5:17
-
junglejulian
- Hero Member

Baie dankie vir al die manne betrokke vir jul verslag.Dit gaan die besluite baie vergemaklik.Lyk my as jy n boom skut in Bloemfontein dan voeter daar sommer 6 manne uit wat silincers maak.
@ Geno
Was al die silincers nuwes gewees of was daar van hul wat reeds op bestaande gewere gebruik was?
ek kan nie glo die Terminator het so uit die bus geval nie...
@ Geno
Was al die silincers nuwes gewees of was daar van hul wat reeds op bestaande gewere gebruik was?
- Katefbessie
- Hero Member

Iets om ingedagte te hou met die retail pryse soos gelys in die dokument, ek sou voor ek besluit op een van die supressors net eers die vervaardiger kontak en wel die prys bevestig en wat die prys alles insluit- sommige van die vervaardigers sluit additionele "perks" by hul retail prys in waar ander vervaardigers se retail prys net die supressor insluit.
Natuur die enigste rusplek vir die siel
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
- Geno
- Administrator

Die Terminator het so 1000 rondtes op my .204 gedoen vooraf.junglejulian wrote:
@ Geno
Die Aimzonic so 500 rontes.
Die Silent Hunter is Pierre se .243 demper
Goed, beter, 6millimeter!
- Hugo
- Hero Member

Julian
Ek praat hier namens Geno.
Die Terminator wat gebruik was was nie n "nuwe" model nie,
Maar almal was meer as genoeg tyd gegee om hulle nuutste skeppings na die toets toe te bring.
Ek praat hier namens Geno.
Die Terminator wat gebruik was was nie n "nuwe" model nie,
Maar almal was meer as genoeg tyd gegee om hulle nuutste skeppings na die toets toe te bring.
- Hugo
- Hero Member

Jy tik vinniger as ek Eugene...
-
Silent Hunting
- Hero Member

More almal.
Groot dankie aan almal wat betrokke was. Dit is voorwaar baie intresant.
Ek het gou die avg gaan bereken, pragtig.
Groete,
Henk
Groot dankie aan almal wat betrokke was. Dit is voorwaar baie intresant.
Ek het gou die avg gaan bereken, pragtig.
Groete,
Henk
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
Tel 0810185444
- Arnold
- Hero Member

Nie dat dit veronderstel is om te verskil nie maar het julle dalk akuraatheid vergelyk?
Henk, jy gaan nou nog besiger wees
Henk, jy gaan nou nog besiger wees
- Geno
- Administrator

-
Silent Hunting
- Hero Member

Arnold,
As ek reg onthou het hulle op 'n manier record gehou van groepe. Mag verkeerd wees.
Sal gaaf wees om besig te bly. Kinders klink erg as hulle honger gaan slaap...
Henk
As ek reg onthou het hulle op 'n manier record gehou van groepe. Mag verkeerd wees.
Sal gaaf wees om besig te bly. Kinders klink erg as hulle honger gaan slaap...
Henk
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
Tel 0810185444
Tel 0810185444
- Numenor
- Newbie

Nogmaals baie dankie aan al die manne wat tyd en moeite ingesit het.
Ons het al heelwat oproepe van forum lede ontvang.
Ons is dan 2e en 5e stilste met ons twee suppressors.
Numenor - Quietly getting on with it !!!
Ons het al heelwat oproepe van forum lede ontvang.
Ons is dan 2e en 5e stilste met ons twee suppressors.
Numenor - Quietly getting on with it !!!
Numenor Suppressors.... Quietly getting on with it !
-
Forester
- Hero Member

Baie dankie aan almal, die moeite word opreg waardeer!
Wynand
470NE; 404Jeff; 375H&H; 300WM; 30-06; 308; 6XC; .22LR; 12br x3; 40S&W; 9mmP
470NE; 404Jeff; 375H&H; 300WM; 30-06; 308; 6XC; .22LR; 12br x3; 40S&W; 9mmP
- Chevvy SS
- Hero Member

Baie dankie aan al die betrokkenes by die toets!
-
PWV
- Hero Member

Baie insiggewend!
Baie dankie aan die manne vir 'n groot opoffering.
Ek is baie tevrede met die silent hunters wat ek het.
Baie dankie aan die manne vir 'n groot opoffering.
Ek is baie tevrede met die silent hunters wat ek het.
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

Dankie vir julle moeite en detail, verslag baie deglik gedoen my waardeering vir julle moeite en tyd.
Nou kom ek terug na Pieter jacobs se silincer van aliwal teen R650 opgesit of dalk al r750 is hy die beste waarde vir geld en vir my .
Ek het Henk se klein hunt buddy dei nawee getoets op 243 enw as impress beslis en weer tot die slotsom gekom.
Die belangruikste vir my is 1. hy moet nie my ore irriteer nie, 2. hy moet recoil wegvat dat ek kan sien waar ek skiet 3, bekostigbaar wees,
4 hy moet nie te groot wees nie en dan soos alreeds genoem hier n bietjie harder endaar n bietjie sagter is irrelevant beslis vir my ..So gesels maar met pieter jakobs se produk is
baie waarde vir min geld --
Groete
Jacques Botha
Nou kom ek terug na Pieter jacobs se silincer van aliwal teen R650 opgesit of dalk al r750 is hy die beste waarde vir geld en vir my .
Ek het Henk se klein hunt buddy dei nawee getoets op 243 enw as impress beslis en weer tot die slotsom gekom.
Die belangruikste vir my is 1. hy moet nie my ore irriteer nie, 2. hy moet recoil wegvat dat ek kan sien waar ek skiet 3, bekostigbaar wees,
4 hy moet nie te groot wees nie en dan soos alreeds genoem hier n bietjie harder endaar n bietjie sagter is irrelevant beslis vir my ..So gesels maar met pieter jakobs se produk is
Groete
Jacques Botha
- andre007
- Hero Member

Dankie manne
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Geno
- Administrator

JB,JACQUES BOTHA wrote:Dankie vir julle moeite en detail, verslag baie deglik gedoen my waardeering vir julle moeite en tyd.
Groete
Jacques Botha
Hoekom het jy nie met P Jacobs gereel vir een om te toets nie?
Goed, beter, 6millimeter!
- GERT vd M
- Hero Member

Jacques,JACQUES BOTHA wrote:Dankie vir julle moeite en detail, verslag baie deglik gedoen my waardeering vir julle moeite en tyd.
Groete
Jacques Botha
Gee ons Pieter Jacobs se kontak besonderhede
Groete
Gert
.338-06 improved (VERKOOP) 7x64 brenn./ 6mm Musgr. BSA P14(VERKOOP)/
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
-
dehacked
- Hero Member

Baie dankie manne. Julle is tops!
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
-
Werries1
- Newbie

Baie dankie vir die terugvoer, Manne....
Het julle al gehoor van "Mkonto Manufacturing cc" se KD.
Ek stel belang om een van hule se KD te koop. Hoekom, die KD skroef voor by jou loop op en kom dan 2/3 terug oor die loop en steek seker so 1/3 voor uit.
Ek verneem dat hulle ook baie sag is, weet nie. Ek sal graag meer wil uitvind voor ek koop.
Ek luister graag oor wat julle te se het.
Het julle al gehoor van "Mkonto Manufacturing cc" se KD.
Ek stel belang om een van hule se KD te koop. Hoekom, die KD skroef voor by jou loop op en kom dan 2/3 terug oor die loop en steek seker so 1/3 voor uit.
Ek verneem dat hulle ook baie sag is, weet nie. Ek sal graag meer wil uitvind voor ek koop.
Ek luister graag oor wat julle te se het.
- henried
- Hero Member

Ek het vinnig ge-GOOGLE om te sien waarmee vergelyk mens 10db... iest soos die val van 'n kospeld...
Ek het middag ete saam met 3 ingeneur ge-eet, en die KD resultate was ons "topic of discussion".
Ek moet erken ek het hulle vinnig verloor. Die wetenskap en wiskunde was bo my vermoë, maar in kort volgens hulle is 10db, baie goed. Iets te doen met elke 3db minder, verdubble jy die effek...
My vraag dan nou...
Was die verskil hoorbaar?
Kan iemand dalk die 10db op die oor vir my in Afr verduidelik.
Ek het middag ete saam met 3 ingeneur ge-eet, en die KD resultate was ons "topic of discussion".
Ek moet erken ek het hulle vinnig verloor. Die wetenskap en wiskunde was bo my vermoë, maar in kort volgens hulle is 10db, baie goed. Iets te doen met elke 3db minder, verdubble jy die effek...
My vraag dan nou...
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Help my reg as ek verkeerd is maar ek dink dis nou te laat om opinies te vra en te lewer oor vervaardigers wie se produk nie deel van hierdie betrokke toets was nie. Indien die behoefte bestaan kan n "stilste silencer volume 2" seker gereel word maar vir nou voel ek is slegs die silencers wat deel was van die toets oop vir bespreking.
- Dries101
- Hero Member

So dubbel so hard as on die net kan glohenried wrote:Ek het vinnig ge-GOOGLE om te sien waarmee vergelyk mens 10db... iest soos die val van 'n kospeld...
My vraag dan nou...
Perceptions of Increases in Decibel Level
Imperceptible Change 1dB
Barely Perceptible Change 3dB
Clearly Noticeable Change 5dB
About Twice as Loud 10dB
About Four Times as Loud 20dB
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
- Rinkhals
- Jr. Member

Dankie vir almal se moeite, ook die manne wat bereid was om hul 'produkte' op die blok te sit!
Wys jou duur en ingevoer is nie altyd die beste nie! Geluk Silent Hunter dis goeie uitslae daai!
Groete
Wys jou duur en ingevoer is nie altyd die beste nie! Geluk Silent Hunter dis goeie uitslae daai!
Groete
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Baie dankie vir die toets. Ek het juis oorweeg om te kyk watse demper ek kan kry vir my 6.5x55. Ek wil hom gebruik vir langafstand jag, en het dus sekere kriteria gehad waaraan hy moes voldoen. Die toets was baie insiggewend, wens ek kon dit bywoon (agv omstandighede kon ek nie).
Nou weet ek watse een ek kan koop. Weereens dankie vir die manne wat die effort ingesit het
Nou weet ek watse een ek kan koop. Weereens dankie vir die manne wat die effort ingesit het
ek soek nog wapens...