Nooit ek sou net daar stopCapt. Oblivious wrote:Joe ek het eintlik gaan ladings kyk ma ek het nog n paar gehad ma sou jy 4 en 5 geskiet het?
Trofee "Papier-bokke"
- joe rocket
- Hero Member

Re: Trofee
GROETE
-
PWV
- Hero Member

JakoosJakoos wrote:Gister n nuwe lading probeer, het mooi geloop , hoop maar hy is konstant en werk ook op langer afstande,sal maar kyk.
Lyk my die Gloeiman werk goed!!
- goodstuff
- Full Member

Re: Trofee "Papier-bokke"
Goeie genade.... Hopenlik eendag as ek groot is sal ek ook so n groepie kan skiet!Capt. Oblivious wrote:Het ok weer bq geskiet na werk.Is nogals bly ek het so baie 95gr BTs wat da staan
http://i1239.photobucket.com/albums/ff511/siebertn/Mobile%20Uploads/20151106_170641_zpsge6fj6pw.jpg
3 95gr BT's op 100m
.308 Howa 24" Bull Barrel
Boyds Pepper Laminated Stock
Burris Eliminator
Silent Hunter Silencer
Boyds Pepper Laminated Stock
Burris Eliminator
Silent Hunter Silencer
- Jaco v Zyl
- Hero Member

Jakoos
Dit moet dit wees oom!
Dit moet dit wees oom!
- Piet Pille
- Hero Member

Neewat Kaptein..... ek het baie goeie rede om te glo jyt jou lading gekry.....
Ongelooflik
Ongelooflik
- Capt. Yoda
- Hero Member

Dankie manne, Piet daai BTs skiet n bars hou in my 243.Ek kan nie onthou van n 3 skoot groep wat nog groter as 10mm was nie. Soos ek hul nou vir jag met pmp doppe ook laai is die groepe dalk nie so konstant klein soos met Norma en Lapua nie maar hulle is nog altyd onder n duim vir 5 wat 100% is vir wat hulle moet doen.Volgende naweek gaan ek daai 105Bergers bq stoot na n gong toe so hopelik sal ek weer n fodie kan kom post 
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Piet Pille
- Hero Member

Watse gun/ looptwist skiet jy Siebert?
- Capt. Yoda
- Hero Member

Sako met n 1/10 twist
- Piet Pille
- Hero Member

Laat weet asb hoe daai 105's vaar in die 1:10
- Capt. Yoda
- Hero Member

Piet Pille wrote:Laat weet asb hoe daai 105's vaar in die 1:10
Nee wat Piet ek kan jou nou al se hulle loop mooi
Die ander groep wat ek daar bo gesit het was met die 105 Bergers maar dit was op die einde toe trek ek hom deur my dinges van die erge mirage van die KD af toe ek nou op n mooi skoon plek op die tyken n groep wou skiet . Daar was nog n paar wat ek voor dit na dieslefde plek geskiet het met verskillinde lengtes en meeste behalwe een wat 2" was was so tussen 10 en 18mm vir 3
- Arnold
- Hero Member

Hoe hoog is jy bo seevlak Kaptein?
- Capt. Yoda
- Hero Member

Darem so 4700 voet Arnold, sal maar sien wat hulle maak soos ek verder skiet
Last edited by Capt. Yoda on Thu Nov 12, 2015 1:43 pm, edited 1 time in total.
- FHM
- Hero Member

Ai man - jammer die ander twee gate is uit die foto uit - so bietjie oeffening en dit sal beter raak...Capt. Oblivious wrote:Het ok weer bq geskiet na werk.Is nogals bly ek het so baie 95gr BTs wat da staan
http://i1239.photobucket.com/albums/ff511/siebertn/Mobile%20Uploads/20151106_170641_zpsge6fj6pw.jpg
3 95gr BT's op 100m
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Arnold
- Hero Member

Hulle sal nie slegter vaar nie, inteendeel raak stabiliteit beter hoe verder hulle gaan as ek die teorie reg verstaan.Capt. Oblivious wrote:Darem so 4700 voet Arnold, sal maar sien wat hulle maak soos ek verder skiet
- Capt. Yoda
- Hero Member

Arnold wrote:Hulle sal nie slegter vaar nie, inteendeel raak stabiliteit beter hoe verder hulle gaan as ek die teorie reg verstaan.Capt. Oblivious wrote:Darem so 4700 voet Arnold, sal maar sien wat hulle maak soos ek verder skiet
Dankie dan hou ek maar duim vas, was taamlik op my senuwees die eerste keer toe ek een skiet dat hy dalk so tol dat hy die KD saam vat
- swc-tr
- Hero Member

Arnold wrote:Hulle sal nie slegter vaar nie, inteendeel raak stabiliteit beter hoe verder hulle gaan as ek die teorie reg verstaan.
+1
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
"A fool with a tool, is still a fool."
-
Wouter Roets
- Administrator

Cappie
Glad nie sleg gegooi nie maat! Baie geluk, daar is min manne wat met so n drie skoot groepering kan spog.
Groetnis
Wout
Glad nie sleg gegooi nie maat! Baie geluk, daar is min manne wat met so n drie skoot groepering kan spog.
Groetnis
Wout
- Fritz
- Hero Member

Siebert die enigste probleem wat ek dalk voorsien is 'n BC wat nie optimaal is nie en ook verander na gelang van die atmosferiese toestande. Vir 'n BR skut beteken dit niks. Vir langer afstande is dit nie gewens nie. Gaan skiet bietjie daai 105 Berger deur twee chronies oor so 300m en kyk wat is hulle BC. Ek sal baie graag wil weet wat jou bevinding is.Capt. Oblivious wrote:Piet Pille wrote:Laat weet asb hoe daai 105's vaar in die 1:10
Nee wat Piet ek kan jou nou al se hulle loop mooiEk bedoel net ek gaan die gong bq verder terug sit na n 1000y toe. Die 105gr Amaxe maak net so mooi en voel of hy nog makliker "akuraat laai" maar ek kry net nie.Die 105gr CC skiet ook mooi maar hulle lengtes verskil te veel vir my
Die ander groep wat ek daar bo gesit het was met die 105 Bergers maar dit was op die einde toe trek ek hom deur my dinges van die erge mirage van die KD af toe ek nou op n mooi skoon plek op die tyken n groep wou skiet . Daar was nog n paar wat ek voor dit na dieslefde plek geskiet het met verskillinde lengtes en meeste behalwe een wat 2" was was so tussen 10 en 18mm vir 3
- Capt. Yoda
- Hero Member

Fritz ja ek verwag die BC gaan bq drop seker hier by die 4-5% rond maar dit is een van die dinge wat ek wil bevestig as ek hul verder skiet. Sal maar kyk of Dirk sy crony sal saam bring.... Sal ook graag wil sien hoe/of die BC verskil as eendag bitter warem soos nou is en dan op n koue nat dag.
- Fritz
- Hero Member

Net soCapt. Oblivious wrote:Fritz ja ek verwag die BC gaan bq drop seker hier by die 4-5% rond maar dit is een van die dinge wat ek wil bevestig as ek hul verder skiet. Sal maar kyk of Dirk sy crony sal saam bring.... Sal ook graag wil sien hoe/of die BC verskil as eendag bitter warem soos nou is en dan op n koue nat dag.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Het bq gaan brand in die son vanogend. Moet net se my maat Pinkes het vandag soos n baas geksiet, 21 uit 22 hits van 500-1000y en elke eerste skoot met my en sy gewere was 1st round hits vir hom of in die "bul" of net langs hom. Met sy 264 het hy op 1000y nie net die gong laat lui soos n skool klok nie maar somer die bul so groot soos n tennis bal al 2 kere raak geskiet. Daai G7 en Remingtons loop soos n jet my maat.
Daar was 2 ander messe ook saam wat nog nooit ver geskiet het nie en al 2 het 1st round hits op 1000y met sy 264 gemaak, daai meisie het amper amper die geweer in die lug gegooi toe die gong klap op 1000y, sy dog dis mis want sy hoor niks en toe sy al oppad is om op te staan toe doooooop
My een lekker groep is op Pinkes se ging geskiet maar die ou het nog nie vir my n foto gestuur nie so sal hom ook bq later op gooi.
Die wit sirkel was Pinkes op 1000y met my 30.06. Eerste keer wat hy ooit met my 06 skiet en eerste skoot op 1000y is n solide middel hou.
Die Pers kolle is 95gr Balistic tips wat ek en hy met my 243 op 1000y geskiet het so ek weet nie wie wat geskiet het nie, die swartes is 175gr Custom Comps wat ek geskiet het met my 30.06 op 1000y.Ek het nou baie baie koels in my 243 probeer maar ek dink daar is net een koel wat ek in hom moet skiet.
Die groepe is nou nie BR groepe nie maar ek is baie gelukkig met hul elevation, die wind het my amper elke 2de skoot uit gevang vandag maar hul is darem nie te sleg nie en die elevation is seker so net oor die 2.5-3" duim op die 243 (soos ek se is ook 2 mense wat daar geskiet het) en bq minder as n duim met die 06. As ek Pinkes se gong se foto kry sal ek bq sy skote ook op sit, hy wou nie groepe skiet nie het maar net elke keer vir ons die pad gong toe gewys. Ons setups was ook nie heel pro vandag nie, ek het n toilet rol as n backrest gebruik en hy 2 Nike plakkies op mekaar met so klein sakkie.
Daar was 2 ander messe ook saam wat nog nooit ver geskiet het nie en al 2 het 1st round hits op 1000y met sy 264 gemaak, daai meisie het amper amper die geweer in die lug gegooi toe die gong klap op 1000y, sy dog dis mis want sy hoor niks en toe sy al oppad is om op te staan toe doooooop
My een lekker groep is op Pinkes se ging geskiet maar die ou het nog nie vir my n foto gestuur nie so sal hom ook bq later op gooi.
Die wit sirkel was Pinkes op 1000y met my 30.06. Eerste keer wat hy ooit met my 06 skiet en eerste skoot op 1000y is n solide middel hou.
Die Pers kolle is 95gr Balistic tips wat ek en hy met my 243 op 1000y geskiet het so ek weet nie wie wat geskiet het nie, die swartes is 175gr Custom Comps wat ek geskiet het met my 30.06 op 1000y.Ek het nou baie baie koels in my 243 probeer maar ek dink daar is net een koel wat ek in hom moet skiet.
Die groepe is nou nie BR groepe nie maar ek is baie gelukkig met hul elevation, die wind het my amper elke 2de skoot uit gevang vandag maar hul is darem nie te sleg nie en die elevation is seker so net oor die 2.5-3" duim op die 243 (soos ek se is ook 2 mense wat daar geskiet het) en bq minder as n duim met die 06. As ek Pinkes se gong se foto kry sal ek bq sy skote ook op sit, hy wou nie groepe skiet nie het maar net elke keer vir ons die pad gong toe gewys. Ons setups was ook nie heel pro vandag nie, ek het n toilet rol as n backrest gebruik en hy 2 Nike plakkies op mekaar met so klein sakkie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Kalahari
- Hero Member

Sjoe, dit is sommer netjies geskiet Kaptein.
Wat se glase het julle op die gewere gebruik?
Wat se glase het julle op die gewere gebruik?
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek het Rudolph 6-24's op my gewere en hy het 5.5-22 NXSe op sy roere.
- JPS
- Hero Member

Netjies Siebert.
Jy en Dirk maak mooi daar op die lang afstande.
Jy en Dirk maak mooi daar op die lang afstande.
- Fritz
- Hero Member

Well dine Siebert en Dirk