Nuwe aansluitings
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Re: Nuwe aansluitings
John
Baie welkom op die forum. Hoop jy like dit en glo jy sal dit baie geniet.
Groetnis
Baie welkom op die forum. Hoop jy like dit en glo jy sal dit baie geniet.
Groetnis
- PITSMIT
- Hero Member

welkom john goeie geweer die .270
ons ken mekaar en bly in dieselfde dorp sien uit na al die vrae en antwoorde. my .270 is op sy nommer nou na hulp van jagtersdok en geno
sterkte
pitsmit
sterkte
pitsmit
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
- Gerhard
- Hero Member

Vertel bietjie meer van jouself en wat jy wil bereik met die ekspo....Boeremeisie wrote: Goeie dag!!!!!!!!
Ek is besig om 'n ekspo te doen oor die Rooijakkals. Ek wil graag weet wat dink julle: sal die rooijakkals probleem in SA opgelos kan word?
Welkom hier.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- Gerhard
- Hero Member

John,John wrote: Hi almal,
Is nuut op die forum.Wil my net bekend stel.
Ek neem al 33 jaar deelaan skiet kompetisies, meestal Diensskiet en toe Combat Rifle.
Is nou al vir 2 jaar lid by SA Jag en Wildbewaring, en neem graag deel aan hul kompetisies.
Besit n 270 pre 64 Winchester en 243 musgrave.
Sal beslis voorentoe n paar vrae vra,aangesien ek nou op n laat stadium begin het om self te herlaai.
Groete
John Best
Vertel bietjie waar het jy diensskiet geskiet (provinsie)
Ek het van 1994 tot 2000 geskiet.
Welkom hier.
FFF Safaris
- WOLF
- Full Member

John
Baie welkom.Kan jy nog die BOESMANLAND SPAN van Calvinia onthou.Dit was darem lekker ou dae daar in PE,Kimberley,De brug en Atlantis.Ek is seker jy sal die forum net so geniet.
WOLF
Baie welkom.Kan jy nog die BOESMANLAND SPAN van Calvinia onthou.Dit was darem lekker ou dae daar in PE,Kimberley,De brug en Atlantis.Ek is seker jy sal die forum net so geniet.
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- Gerhard
- Hero Member

Wolf,WOLF wrote: John
WOLF
Daai De Brug met sy koue en winde wat nooi konstant waai nie was altyd lekke sports gewees.
Kimberly se kampioenskappe was ook lekke gewees.
Het nie by PE uit gekom nie.
FFF Safaris
- WOLF
- Full Member

Gerhard
Ons sal seker die hele forum oorvat as ons moet begin praat oor die goeie ou dae.Daai winde van PE is darem ook nog iets wat oor gepraat kan word.Jy was nie dalk daar toe een van daai NUWE manne die R4 laat afgaan het agter die skietpunt nie.Ek onthou nog daardie dag goed wat toe oom Karel Khune die baan offisier was.Was jy nie ook miskien die dag op De Brug toe die tenks so geoefen het dat ons eers moes wag met die wedstryde nie
GROETE
WOLF
Ons sal seker die hele forum oorvat as ons moet begin praat oor die goeie ou dae.Daai winde van PE is darem ook nog iets wat oor gepraat kan word.Jy was nie dalk daar toe een van daai NUWE manne die R4 laat afgaan het agter die skietpunt nie.Ek onthou nog daardie dag goed wat toe oom Karel Khune die baan offisier was.Was jy nie ook miskien die dag op De Brug toe die tenks so geoefen het dat ons eers moes wag met die wedstryde nie
GROETE
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- Gerhard
- Hero Member

Oom Karel het seker se beste G String bevuil....WOLF wrote: Gerhard
GROETE
WOLF
Ek was net paar keer op De Brug gewees. Maar het nie daai oefening gesien nie.
Ek het vir Noord Transvaal B Klas span geskiet met die R1 en toe later R4.
Was toe nog op skool en het maar die kampioenskappe hier in die Noorde geskiet soos Verre Noord, Oos Transvaal en Noord Transvaal Kampioenskappe en dan die ligas ook tussen in.
Het na opleiding toe saam met WSK geskiet en klomp manne met die scopes moeg geskiet met die yster visiere.
Toe die politiek my gatvol maak het ek begin praktiese skiet doen...
FFF Safaris
-
Olof
Middag al die manne en maninne
Het darem al so paar dinge gepos hier en baie goeie antwoorde gekry. Weereens baie dankie daarvoor.
Nog nie myself hier voorgestel nie. My naam is Deon. Gebore en groot geword in Pretoria. Was in 1972 in 5SAI Ladysmith Natal. Dis waar die skiet gogga my erg gebyt het. Daardie jaar het ons skietsapn die Gold Cup gewen teen spanne wat baie groter was. Soos bv die Bats. Was ?n groot oorwinning daai.
Jag al vir die pot vir baie jare maar het darem so paar trofees wat teen die muur hang ook. Net om te wys ek was daar.
Ek jag hoofsaaklik met ?n 8 x 57 J Walter Spandau met ?n 98 aksie. Baie lekker geweer wat ek nog by my Pa ge-erf het. Al probleem is die ammo wat skaars raak. Het ook ?n .303 wat sporting gemaak is. Looi net so lekker in die bos met daai ou kanon. Baie betroubare stuk yster. Dan het ek ook ?n 270 vir daai gooie wat ver moet trek. Bietjie kleie skiet so af en toe vir die sports.
Jagters groete
Het darem al so paar dinge gepos hier en baie goeie antwoorde gekry. Weereens baie dankie daarvoor.
Nog nie myself hier voorgestel nie. My naam is Deon. Gebore en groot geword in Pretoria. Was in 1972 in 5SAI Ladysmith Natal. Dis waar die skiet gogga my erg gebyt het. Daardie jaar het ons skietsapn die Gold Cup gewen teen spanne wat baie groter was. Soos bv die Bats. Was ?n groot oorwinning daai.
Jag al vir die pot vir baie jare maar het darem so paar trofees wat teen die muur hang ook. Net om te wys ek was daar.
Ek jag hoofsaaklik met ?n 8 x 57 J Walter Spandau met ?n 98 aksie. Baie lekker geweer wat ek nog by my Pa ge-erf het. Al probleem is die ammo wat skaars raak. Het ook ?n .303 wat sporting gemaak is. Looi net so lekker in die bos met daai ou kanon. Baie betroubare stuk yster. Dan het ek ook ?n 270 vir daai gooie wat ver moet trek. Bietjie kleie skiet so af en toe vir die sports.
Jagters groete
-
shabba
hallo manne
my naam is Eugene (shabba) ek is van Worcester maar nuut hier
Geniet julle raad en besprekings baie en as ek die jakkels skietery so luister het n ou 1/ 2L COKE EN 10/ 2L GEDULD nodig
Lekker jag
my naam is Eugene (shabba) ek is van Worcester maar nuut hier
Geniet julle raad en besprekings baie en as ek die jakkels skietery so luister het n ou 1/ 2L COKE EN 10/ 2L GEDULD nodig
Lekker jag
- Jacques Kotze
- Full Member

Goeie middag aan almal
My naam is Jacques Kotze en ek is al so klein tydjie lid maar stel myself vandag eers voor en jammer dat dit so lank gevat het.
Ek is 35, bly in Vanrhynsdorp in die Wes-Kaap en werk vir Departement Landbou: Veeartsenydienste. Ek is 'n gereelde jagter en is ook baie erg oor daardie Saterdag oggend skiet sessies op skietbaan. Besit 'n pragtige 30-06 Parker Hale, P14 .303 en 'n nuwe toevoeging tot my kluis, 'n 22-250 Steyer Manlicher. Dankie aan al die wonderlike en interressante brokkies nuus en inligting wat ons hier optel. Hoop om sommer vinnig deel te word van die gemeenskap.
Namakwalandse groete
Jacques
My naam is Jacques Kotze en ek is al so klein tydjie lid maar stel myself vandag eers voor en jammer dat dit so lank gevat het.
Ek is 35, bly in Vanrhynsdorp in die Wes-Kaap en werk vir Departement Landbou: Veeartsenydienste. Ek is 'n gereelde jagter en is ook baie erg oor daardie Saterdag oggend skiet sessies op skietbaan. Besit 'n pragtige 30-06 Parker Hale, P14 .303 en 'n nuwe toevoeging tot my kluis, 'n 22-250 Steyer Manlicher. Dankie aan al die wonderlike en interressante brokkies nuus en inligting wat ons hier optel. Hoop om sommer vinnig deel te word van die gemeenskap.
Namakwalandse groete
Jacques
.243 Howa Hogue Heavy Barrel
22-250 Steyr Manlicher
30-06 Parker Hale
.303 P14 Sport
22-250 Steyr Manlicher
30-06 Parker Hale
.303 P14 Sport
- Jagtersdok
- Global Moderator

Welkom Jacques
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
- PITSMIT
- Hero Member

olof en jacque
welkom hier by ons en geniet dit. altyd lekker om met nuwe manne gedagtes te ruil.
pitsmit
uitenhage
welkom hier by ons en geniet dit. altyd lekker om met nuwe manne gedagtes te ruil.
pitsmit
uitenhage
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Jacques
Baie welkom en geniet dit.
Groetnis
Baie welkom en geniet dit.
Groetnis
-
Alwyn
More Manne
Alwyn hier. 38 jaar jonk, Bly in Boksburg,maar is gebore Upingtonnnnnner, Mal oor jag , Lief vir die veld en diere.
Groot voorstander ven " eet wat jy skiet"
Baie nice forum ek is baie bly ek het hier aan gesluit.
Het al reeds soveel inligting hier gekry, maar kan doen met nog tonnnnnne.
Lekker dag
Praat weer.
Alwyn hier. 38 jaar jonk, Bly in Boksburg,maar is gebore Upingtonnnnnner, Mal oor jag , Lief vir die veld en diere.
Groot voorstander ven " eet wat jy skiet"
Baie nice forum ek is baie bly ek het hier aan gesluit.
Het al reeds soveel inligting hier gekry, maar kan doen met nog tonnnnnne.
Lekker dag
Praat weer.
- tokjak
- Sr. Member

welkom alwyn ,ja jy laat my nou dink aan die voeltjie sop wat ek as kind gemaak het ,want jy eet wat jy skiet !!
groete
groete
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Alwyn
Hoop jy geniet dit baie!!
Groetnis
Hoop jy geniet dit baie!!
Groetnis
- Kalahari
- Hero Member

Welkom Alwyn
Ek glo jy gaan geniet. Ek was self ook op Upington op skool van '90 tot '93, in die ou HTS, later Duineveld. Maar is oorspronklik Nam gebore en nou al weer 8 jaar terug op die plaas.
Geniet
Kalahari
Ek glo jy gaan geniet. Ek was self ook op Upington op skool van '90 tot '93, in die ou HTS, later Duineveld. Maar is oorspronklik Nam gebore en nou al weer 8 jaar terug op die plaas.
Geniet
Kalahari
- pieter h
- Hero Member

pieter h (HAVENGA) Hallo daar.Boer te Koffiefontein,nog nuut.Soek graag volgende datums van jarakal kursus.
- Jagtersdok
- Global Moderator

Welkom Pieter
Hoop jy geniet dit hier
Hoop jy geniet dit hier
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Pieter
Welkom hier!!
Groetnis
Welkom hier!!
Groetnis
-
Homer
- Full Member

Dagse mense
My naam is Jaco
Ek het all rukkie by JARACAL terug aangesluit maar ek dink it is tyd dat ek my voorstel
Heet van Centurion af maar is gebore en getoe in die Vrystaat
Jag al seker 15 jaar lank
Besit op die oomblik 7 gewere en as die Polisie dit goed dink kan ek dalk haalgeweer ook besit
Jaracal is lekker forum en ek het al baie hier geleer
My naam is Jaco
Ek het all rukkie by JARACAL terug aangesluit maar ek dink it is tyd dat ek my voorstel
Heet van Centurion af maar is gebore en getoe in die Vrystaat
Jag al seker 15 jaar lank
Besit op die oomblik 7 gewere en as die Polisie dit goed dink kan ek dalk haalgeweer ook besit
Jaracal is lekker forum en ek het al baie hier geleer
- Jagtersdok
- Global Moderator

Dags? Buurman Homer
Welkom hier in ons midde.
Bly jy geniet dit al reeds
Neels
Welkom hier in ons midde.
Bly jy geniet dit al reeds
Neels
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
- Christo Els
- Sr. Member

Dag s? aan al die nuwe manne wat die afgelope tyd aangesluit.
Baie welkom van my af.
Baie welkom van my af.
Champions keep playing until they get it right
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
-
GB
Dag se manne
My naam is GB Pienaar, boer in Philippolis distrik in suid vrystaat, hoofsaaklik skaap boerdery. Ek is baie lief vir jag en gewere en het al klaar baie op forum geleer.
Baie dankie
Groete
GB
My naam is GB Pienaar, boer in Philippolis distrik in suid vrystaat, hoofsaaklik skaap boerdery. Ek is baie lief vir jag en gewere en het al klaar baie op forum geleer.
Baie dankie
Groete
GB