Vrystaat jag lisensies

Post Reply
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Vrystaat jag lisensies

Post by NicoSmit »

Het iemand dalk 'n kontak no van die Vrystaat natuur bewaring waar 'n mens kan uitvind waar om 'n jag lisensie te kan bekom en wat dit kos?
dankie
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Re: Vrystaat jag lisensies

Post by FCLoretz »

Watter area gaan jy Nico?

Ek weet Kloppers in Bloemfontein verkoop. Het laas R120 betaal.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ons SA Jag Vaaldriehoektak het boekies gaan koop by Koppiesdam en het beskikbaar by ons kantoor by Senwes (Hinterland) in Vereeniging. PM my as dit julle pas om dit daar te gaan afhaal.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

Ek het gewoonlik dit direk by hulle in Blowemfontein gekoop eers gebel dan oorbetaal ewn dan email hulle my 'n copy en pos die oorsprongklike maar ek het hulle besonderhede verloor en kry nie 'n ou lisensie nie en die nommers op hulle web lui net
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

dankie ek het reg gekom by die SA Jagters gaan dit volgende week deur hulle doen
Post Reply