Langafstand groepering fotos

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Post Reply
Arnold
Hero Member
Hero Member

Re: Langafstand groepering fotos

Post by Arnold »

Thomas, dit was redelik windstil. Ongelukkig op daai afstand maak enige briesie 'n verskil en ek het so 1 MOA regs gestel so dit dui op 'n 2 mph wind.
Dit was vroeg die oggend teen so 9:30, 18 grade celsius en 1000 mbar stasie druk.

Dit is moeilik om 'n windjie van onder 3 mph op te tel en dit voel eintlik of mens dit kan ignoreer, maar op daai afstand kan mens ongelukkig nie.
Ek het nog nie 'n wind meter nie en probeer nou maar die kondisies 'n bietjie beter leer om sodoende sonder een oor die weg te kan kom (veral omdat hy nie die wind oppad teiken toe kan voorspel nie).
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Arnold, dit wil gedoen wees baie geluk !!!
THOMAST
Hero Member
Hero Member

Post by THOMAST »

Arnold wrote: Ek het nog nie 'n wind meter nie en probeer nou maar die kondisies 'n bietjie beter leer om sodoende sonder een oor die weg te kan kom (veral omdat hy nie die wind oppad teiken toe kan voorspel nie).
Arnold, ek het twee windmeters. Volgende keer kan jy gerus maar een leen as jy wil.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Baie dankie vir die aanbod Thomas.
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp »

Arnold, daar is min manne wat so van n bipod af kan skiet!! Ge dan daar vir ons n paar tips man, wat moet jy in gedagte hou as jy goed en konstand van n bipod af wil skiet?

Groetnis
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Ek begin 'n nuwe topic ...
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp »

Dankie man!

Groetnis
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Hier is 'n 7 skoot groepering geskiet op 900m met 'n .308 vanaf 'n bipod deur een van die Protea-span skuts.
Dit meet ongeveer 135mm/.52MOA
F-TR_900m group.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

wriksem ma dis moooi
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Schalk, ek wil nie soos 'n kla kous klink nie en dit is nie net op jou gerig nie (daar is 'n paar ander ouens wat dit ook doen).
Manne, hierdie tipe drade is maar daar omdat ons wil brag met dit waartoe ons en ons toerusting instaat is (kom ons wees eerlik). Dit pla my effens as hier op die forum in hierdie "brag" drade fotos geplaas word van groeperings wat ander mense (wat nie deel is van die forum) geskiet het.

Daar is legio fotos op die net van klien groeperings wat ander mense geskiet het. As ek dit wou sien sou ek google gebruik en daarvoor soek.
Hierdie is ons forum kom ons brag lekker.

Die bostaande kan baie lelik oorkom, dit is nie hoe dit bedoel word nie. Die fotos van ander ouens se klein groepe is nie minder impressive nie, plaas dit net onder die regte of ander forum afdeling/draad.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Hierdie baie mooi groep op 600 yds is bv. vir my onvanpas in hierdie draad
http://accurateshooter.net/Blog/wagnerrecord03.jpg
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Ek weet al die groepe was 5 skote nie, maar saam kan hulle seker kwalifiseer.

Ek het na die naweek se bench skiet my 30-06 se "swak" ammo gebruik om bietjie op die langer afstande te speel. Die patrone se runout is so tussen 0.003 en 0.006". 155 Lapua Scenar @ 2850fps (as my freakin chrony nie weer vir my jok nie, dan lê hy mooi op 'n node volgens QL en OBT).

Teiken is helfte van A4 grootte. Eerste twee groepe was op 420m prone met sakkie agter, die res was vanaf bakkie se dak. Wind het heeltyd verander, maar het my kans gegee om my drie skote te skiet met dieselfde dope. Wind het gewissel van 0 - 8mph uit 270 tot 225 grade.

Skoot 1,2,3 - 420m, 0.45MOA groep

4,5,6 - 420m, 1.13MOA groep :(

7,8,9 - 375m, 0.49MOA

10,11,12 - 375m, 0.67MOA

13,14 - 510m , 0.57MOA. (DA 7600, elevation 10.8MOA, windage 1.2MOA)

http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/375-510_zpsc1471298.jpg

My equipment het my verbaas die naweek. As my 30-06 so perform op mid-long range dan kan ek hom maar die jaar Klipveld toe vat om die springbokke op 400-500m te engage. Ek gaan hom maar tot sy limits vat tot my REGTE gun kom.

Ek sukkel nog met die lê posisie. Dis vir my baie ongemaklik. En ek dink nie my kolf help nie. Sal vir my 'n proper bipod moet kry en oefen. Die vertikale verspreidings kort bietjie aandag, so sal weer mooi kyk wat my ES is. Ek sny egter nie my nekke nie en gebruik standaard dies, so oneweredige neck tension kan die oorsaak wees.

Het onlangs 'n Frontier knaldemper opgesit. Hy loop soos 'n jet!!!!!
douw
Hero Member
Hero Member

Post by douw »

Goed gedoen!!
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Lekker Fritz. Al jou groeppe is n driehoek, waarvan die skote min of meer ewe ver uitmekaar is. Maar by skote 4;5 en 6, lyk dit of daar n probleem gekom het? Is dit n ander lading?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

James,

Baie goed opgelet wat beteken die driehoeke is dit goed ?
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Frederik, ek voel altyd goed oor n driehoek groepering, veral as die drie gate ewe ver van mekaar is. Dit sê vir my dat die skut en die geweer reg is, maar dat die lading marginale verstellings nodig het.

As ek iemand help met lading ontwikkeling, en die geweer print bv n 40mm groep, maar dit is in n driehoek, dan begin ek eerstens deur bloot met inkrimente van 0.3mm te stel aan die tpl. Nege uit tien keer is dit genoeg om ruimskoots onder moa te kom.

In Fritz se groeppe is daar baie konstantheid. Maar 4;5 en 6 strook nie met die tendens nie. Dit lyk nie soos driver error nie, en waarom sal die geweer vir daardie 3 skote n fout kry? Ek kan verkeerd wees maar dit lyk soos n ander lading.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Hi James. Ja daai groepie het my ook baie gepla. Ek weet regtig nie wat dit was nie. Verseker nie wind nie. Kondisies was nie baie "rukkerig" nie. Dit was ongelukkig dieselfde lading, so die antwoord moet maar by my lê. Ek het my ammo geklas volgens runout. Miskien was dit daai enkeles wat selfs meer as 0.006" runout gehad het? Ek is ook bly die res het mooi driehoek gemaak.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Arnold wrote:260 AI, 140gr Berger VLD @ 2805fps

3 skote op 835m in 49mm
http://db.tt/nsGBSVoA

7skote op 860m in 103mm
http://db.tt/m69Ide9h

Die gong meet 485mm in deursnee

Arnold weet die is nou al n rukkie hier maar baie mooi geskiet.Daai is wild !
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Dankie Capt.
As ek maar net altyd so kon skiet :laugh:
Braamgr
Jr. Member
Jr. Member

Post by Braamgr »

Hallo Manne

Hier is my eerste probeerslag op 500m met my 6.5 Creedmoor. Die loop het seker nou so 60 skote deur hom.

140gr Amax
BC 0.585
41.5gr S 365
2700fp/s
CTC was 0.49MOA (Ek moet nog met die TPL speel)
100 meter gezero en 11 MOA op na 500m toe
Wind 4.5mph 4h00 rigting

Ek het nie gestel vir die wind nie, so my skote was links van die teiken af. Het sommer n 20c bygestit vir die foto.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Baie mooi Braam
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Armand Steenkamp wrote:Arnold, daar is min manne wat so van n bipod af kan skiet!! Ge dan daar vir ons n paar tips man, wat moet jy in gedagte hou as jy goed en konstand van n bipod af wil skiet?

Groetnis
Arnold wrote:Ek begin 'n nuwe topic ...
Arnold kan jy my asseblief die skakel van die bogenoemde onderwerp stuur. Ek begin nou maar eers prone skiet en wil van die begin af ander ouens se tegnieke bestudeer en vat wat ek kan gebruik. Ek skiet ook soos jy die Versa-pod en sukkel so bietjie.
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Uitstekend Braam !
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Fritz Hagen wrote:
Armand Steenkamp wrote:Arnold, daar is min manne wat so van n bipod af kan skiet!! Ge dan daar vir ons n paar tips man, wat moet jy in gedagte hou as jy goed en konstand van n bipod af wil skiet?

Groetnis
Arnold wrote:Ek begin 'n nuwe topic ...
Arnold kan jy my asseblief die skakel van die bogenoemde onderwerp stuur. Ek begin nou maar eers prone skiet en wil van die begin af ander ouens se tegnieke bestudeer en vat wat ek kan gebruik. Ek skiet ook soos jy die Versa-pod en sukkel so bietjie.
http://jaracal.com/viewtopic.php?f=140& ... ilit=bipod
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Dankie Arnold!!
Post Reply