Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jis Manne
Ek het hierdie ribbok na vele probeerslae "geskiet" gekry.
Die fotos se kwaliteit is nie so goed nie want hierdie meneer is uitgeslape, jy kom nie naby hom nie so jy moet maar taamlik "zoom".
Groete
......Ribbok!!!
hier by my loop ook 'n paar mooi trofee bokke. Het al offers van soveel as R 5000 gehad, die uitlanders sal volgende winter kom kyk as deel van 'n pakket.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Jis Ponkie
As die horings gelyk met die ore is, reken ons dit vir so 6". So 2" verby die ore is dit so 8" en n goeie trofee. Hierdie een is egter heelwat langer. Miskien is hier manne wat goed kan skat, hulle moet maar se wat hulle dink.
Groete
Ribbok
Ribbok, n maat van my het eendag n vlakvark sowat 6 skote geskiet voor hy geval het. Ek vra toe vir hom wat hy met die vleis gaan maak. Hy s? toe Cabbanosi. Ek antwoord toe en s? ek dag hy gaan hom smelt en sinkers maak, met al daardie lood in hom.
Ek hoop nie dit is wat met die Ribbok gebeur het, met al die sinkers so agter hom uitgestal.
Last edited by Piet Breedt on Mon Sep 13, 2010 9:06 pm, edited 1 time in total.
Jis Piet
Nee darem nie, as jy 6 skote op n ribbok skiet sal een miskien raak wees, hy staan altyd anderkant bitter ver. Ek kan myself nie eers naasteby n duiker noem nie maar ek krap so af en toe n paar sinkers bymekaar. Ek het van elke soort een gehou, baie is tuisgemaak.
Groete
Ribbok
Grap maar net. Ek duik ook graag sinkers uit as ek kan. Die probleem in Natal is egter dat die Indiers "sparkplugs and all"
gebruik vir sinkers. Dit lyk of hulle karre daar diens so om die rotse.
Ribbok wrote:
Jis Geno,
Baie interessante post van jou. Meet hierdie horings ook.
Groete
Ribbok
Ribbok,
Daai een is moeilik aangesien sy ore platter/laer as die lewendige bok se ore is.
Ek het die lewendige bok gezoom tot die horing gelyk met die ore 6 duim was, en toe die hele horing gemeet.
Ek moet bieg, as jy so baie zoom, dan "distort" die punt van die horing, to suig ek maar duim oor waar die punt moet wees...
Skreeu maar as julle dink dit was verkeerd, of nooi my net om hom te kom jag en dan met kabeltjie en tape te kom meet
Groete,
Eugene
Last edited by Geno on Tue Sep 14, 2010 2:40 pm, edited 1 time in total.
Sorry julle, my wiskunde by die huis vergeet, het hom weer gemeet en dit lyk eerder na 10 4/8"
Ribbok,
Se maar wat jy van daai skatting dink.
Weereens sorry
Jis Geno
Jyt my vir n oomblik deurmekaar gehad want ek het van die begin af 10 1\2" geskat, toe jy se jyt hom gemeet het ek getwyfel want in die landbou se ons om te meet is om te weet ,maar ek kon nie glo ek skat n duim uit nie.