Dis nou ook tyd vir voëljag

Post Reply
Ferdi Bam
Sr. Member
Sr. Member

Dis nou ook tyd vir voëljag

Post by Ferdi Bam »

Hi Almal,

n Foto of 2 van my GSP wat point. Ons oefen nog vandaar die collar maar sodra sy begin aandag gee aan die opleiding kom die collar af.

Groete

Ferdi Bam
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oë op die pad, hande op die stuur, FOKUS!
Beretta
Hero Member
Hero Member

Re: Dis nou ook tyd vir voëljag

Post by Beretta »

Beste hond vir voel jag in die wereld geduld en liefde dan sal alles in plek val
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

nee beretta het jy dan nog nooit n brittany gesien nie
Zack Benade

Post by Zack Benade »

Julle het nog nie my Boellie (Varkhond) gesien nie.
Hy gaan haal alles al vra ek nie vir dit nie. ++>: ++>: Selfs die buurvrou ++>:

Op ernstig te wees.
Dis 'n pragtige hond.
Dit kan net 'n plesier wees om hom te he as jy gaan voels skiet.
EduardRoos
Newbie
Newbie

Post by EduardRoos »

Oulike hond, waar het jy haar gekry? Soek graag so Reun.
My Teefie!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ferdi Bam
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ferdi Bam »

Eduard,

Baie mooi hond, lyk na jong hondjie. Sterkte met die opleiding.

Ek het haar gekoop by Slang Viljoen, ons kom al n lang pad saam. Koop nie maklik n ander bloedlyn nie, alhoewel daar ook ander goeie bloedlyne is maar die een werk net vir my.

Sy kom nou baie mooi reg en gaan n baie goeie hond word as haar baas nie soos gewoonlik momentum verloor wanneer hy weer dink nou kan hy maar onspan nie.

Groete

Ferdi Bam
Mellies
Hero Member
Hero Member

Post by Mellies »

remington wrote:nee beretta het jy dan nog nooit n brittany gesien nie

+1

Ek het twee van hulle. Ook nog jonk en laf. Nou en dan is n bietjie magic wat deurkom.

Met n vleisie...
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

mellies
waar het jy gekoop
ek het weer die naweek met my 2 tewe gejag hulle is super jag honde
Mellies
Hero Member
Hero Member

Post by Mellies »

Oom Remington my honde kom van Alan Kloeck af.

Wens ek kon elke dag met hulle stap.

Abby en Denzel

Abby is baie rustig en werk naby my. Sy beweeg nie vEr nie. Denzel is soos n masjien. Hy sal heeldag werk.

Denzel se eerste retrieve was baie spesiaal. Ek het na kransduiwe geskiet. Twee val en hys weg. Duiwe draai. Nog twee val. Met die duiwe se derde draai val nog twee duiwe. Lang storie kort staan ek en kyk hoe hy die duiwe eerste bring wat nie heeltemal dood is nie wat nog hop en fladder op die grond...
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

ek dink jy het my honde gesteel
purdy doen ook daai ding met duiwe die wat leef bring sy na die hand die wat dood is sit sy op n hoop nee
Ferdi Bam
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ferdi Bam »

Net so terloops...... die wit GSP in die foto, Jenna, is einde November verlede jaar uit my erf uit gesteel. Dit was n slegte dag in my lewe maar nouja... Ek het weer een gekry en is hard besig om haar op te lei. Sover gaan dit goed met die opleiding.

So insident sit jou ver terug itv voëljag, al die harde werk verlore en weer van vooraf begin.

Groete

Ferdi Bam
Mellies
Hero Member
Hero Member

Post by Mellies »

remington wrote:ek dink jy het my honde gesteel
purdy doen ook daai ding met duiwe die wat leef bring sy na die hand die wat dood is sit sy op n hoop nee
Kan twee mense se twee honde so eenders lyk? ;D

Oom Remington waar kom oom se honde vandaan?
Mellies
Hero Member
Hero Member

Post by Mellies »

Ferdi Bam wrote:Net so terloops...... die wit GSP in die foto, Jenna, is einde November verlede jaar uit my erf uit gesteel. Dit was n slegte dag in my lewe maar nouja... Ek het weer een gekry en is hard besig om haar op te lei. Sover gaan dit goed met die opleiding.

So insident sit jou ver terug itv voëljag, al die harde werk verlore en weer van vooraf begin.

Groete

Ferdi Bam
Ferdi ek wil nie eers amper dink hoe jy gevoel het toe sy gesteel is nie! >:(

Ek werk elke maand in Polokwane vir so dag of drie. Sal by jou moet kom draai eendag! ;)

Met n vleisie...
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

my honde kom van rob dods af
ja ek hou meer van my honde as van my vrou en is ongebalanseerd beskeremd oor hulle
Ferdi Bam
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ferdi Bam »

Mellies,

Enige tyd welkom.Laat weet maar net as jy in die omgewing is dan maak ons n plan.

Groete

Ferdi Bam
Bees
Full Member
Full Member

Post by Bees »

Manne, ek bly in Potch en my honde SMEEK my om hierdie naweek 'n paar voëls in die lande bymekaar te maak. Duifjag in die sonneblomme is op hierdie stadium 'n 'distant memory' en ek hoor boere begin al sukkel met die fisante hier in die omgewing maar ken nie self boere waar ek en my twee GSPs en my haelgeweer kan gaan uithelp nie.

Is daar nie 'n groep waar ek kan aansluit hierdie naweek of 'n boer wat 'hulp' nodig het wat kan help met hierdie behoefte nie?

Goed gan manne!
7mm Rem Mag
.243 Brn
12ga Franchi Feeling
.308 Howa Varminter
.308 Ruger Varminter
6.5 Swedish Mauser CZ 550

____Wildebeeste word siek gebore en hoe meer jy hom skiet hoe gesonder word hy___ ^-^
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

JagKlong wrote:Manne, ek bly in Potch en my honde SMEEK my om hierdie naweek 'n paar voëls in die lande bymekaar te maak. Duifjag in die sonneblomme is op hierdie stadium 'n 'distant memory' en ek hoor boere begin al sukkel met die fisante hier in die omgewing maar ken nie self boere waar ek en my twee GSPs en my haelgeweer kan gaan uithelp nie.

Is daar nie 'n groep waar ek kan aansluit hierdie naweek of 'n boer wat 'hulp' nodig het wat kan help met hierdie behoefte nie?

Goed gan manne!
Ons het baie fisante en tarentale, soveel so dat dit 'n probleem is met planttyd. Ek kan nie hierdie naweek nie, maar sal met jou praat sodra ek weer 'n kans het, dan kom jy. Maar jy gaan betaal boetie! Jou honde moet my fisante ook soek..... 8)
Aim small, miss small
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

JagKlong wrote:Manne, ek bly in Potch en my honde SMEEK my om hierdie naweek 'n paar voëls in die lande bymekaar te maak. Duifjag in die sonneblomme is op hierdie stadium 'n 'distant memory' en ek hoor boere begin al sukkel met die fisante hier in die omgewing maar ken nie self boere waar ek en my twee GSPs en my haelgeweer kan gaan uithelp nie.

Goed gan manne!
Jagklong ek het al daai smeek gesien by n vriend van my se GSP,s. Ek en hy het by sy huis ingestap toe gaan retrieve die GSP sy baas se geweersak en bring hom vir ons, hy sê dit gebeur gereeld.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
DJC
Full Member
Full Member

Post by DJC »

Jis manne, julle honde lyk mooi! Ek het 'n Weimaraner tefie gekry, nou so 4 maande oud. Weet nie of Weimaraners ook so mooi kan leer nie? Weet julle nie van iemand in Bloemfontein omgewing by wie ek kan raad kry oor hoe om die hond mooi te leer retrieve nie, ek het geen ondervinding daarmee nie. Het nog altyd 'n staffie gehad en sy retrieve niks sy verorber net :)
Jakkalsdans
Newbie
Newbie

Post by Jakkalsdans »

Manne,julle honde is lus vir die Voëls nê!

Nou dat ek regtig daaroor dink kan ek self nie wag vir die seisoen om oop te maak nie,my vingers jeuk al lankal.

Pragtige honde wat almal het.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Juis die wek 'n bespreking oor bewaring gehadne voëljag was ook op die agenda. Die tarentale het baie laat gebroei en getalle is maar af op die jong goed. Jagters sal ernstig moet besin oor hoeveel en watter voels om te skiet.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Ek kyk gister na ons tarentale op die plaas. Daar is nogsteed groot groepe so hulle het nie gebroei nie. Dalk is daar erens kleintjies maar ek het nog niks gesien nie.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Post Reply