Erfgeweer: Dieselfde kaliber - Hulp asb...

Post Reply
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Erfgeweer: Dieselfde kaliber - Hulp asb...

Post by Hein M. »

Ek gaan binne die volgende paar weke my BRNO .22 verkoop omdat ek 'n familielid se .22 gaan erf. Is daar iewers in die Wet voorsiening gemaak vir so 'n "vervanging" of loop die proses asof die kalibers verskillend is?

Hoor graag!
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Erfgeweer: Dieselfde kaliber - Hulp asb...

Post by tripodmvr »

Motiveer dit vir 'n ander gebruik. Een vir skyfskiet en ander vir jag. Mens verkoop nie sommer net 'n .22 nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
JacquesT (Stompe)
Hero Member
Hero Member

Post by JacquesT (Stompe) »

Hein M. wrote:Ek gaan binne die volgende paar weke my BRNO .22 verkoop omdat ek 'n familielid se .22 gaan erf. Is daar iewers in die Wet voorsiening gemaak vir so 'n "vervanging" of loop die proses asof die kalibers verskillend is?

Hoor graag!
Hi Hein, nee dit is 'n nuwe lisensie waarvoor jy aansoek doen, en jy sal hom so moet motiveer ook. Jy hoef egter nie die ander .22 te verkoop nie, jy kan 2 van dieselfde kalibers lisensieer, jy moet hom net reg motiveer.

Pm my as jy wil verkoop, my broer soek een.

Sien ek en oom Marius het gelyk getik.

Groete,
Jacques Theron
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

mens verkoop mos nie n brno .22 nie?
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Hein watter model is dit? As dit n Brno model 2 is sal ek jou R500 gee vir hom die model 2s is mos niks werd nie......
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Dankie vir die goeie raad!

Nee, ek weet dat jy nie 'n .22 moet verkoop nie, maar ek het regtig nie plek of nut vir nog 'n geweer nie. Die erfgeweer is 'n erg sentimentele een, so ons wil dit graag in die familie hou. Dit is ongelukkig 'n Mod. 1, Jake, so hy is minder as R500 werd :-[

Ek sal maar die lang lisensiepad stap met hierdie een...

Mooiloop!
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Nee, op 'n meer ernstige noot - ek moet eers oor 2 weke gaan kyk in watter toestand die erfgeweer is - en of dit darem kan skiet... Die BRNO is hoogs akkuraat, hoewel ek bitter min met hom skiet...
Post Reply