Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eertse week van skoolvakansie is verby. Nog net 12 weke (of so voel dit ) om te gaan.
Gelukkig is ons bevoorreg om vir onsself te werk, en dit nog in die veld ook, so die kinders kan nou en dan saamgaan om lekker goed te doen.
Eergisteraand was my lat saam toe skiet ons 15 jakkalse by 'n klient van my.
Sodra die reënweer bedaar sal ons bietjie gaan visvang...
Eduard Venter wrote: Fri Dec 09, 2022 8:35 am
Netjies Geno! Wanneer die lat reg is vir sy eerste bok is jy welkom om hom na my toe te bring vir 'n vark of 'n rooibok. Gratis natuurlik.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Baie dankie Mater! Hy is my een voor met 'n bok in die Kalahari in die Suide van Nam
Ek het self nognie eers 'n bok in Nam geskiet nie...
Eduard Venter wrote: Fri Dec 09, 2022 8:35 am
Netjies Geno! Wanneer die lat reg is vir sy eerste bok is jy welkom om hom na my toe te bring vir 'n vark of 'n rooibok. Gratis natuurlik.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Baie dankie Mater! Hy is my een voor met 'n bok in die Kalahari in die Suide van Nam
Ek het self nognie eers 'n bok in Nam geskiet nie...
Netjies. Lyk my die mannetjie gaan groot gaan. Geniet julle tye saam!
N mens onderskat wat se waarde jy in n kind se lewe bring deur hom veld toe te vat. Ek het nie kinders van my eie maar het paar kinders hul eerste bokke help skiet. Ek loop hul raak nou as groot mans en hoor hoe dit hul gevorm het. Selfs die kleinste goed onthou hulle.
Ou Geno. Laat bou maar solank vir jou 'n dubbel stoel, anders gaan jy een van dae voor in die bakkie sit en Whatsapps lees terwyl daai lat jakke roep en skiet.
Die jongman van my het alweer uitgehaal en gewys die naweek. Op sy 6de verjaardag, toe skiet hy sy eerste jakkals met een van my .243's.
Die man het ons ore aan die brand gepraat daarna
Geno wrote: Fri Dec 09, 2022 8:21 am
Eertse week van skoolvakansie is verby. Nog net 12 weke (of so voel dit ) om te gaan.
Gelukkig is ons bevoorreg om vir onsself te werk, en dit nog in die veld ook, so die kinders kan nou en dan saamgaan om lekker goed te doen.
Eergisteraand was my lat saam toe skiet ons 15 jakkalse by 'n klient van my.
Sodra die reënweer bedaar sal ons bietjie gaan visvang...
Pragtige foto daai Geno!! Geen geld kan vir daai kwaliteit tyd saam met jou kind betaal nie
Baie geluk, daai jongman mag maar skiet. Ek dink hy sal n paar van ons mans se gatte skop.
Kan sien die mannetjie word sommer reg groot gemaak, jy mag maar trots wees.
Geluk Geno, baie mooi gedoen en jou video wat jy gemaak het was ook lekker.
My nie meer jong man kan nog steeds nie vergeet van die aand toe ons nie kon connect met 'n jakklas nie maar waar hy toe tarentaal uit die boom gepluk het saam met jou.
Wat ons so doen vir die jongmense in die veld beteken baie meer as wat ons dit besef.