Paraatheid - Sekuriteit (eie draad)

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
Carl
Hero Member
Hero Member

Paraatheid - Sekuriteit (eie draad)

Post by Carl »

Parker wrote:Manne net so n stuiwer in die armbeurs. Ek het gister ook n gesprek gehad met iemand rondom plaasaanvalle/moorde. Die man het beweer ons boere is glad nie paraat nie.
En die wet vereis dat jy in alle omstandighede NIE moet skiet nie
Ek begin 'n nuwe draad uit repsek vir Dr Emslie.
Parker ek gaan met jou verskil tov beide stellings en met die man saamstem-boere, landsburgers ens is nie paraat nie.
Ek weet van boere wat nie elke dag vuurwapens dra nie. Ek weet van mense wat geen beskerming om hulle huise het nie. Wat as die honde blaf, buite toe gaan en gaan kyk. Wat as die honde blaf hulle stil maak. Ons moet hand in eie boesem steek en erken ons kan beter wees - ek self kan meer skiet en meer oefen.

Daar is ongelukkig baie mense wat dink sy weermag opleiding gaan nog effektief wees. BAie wat nie probeer uitvind wat is die nuutste en beste tegnieke en metodes nie. Daar is baie wat dink 'n 5 skoot Snubbie is die beste SV wapen-met geen ekstra ammunisie naby nie. Daar is baie wat nie die wette verstaan nie. Daar is wat nie deel is van landelike veiligheids groepe nie.

Binne die raamwerk van die wet is daar wel voorsiening vir selfverweer. Ja die toepassing en interpretasie deur SAPS is nie altyd so goed nie. Maar die hof sal wel die regte uitspraak lewer of die saak sal al vroeër uitgegooi word.

Ek stem saam met 1000'e daar buite dit is verkeerd om so te leef.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Re: Paraatheid - Sekuriteit (eie draad)

Post by jdpretorius »

Carl ek dink die draad is 'n puik idee. Selfs ons stads japies gaan 'n paar ding hier leer oor veiligheid by ons boere.

Asseblief verstaan dat ek geen kenner of ekspert is nie, maar hoop om van my perspektief te deel en dalk ander te help.

Ek dink die dae toe mens op die plaas met deure en vensters kon oop leev is lank verby.
In die groter stede het meeste van ons al gewoont geraak om in ons eie "tronke" te bly, en as ons soggens werk toe ry is ons mos net uit op "dag pas"
Mens maak maar deesdae die aaanname dat "toeriste" om mens almal 'n potensiale aanvaller is, maak nie saak hoe lank jy hom ken nie of hoe vriendelik hy altyd is nie.

Sou ons stads japies dan voorstelle mag maak uit ons erfarings in die stad, dan is dit dat mens kyk vir elektriese heining om die huis of doring draad, honde wat in die huis slaap, goeie cctv kammeras (om ook MOOI in die nag te kan sien), alarm gekoppel aan gewapende riaksie (of gemeenskap reaksie), goeie sterk ligte wat van die huis af oor die erf skein (aan solar gekoppel as jy kan), ens. As jou alarm met "beams" om die huis kan werk dan help dit ook om jou te waarsku voor hulle by jou voordeur staan.
Die een ding wat jy NIE doen nie is om in die nag uit tegaan en te gaan soek na die versteuring nie. Ons manne is mos MANNE en wil die gevaar storm loop !, dis 'n vout.... daai moer le vir jou en wag

Weer eens my beskeie opinie, as dit enigsins kan help
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Ek hoor julle manne en stem met die deurgaans oranje mode van gereedheid en verweer / opleiding / offen ens saam. Wat maak mens as jy nou binneshuis bly waar jy jou laaste stand maak, en nie wil uitgaan waar jy weet die fkkers wag vir jou nie, en die wetters gooi petrol bomme deur jou vensters? Dan is dit mos nie meer net eiendom beskadiging nie maar poging tot moord, en dan kan mens mos daai oeffen-sessies deeglik begin gebruik van binne na buite so vinnig en veel as moontlik - of hoe?
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Ja nee wat dan gebruik jy maar die nommerkie
http://www.jaracal.com/download/file.ph ... &mode=view
Groete, Johan
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

jdpretorius wrote:Ja nee wat dan gebruik jy maar die nommerkie
Fkt ja as ek een gehaad het waarom nie >:+
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by FHM on Tue May 28, 2019 1:33 pm, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Harambe
Hero Member
Hero Member

Post by Harambe »

FHM wrote:Ek hoor julle manne en stem met die deurgaans oranje mode van gereedheid en verweer / opleiding / offen ens saam. Wat maak mens as jy nou binneshuis bly waar jy jou laaste stand maak, en nie wil uitgaan waar jy weet die fkkers wag vir jou nie, en die wetters gooi petrol bomme deur jou vensters? Dan is dit mos nie meer net eiendom beskadiging nie maar poging tot moord, en dan kan mens mos daai oeffen-sessies deeglik begin gebruik van binne na buite so vinnig en veel as moontlik - of hoe?

Gaan sommer more-oggend vroeg Makro, of Builder's Warehouse of Game toe en koop 'n paar brandblussers. Hulle is goedkoop genoeg. Dis anyway 'n goeie idee om ten minste een in jou kombuis te hou. Ek sal ook so maak.
Of so iets
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

FHM wrote:
Intussen sal so nommertjie maar die werk moet doen JD
Beretta PX 4 Storm .45 Special Duty Full House.jpg

Ek weet ook nie meer of n pistool genoeg is nie. Semi automaties met genoeg rontes en magasyne. Die jafels kom deesdae met g
gesteelde vol automatiese gewere daar aan.
Last edited by joe rocket on Fri Sep 22, 2017 5:08 pm, edited 1 time in total.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Ek hoor jou Joe, die norm hier by ons is 3-4 maks wat kom k..k maak - maar sonder vuurwapens (sover hier) en hulle MO is verrassing sodat jy feitlik nie kans het vir verweer nie. Daar by julle MO hulle anders en daag die spul met vuurwapens op - dit maak dinge baie warmer julle kant. Met die honde om en in die huis hier by my behoort ek darem n kans te he. Die Oshiwambos is maar n lafhartige spul jong in vergelyking met Xhosa en Zulu daaikant, as die eerste skote begin klap op hulle spaander die spul elkeen in sy eie rigting.

Lekker naweek manne - en wees veilig! ;)
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

FHM wrote:
Intussen sal so nommertjie maar die werk moet doen JD
Beretta PX 4 Storm .45 Special Duty Full House.jpg
Image , gaan ook lekker werk !

Ongelukkig is Joe reg.
ma as jy net vroeg genoeg weet van hulle gaan 'n shottie ook lekker werk

Sent from my SM-G570F using Tapatalk
Groete, Johan
Meteor
Full Member
Full Member

Post by Meteor »

Ek sal dus stil alarms verkies sodat jy kan voorberei.
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Ek hou van die lawaai ... maar dit is in die stad .. hier by ons skrik dit hulle so biekie af. Ook maak dit jou wakker as jy slaap. Ons "panic" alarm is wel stil sodat jy hulle nie waarskuwing gee as jy reeds van hulle weet nie. My alarms sit ook buite en binne apart aan en af met n remote. so ek kan by die huis wees en alles buite aktiveer

Groete, Johan
Parker
Sr. Member
Sr. Member

Post by Parker »

Carl dankie vir die nuwe draad. Lees net my post in konteks.
1. Tot die tande gewapen.
2. Beveilig deur alarms ens.
3. Die manne kom nie tee drink nie.
Ja daar is baie mense wat nog steeds glo, dit sal nie met ons gebeur nie. Hoekom jouself bewapen? Die "nie paraatheid" of maar eerder domastrant, of "sal nie met my gebeur nie" houding is waar die probleem lê.
Soos in een post boontoe gesê was in Nam ruk die manne op, ongewapen. Hier nie. Hoekom bring die manne hier wapens na n roof? Gesteelde wapens of selfs wapens wat die SAPS "verloor" het. Beslis om leed aan te doen. Om te veralgemeen en te sê boere(is ditnou almal) is nie paraat nie, dink ek is n baie wye veralgemening en ver van die waarheid. Carl bly jy op n plaas? Is jou naaste bure 2 of 3 km weg?
Carl ek dink ook ek en jy praat dieselfde taal, net nie saam nie. Ek stem ook ons moet MEER paraat wees, MEER skietoefeninge doen, MEER oplet as iets verdag lyk. Meer als!
Stoot lood!
OosKaapJagter
Hero Member
Hero Member

Post by OosKaapJagter »

Die rowers is gewoonlik agter geld en wapens aan. Ongelukkig besef hulle ook al hoe meer dat dooie getuies nie praat nie. Hulle het ook meer tyd om weg te kom voordat iemand dalk eers so dag of wat later op die lyke afkom.
Die opsie van geen weerstand bied nie, is dus eintlik glad nie 'n opsie nie.
Elektriese heinings om die huis area, alarms en honde is amper onontbeerlik. Tensy die boer alleen bly, is dit dalk 'n goeie idee om alle familielede te leer om gewapen op strategiese plekke stelling in te neem as 'n vreemdeling of vreemdelinge opdaag. Dit is dalk ook 'n goeie idee om 'n veilige wegkruipplek of plekke te hê waar familielede kan skuil. Selfs een familielid wat in 'n onaantasbare plek kan gaan skuil en hulp oor die radio of selfoon ontbied kan die rowers op die vlug laat slaan. Dit gebeur deesdae alte dikwels dat die slagoffers gemartel word vir bankkaarte se pin nommers, om kluise oop te maak, ens. Die slagoffers word selde onmiddellik doodgemaak, so een familielid wat wegkom na 'n veilige area kan die ander se lewens red.
Pasop vir die roete vanaf die plaashek na jou veilige area. Baie mense word oorval soos hulle van die dorp of kerk af terugkom.
Pasop vir die krag wat skielik afgaan of 'n brand wat iewers op die plaas ontstaan. Veral 'n brand is gewaarborg om 'n boer en selfs baie familielede uit die veilige area uit te kry.
Oefen maar gereeld met selfverdedigingswapens wat altyd byderhand moet wees.
Gaan lees van tyd tot tyd op wanneer jy mag skiet; jy wil nie self geskiet word terwyl jy staan en twyfel nie. Onthou daardie rowers gaan jou wapen dan ook teen jou familielede gebruik.
Werk in jou kop moontlike situasies uit en hoe jy daarop gaan reageer. Selfs 'n minder goeie plan wat uitgevoer word sal meer effektief wees as om verward rond te pik.
Die beste verdediging is die wete dat plase nie meer maklike teikens is nie.
Hierdie is maar enkele voorbeelde.
Dit is dalk 'n goeie idee as lede voorstelle byvoeg.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Ek woon ook in die dorp - veiliger as op 'n kleinhoewe / plaas - vir die oomblik...

Ek het 'n vibrigate muur om die erf en ligte snags reg rondom die huis. Ek het ook 'n veiligheidhek tussen die slaapkamers en die res van die huis ingesit. Dit beteken nie veel nie, maar elke bietjie help dalk. Versteekte kluise - die sigbares het windbukse en 'n paar rand kontant in - laasgenoemde se sleutels is sigbaar naby.

Die heel belangerikste veiligheidsmaatreel is GEEN HUISHULPE EN TUINMANNE nie. Baie inbrake / aanvalle vind plaas as gevolg van mense wat weet wat in jou huis is en wat die roetine is... My geheime wapen is my afgetrede boesemvriend buurman wat my huis bedags soos 'n valk dophou ++>:

Ons hoor graag almal se raad hier!

Mooi naweek!
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Dit is net die nuutste tegnologie alarms ens wat ons kan waarsku en of red voor n aanval.

Baie mense op plase of wat bly in huurhuise op plase (omdat dit goedkoop huur is) kan eenvoudig net nie hierdie tegnologie bekostig nie.

Mense op plase wil ook nie hulle groot tuine en grasperke opgee ten koste van sekuriteit nie.

Daar is n vraag vir alarmstelsels en of n stelsel of iets wat mense vroegtydig kan waarsku wat nie te duur is nie.

Bestaan daar so iets?
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

Kry honde wat byt.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Messor wrote:Kry honde wat byt.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Baie waar!

Moenie die klein hondjies - saam met die wat byt - en wat baie raas, vergeet nie ;)
Last edited by Hein M. on Fri Sep 22, 2017 8:34 pm, edited 1 time in total.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Jake1 wrote:Dit is net die nuutste tegnologie alarms ens wat ons kan waarsku en of red voor n aanval.

Baie mense op plase of wat bly in huurhuise op plase (omdat dit goedkoop huur is) kan eenvoudig net nie hierdie tegnologie bekostig nie.

Mense op plase wil ook nie hulle groot tuine en grasperke opgee ten koste van sekuriteit nie.

Daar is n vraag vir alarmstelsels en of n stelsel of iets wat mense vroegtydig kan waarsku wat nie te duur is nie.

Bestaan daar so iets?
Jake, my en jou "te duur" is dalk nie die selfde nie.

Ek hoop die help so biekie ...baie alarm stelsels kan jy toestelle soos ogies en "beams" by voeg soos jy geld het. Selfs elektriese heinings word aan alarms gekoppel. Dalk goed om met n alarm stelsel bord te begin wat 16 zones of groter is. Die kleinkies beperk jou gou

Die vraag is dalk eerder: Wat is jou of jou familie se lewe werd ? in rand waarde
Ek eet eerder rou pap met bitter koffie as om te dink wat te duur is vir my tuiste veilihheid.
Ons het ook nie n bediende of tuinjong nie ... maar ek bly nie op n plaas nie wat dit makliker maak

Vir my maak vlakke van sekuriteid sin, by voorbeeld ... veiligheids heining, dan alarm "beams" om die huis, volgede is goeie sterk diefwering wat jy nie net oop buig met n kar jack of af ruk met n bakkie nie, volgende is sensors op deure en vensters, dan ogies in die dak/huis/motorhuis ..
... so bou jy verskillende vlakke van beveilihing.
Rome is nie in een dag gebou nie so oor tyd sit jy by soos jy geld spaar sonder die bediende en tuinjong se selaris

ek hoor graag van al die ander blink planne, want ek dink altyd daar is nog iets wat ek meer en beter kan doen

Groete, Johan
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

jdpretorius ek verwys nie na myself nie. Hier in ons wereld is baie plaashuise wat mense van die dorp huur omdat dit goedkoper is as huur in die dorp.

Ek sê daar is n vraag na goedkoper maniere van beveiliging as ons nuwe duur alarmstelsels en beams. Hierdie mense kan skaars hulle huur betaal en nog minder n goeie alarmstelsel. Ek wens daar was vir hulle n opsie wat hulle kon bekostig, want regtig dit is nou maar niks om daai mense aan te val nie, daar is partykeer nie eers heinings nie.

En honde in n huis kan miskien bietjie help maar buite word hulle daagliks vergiftig.

Ek bedoel ek wens daar was n goedkoper alternatief vir hierdie mense, mense wat reeds rou pap en bitter koffie drink......dus my vraag ja.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

Jy weet dis maklik om te judge.
Maar die kern van die onderwerp is paraatheid.

Wys jy my hoe jy op iemand se stoep kom as daai mens paraat is, dis onmoontlik.

Eerstens, as jy ‘n boer is bou ‘n parameter om jou erf.
Daar is absoluut, geen rede hoegenaamd, hoekom enige mens op jou stoep kan kom sonder dat jy weet wie dit is nie. Jou werksmense hoort nie daar nie, niemand hoort daar nie, as jy iemand daar toelaat is jy nie paraat nie.

Nee, jy span ‘n draad om jou erf, niemand kom binne jou erf nie, jy doen nie besigheid in daai area nie. As jou werksmense of jou buurman jou wil sien dan bel hulle jou en sê hulle kom. In jou persoonlike area kry jy honde, wat BYT! Nie die skaaphond dinge wat bly is om enige mens te sien nie. Nie die jack russel nonsens wat almal altyd ophemel nie. Nie ‘n hond wat saam met jou in die huis slaap nie, dit beteken absoluut niks.

In hierdie einste scenario het die man wat gesterf het gesê dat hulle asb die honde moet stilmaak. N hond wat raas beteken niks, as jy honde taal praat sure, maar ‘n hond raas ewe hard vir die ystervark op die erf as die moordenaar., dis useless. N guard dog wat teen ‘n inbraker baklei met sy lewe is bitter maklik om te onderskei. Die ENIGSTE doel in sy lewe is om sy werk te doen, en hy baklei jou vyande. Dit help jou sweet bogerol ‘n hond wat saam met jou in die huis bly as jy jouself nie mag uitgaan om ondersoek in te stel nie.

Jy kort ‘n hond wat nie blaf of eenderse anderse nonsens op hart het nie. Die hond moet fight of doodgaan, dit is sy werk. Kriminele het nie die luxury om sulke diere te oorbrug nie. Ek het nog nooit ‘n vergiftige hond gesien wat nie braak nie, jy sien dit van ‘n myl af. Ek het nog nooit ‘n rower gesien wat ‘n regte hond aanvat in die donker nie.

Nee wat , op elke boer se plaas kom jy op ‘n oop werf en jy vryf die useless skaaphond net oor jy hom jammer kry. Ek wat jou buurman is, is NIE veronderstel om op jou grond te kan kom sonder prosedure nie!

So ek sê weer, aangeval op jou eie stoep kan jy as mens grootliks verhoed, so erg as wat dit klink.
Jou stoep is nie jou kantoor nie, as mense daar staan is dit jou eie besluit.

My hart bloei vir die mense, maar tot op n punt, ons word genoodskap om hard te wees.
Punt, einde, klaar, moenie jouself in ‘n scenario plaas as jy dit kan verhoed nie.

AS ek die dinge so kyk, is baie mense net so paraat as wat hulle dink, nie soos wat dinge is nie.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Jake1 wrote:jdpretorius ek verwys nie na myself nie. Hier in ons wereld is baie plaashuise wat mense van die dorp huur omdat dit goedkoper is as huur in die dorp.

Ek sê daar is n vraag na goedkoper maniere van beveiliging as ons nuwe duur alarmstelsels en beams. Hierdie mense kan skaars hulle huur betaal en nog minder n goeie alarmstelsel. Ek wens daar was vir hulle n opsie wat hulle kon bekostig, want regtig dit is nou maar niks om daai mense aan te val nie, daar is partykeer nie eers heinings nie.

En honde in n huis kan miskien bietjie help maar buite word hulle daagliks vergiftig.

Ek bedoel ek wens daar was n goedkoper alternatief vir hierdie mense, mense wat reeds rou pap en bitter koffie drink......dus my vraag ja.
Jake, ek veestaan presies wat jy se.
Ek hoop ook soos jy daar is goedkoper en beter maniere

Jammer as dit "op die neus" voor gekom het, dit was nie my bedoeling nie. Ek was vir lank self in daai skoene wat jy hier bo noem
Wat ek probeer se is "start small, aim big"
Ek het verseker nie al die foefies in pkek wat ek sou wou nie maar loop baie en dink wat ek kan doen met wat goetkoop beskikbaar is of dalk weggooi goed, om my plekkie veiliger te maak

My persepsie is dat baie mense oorweeg dalk makliker n groter en beter scope vir sy gun of n nuwe bakkie want sy pel in die bo-dorp het een, voor hy na sekuriteid stelsels kyk
Ek hoop rerig ek is veekeerd !

Last edited by jdpretorius on Sat Sep 23, 2017 7:19 am, edited 1 time in total.
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Messor wrote:Jy weet dis maklik om te judge.
Maar die kern van die onderwerp is paraatheid.

Wys jy my hoe jy op iemand se stoep kom as daai mens paraat is, dis onmoontlik.

Eerstens, as jy ‘n boer is bou ‘n parameter om jou erf.
Daar is absoluut, geen rede hoegenaamd, hoekom enige mens op jou stoep kan kom sonder dat jy weet wie dit is nie. Jou werksmense hoort nie daar nie, niemand hoort daar nie, as jy iemand daar toelaat is jy nie paraat nie.

Nee, jy span ‘n draad om jou erf, niemand kom binne jou erf nie, jy doen nie besigheid in daai area nie. As jou werksmense of jou buurman jou wil sien dan bel hulle jou en sê hulle kom. In jou persoonlike area kry jy honde, wat BYT! Nie die skaaphond dinge wat bly is om enige mens te sien nie. Nie die jack russel nonsens wat almal altyd ophemel nie. Nie ‘n hond wat saam met jou in die huis slaap nie, dit beteken absoluut niks.

In hierdie einste scenario het die man wat gesterf het gesê dat hulle asb die honde moet stilmaak. N hond wat raas beteken niks, as jy honde taal praat sure, maar ‘n hond raas ewe hard vir die ystervark op die erf as die moordenaar., dis useless. N guard dog wat teen ‘n inbraker baklei met sy lewe is bitter maklik om te onderskei. Die ENIGSTE doel in sy lewe is om sy werk te doen, en hy baklei jou vyande. Dit help jou sweet bogerol ‘n hond wat saam met jou in die huis bly as jy jouself nie mag uitgaan om ondersoek in te stel nie.

Jy kort ‘n hond wat nie blaf of eenderse anderse nonsens op hart het nie. Die hond moet fight of doodgaan, dit is sy werk. Kriminele het nie die luxury om sulke diere te oorbrug nie. Ek het nog nooit ‘n vergiftige hond gesien wat nie braak nie, jy sien dit van ‘n myl af. Ek het nog nooit ‘n rower gesien wat ‘n regte hond aanvat in die donker nie.

Nee wat , op elke boer se plaas kom jy op ‘n oop werf en jy vryf die useless skaaphond net oor jy hom jammer kry. Ek wat jou buurman is, is NIE veronderstel om op jou grond te kan kom sonder prosedure nie!

So ek sê weer, aangeval op jou eie stoep kan jy as mens grootliks verhoed, so erg as wat dit klink.
Jou stoep is nie jou kantoor nie, as mense daar staan is dit jou eie besluit.

My hart bloei vir die mense, maar tot op n punt, ons word genoodskap om hard te wees.
Punt, einde, klaar, moenie jouself in ‘n scenario plaas as jy dit kan verhoed nie.

AS ek die dinge so kyk, is baie mense net so paraat as wat hulle dink, nie soos wat dinge is nie.
Messor, ek dink jy slaan baie spykers raak hier.
N goei wag hond wat byt is seker die maklikste vorm om jou woon plek te begin veiliger maak

Groete, Johan
Parker
Sr. Member
Sr. Member

Post by Parker »

Net n bietjie statistiek....vir die wat belangstel. Sedert Jan 2017 was daar 282 plaas aanvalle, 56 gedood by hierdie aanvalle.
As ek hierdie draad so lees blyk dit dat die boere, al die boere, uitgebeeld word as nie paraat. En die boer agv sy afwesigheid van paraatheid die oorsaak is van aanvalle. En omdat die boer nie paraat of veiligheids bewus is nie, is hy nou vermoor. Sy aanvaller het die volste reg gehad om onwettig die eiendom te betree. En hier dink ek maak ek n groot blik wurms oop!
Mense my oorspronklike post was nie om enige iets rondom paraatheid of veiligheid uit te lig nie. Maar die sinnelose geweld wat oor die algemeen in hierdie mooi land heers.
Hoekom moet ons gewapen rondloop of gedurig in oorlog wees? Hoekom moet ek R20000 se beveiliging om my eiendom hê?
Stoot lood!
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Parker, ek dink jy sit die pot heeltemal mis met jou eerste paragraaf

Almal van ons weet en leef met die sinnelose geweld in ONS land, en daar is seker nie een huis wat nie daar deur geraak word nie. Tot ons nie poletike ommeswaai in die land het nie gaan dit beslis nie verander nie
Dit is ook my opinie dat ons land gewikkel is in 'n "lae intensiteit" burgerlike oorlog. Daar is sekere elemente wat grootliks polities gemotiveerd is, wat ons wil vermoor... weet dit !
As jy hier in die land wil bly dan moet ons wakker word !!! en dan is daar dinge wat ons moet doen om tenminste ons tuistes effe te befeilig. Ons moet maar ook ons egos en harre-gat-gyt in ons sakke druk deur raad te vra, luister en doen

Ek vermoed boere is al "blik keel" om te hoor van paraatheid. So kom ons praat en ruil idees uit hoe om ons tuistes te beveilig en gewoontes te verander sodat ons nie sulke sagte teikens bly nie

Daar word daagliks baie meer mense in stede vermoor as op die platteland.
My hard is wel met ons boere !!! en ek wens daar was meer wat ek kon doen om te help. Ek hoop hulle sal kom praat oor wat hulle tekortkoming is t.o.v. beveiliging sodat ONS mekaar kan help met raad en idees. So wat ek se is kom ons word "oplossing georiënteerd" en dink eerder wat KAN ons doen as om ons self blind te staar teen die probleem

Die onderwerp le na aan my hard want ek het self al deur gelook en my familie leef elke dag met die emosionele letsels. Ek se dit nie vir simpatie of om my eie beul te blaas nie, maar daar na het ek besef dat ek anders oor goed moet dink. Jy sal nooit toetaal veilig wees nie, maak nie saak hoeveel stelsels/hekke/heinings/gewere/honde ens. jy het nie, en dit is waar paraatheid in skop
Groete, Johan
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

Parker wrote:Net n bietjie statistiek....vir die wat belangstel. Sedert Jan 2017 was daar 282 plaas aanvalle, 56 gedood by hierdie aanvalle.
As ek hierdie draad so lees blyk dit dat die boere, al die boere, uitgebeeld word as nie paraat. En die boer agv sy afwesigheid van paraatheid die oorsaak is van aanvalle. En omdat die boer nie paraat of veiligheids bewus is nie, is hy nou vermoor. Sy aanvaller het die volste reg gehad om onwettig die eiendom te betree. En hier dink ek maak ek n groot blik wurms oop!
Mense my oorspronklike post was nie om enige iets rondom paraatheid of veiligheid uit te lig nie. Maar die sinnelose geweld wat oor die algemeen in hierdie mooi land heers.
Hoekom moet ons gewapen rondloop of gedurig in oorlog wees? Hoekom moet ek R20000 se beveiliging om my eiendom hê?
My vriend, dit werk ongelukkig nie so nie, die konsep van mense wat kom om jou goed te vat en jou te moor is ouer as die berge.

Die dag toe die boertjies hier land toe word hulle aangeval, en hulle moes baklei.
Toe hulle trek deur die land word hulle aangeval, en hulle moes baklei.
Toe hulle klaar gevestig was besluit een of ander koningin om hulle grond te kom vat, en hulle moes baklei.
Toe hulle lekker op dreef was kom die rooi gevaar op die grens, en hulle moes baklei.

Daar is eenvoudig nie ‘n konsep van vrede sonder ‘n vrees van geweld nie. Die magtigste land in die wereld se vrede word beweer deur die magtigste weermag in die wereld. Al die eerste wereld lande het groot en sterk weermagte. N mens wat dink sy vrede is vanselfsprekend maak ‘n groot fout, vrede word deur geweld bewerkstellig. Al ons wette is op geweld baseer, menende as jy ons wette oortree gaan ons jou straf. Jy leer jou kinders so, en hulle leef hulle hele lewens onder daai omstandighede.

Ek laaik net soos enige ander man om te sit en kyk hoe die son onder gaan sonder dat ek oor een of ander moordenaar will worry, maar dit is net nie hoe dinge werk nie.

Die boertjies moet verstaan dis daai tyd, hulle word nou weer aangeval, iemand kom om hulle te martel en te moor. Die boertjies moet doen wat hulle goed is mee, hulle moet doen waarvoor hulle gebore is, hulle moet donners uithou, weghou van hulle geliefdes.

Dis nie die boere se skuld dat hulle aangeval word nie, hulle vra nie daarvoor nie, maar dit maak geen verskil nie, daar is weer iemand wat kom skoor soek met hulle, daar sal altyd iemand wees.

Dis nou daai tyd, jy wil nie R200k spandeer op ‘n muur rondom jou erf nie, jy wil nie heeldag ‘n wapen dra nie, jy wil nie in ‘n tronk bly nie. Maar dis nou daai tyd, die boertjies moet weer baklei.
Post Reply