|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Author |
Message |
ROBBIE1
|
Posted: Mon Mar 09, 2015 9:22 pm |
|
 |
Hero Member |
 |
Joined: Fri Apr 13, 2012 9:29 am Posts: 1938 Location: Pretoria Noord
|
Hi manne.
Ek was verlede week op n plaas waar die blouwildebeeste n tipe vel siekte het. Dit is n wit kors wat hulle op die vel kry, as hulle rol of skuur, maak dit n wit stof, lyk amper soos koekmeel!!
Dit het verseker onder veral die een trop verspry, die oom se hy het agter gekom van die ding, maar dit was net 2 of 3, nous daar seker 20 met dit.
Weet iemand wat dit is, en of die vleis bruikbaar is of nie?
Enige raad of verwysing sal waardeer word, die ou ballie se geld is ook maar taamlik min, so die veearts gaan mos natuurlik te duur wees, julle ken mos ou mense.
Dankie solank. Eks van more af weer in die bos, maar gesels julle manne asb, as ek nie antwoord nie, dis die rede daarvoor, eks weer vrydag trug, dan sal ek die oom laat weet as daar raad of daad is.
|
|
Top |
|
 |
stan man
|
Posted: Mon Mar 09, 2015 11:06 pm |
|
Joined: Thu Mar 22, 2012 1:52 pm Posts: 1312 Location: hennenman
|
naand robbie. dit klink vir my na n tipe skurfte siekte.wat ons somtyds by beeste ook kry. hulle kan dit beheer mbv. spuitstof,maaar by wild is dit moelik. sover ek weet is dit aansteeklik ,maar dit doen niks aan die vleis nie.
|
|
Top |
|
 |
ROBBIE1
|
Posted: Sun Mar 22, 2015 4:02 pm |
|
 |
Hero Member |
 |
Joined: Fri Apr 13, 2012 9:29 am Posts: 1938 Location: Pretoria Noord
|
Ek het toe fotos geneem, maar op een of ander manier is die goed net missing op my foon!
Ons het 3 gesiet, ondersoek, en die gevolgtrekking is dat dit in boere afrikaans n bransiek is wat van jakkals en katte af oorgedra word. Die veearts se ook dat dit deur n luis, amper so groot so n mens se haarluis, verspry word. Eland, kudu, buffel en rooibok ook glo veral vatbaar vir dit, en veral as die diere stres of swak voeding het, verspry dit nog vinniger
Dit kan gelukkig behandel word, maar is glo n duur oefening.
|
|
Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|