Grond dam seel met landbou kalk

Enige ou beproefde Boere rate sal hier welkom wees....
Post Reply
Hugo
Hero Member
Hero Member

Grond dam seel met landbou kalk

Post by Hugo » Fri Sep 21, 2012 11:33 am

Manne, is daar meriete in die oPskrif? Indien hoe pas mens dit toe? Help asb.
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D

To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.

Fanie

Re: Grond dam seel met landbou kalk

Post by Fanie » Fri Sep 28, 2012 11:28 am

Hugo,

Ek het dit nog nooit self gedoen nie maar my skoonouers op die plaas het al en my skoonma se hulle het in die "ou dae" sout en sement in 'n pasta aangemaak en dit dan vasgestamp om 'n laag te vorm.

Daar is egter ander goed by die koperasie beskikbaar wat blykbaar doelgerig daarvoor is.

Alternatiewelik kan jy stroke plastiek onder in sit en dit met klippe en grond weer toemaak sodat dit nie kan uitspoel nie.

As dit vir drinkwater vir vee is sal ek, as dit ek was, dink daaraan om tenks te bekom en hulle volmaak wanneer daar water is.  Oor ' n tydperk sal daar voldoende tenks wees om mens deur te sien.

Di bly maar 'n moeilike storie, kon daar nou nie maar 'n standhoudende fonteintjie wees nie...

Dawie Malan
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie Malan » Fri Sep 28, 2012 11:53 am

Hugo

Jou dam gaan lek met landboukalk. Die produk wat jy behoort te gebruik is bentonite. Maar dis baie duurder. Jy moet ook kyk wat se tipe grond jou wal van gemaak is. As dit sanderig is, gaan jou dam in elkgeval lek, maak  nie saak wat jy probeer nie.

Lekker sukkel ;D

Dawie

Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn » Fri Sep 28, 2012 1:02 pm

Ja Dawie is reg, Bentonite is die regte een vir die probleem. Ek het 10 grond damme op my plaas en meeste lek in minder of meerdere mate. Ek is gelukkig dat ek baie lopende water het at die damme vol hou.

EK het al met Bentonite damme gebou en werk goed. As jy klaar die dam gebou het en die grondwerke gedoen het gooi jy a goeie laag Bentonite (afhangende van grond tipe) oor die hele bodem en walle. Gebruik n rotovator of soortgelyk om die grond mooi om te dolwe en dan kompakteer jy hom met bietjie water. Hy maak n dam mooi dig.

Sterkte
12 br Harrington and Richardson
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
.30-06 AI BSA Royal (1957) ,
9.3x62 Mauser Oberndorf Type A (1937)

Shotaholic
Newbie
Newbie

Re: Dam seel

Post by Shotaholic » Fri Jul 05, 2013 12:07 pm

Manne die regte product is om die dam the seel met polyethylene dit is plastic seil wat aan mekaar gesweis word en die produkte dra meer as 10 yaar waarborg.
Skakel Koos 0726983733 die maatskappy se naam is Aqua Linings

Post Reply

Return to “Boere Raad”