Hornady DGX 300gn .375

Praat hier oor die GROOT manne/Anything about the BIG boys goes here 9.3/375 and bigger

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Broadbandboer

Hornady DGX 300gn .375

Post by Broadbandboer »

More manne. Ek het die hornadys gebruik op 'n eland koei. Die skoot was 'n hartskoot skuins van voor. Ek het die punt in die pens herwin.

Totaal van 108gn se gewig oorgehad.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/228fb739d969ad7172a7ae6363ed17d7.jpg

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/a6ba90aa8a7e6868c9916f820df901da.jpg

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/33415805765a35854a5baaf04067648b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk
DWB
Hero Member
Hero Member

Re: Hornady DGX 300gn .375

Post by DWB »

Ongelukkig is die internet vol slegte ervarings van manne met daai koeels...
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Ook al dit gehoor. Het self 'n klomp wat ek verniet gekry het. Gebruik hulle nou vir oefen. As dit bonded was was dit dalk 'n ander saak.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
Johan van Wyk
Hero Member
Hero Member

Post by Johan van Wyk »

Al wat jy herwin het is die staal (yip, staal, nie koper nie) mantel. Die DGX is een van die hardste koeels wat mens deur `n loop kan sit en `n goeie manier om `n ou geweer se lope terminaal te beskadig.

Die lood is veronderstel om aan die staal mantel geheg te wees maar duidelik nie in jou geval nie.

Ek hou maar by goed soos Swift en Woodleigh. Hulle werk vir my.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Giepie

Dit is die probleem, dit is juis n bonded koeel! Ek het destyds toe hulle die produk ten toon gestel het so 100 in my 375 H&H vir hulle getoets en my resultate was baie swak in die terminale departement. Het baie moeite gedoen vir hulle en het n hele paar aanbevelings in my verslag gedoen, maar helaas dit is totaal geignoreer. Core seperation soos Broadbandboer ervaar het was maar die groot sondebok.

Ek het nog so 125 oor in my 375 Ruger en ek moet se ek kan nie wag dat hulle uitgeskiet is sodat ek Barnes kan laai in die doppe nie. Hierdie is n uiters teleurstellende produk veral as jy sy aplikasie in ag neem.

Groetnis
Wouter
470rigby
Hero Member
Hero Member

Post by 470rigby »

Treurige koeel in my opinie, het 'n dikker staalmantel as die solied DGS. Daar is 'n man wie se duur dubbel beswyk het met die gebruik van DGX, ek verstaan hy's met regsaksies besig
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Wouter Roets wrote:Giepie

Dit is die probleem, dit is juis n bonded koeel! Ek het destyds toe hulle die produk ten toon gestel het so 100 in my 375 H&H vir hulle getoets en my resultate was baie swak in die terminale departement. Het baie moeite gedoen vir hulle en het n hele paar aanbevelings in my verslag gedoen, maar helaas dit is totaal geignoreer. Core seperation soos Broadbandboer ervaar het was maar die groot sondebok.

Ek het nog so 125 oor in my 375 Ruger en ek moet se ek kan nie wag dat hulle uitgeskiet is sodat ek Barnes kan laai in die doppe nie. Hierdie is n uiters teleurstellende produk veral as jy sy aplikasie in ag neem.

Groetnis
Wouter

Wout sal hulle nie lekker werk op n groot kat nie?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Cappie

Ja dit is omtrent die enigste dier wat hy mooi op sal werk, maar as jy ingedagte hou dat hulle vir die hele grootwild reeks ontwerp was bly dit uiters swak koeelprestasie. Ek vat selfs die herwinder koeels wat geskiet is uit dubbels en hulle lae spoed wat veel te wense oor laat. Het n klompie .458 vir ons plaas bestuurder gegee om te laai juis vir die leeus en sal terugvoering gee die dag as een sy teiken gevind het. Net bekommerd ons moet dalk soek vir n nuwe plaasbestuurder, want eerste skoot op n leeu en die laaste een om hom te stop verg twee heeltemal verskillende kreteria's van n koeel.

Groetnis
Wout
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Wouter Roets wrote:Giepie

Groetnis
Wouter
Wouter, volgens my inligting is die nie 'n chemies gebonde koeël nie, maar het slegs 'n "interlock ring" wat die loodkern en die staalmantel aan mekaar vasknyp. Dis dieselfde beginsel as hul gewone "interlock" reeks koeëls. Dit verklaar dan ook waarom die mantel en kern skei.
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Jean

Daar leer ek iets vandag, want ek is nog altyd onder die indruk dit is n gebonde koeel. Ek het nou gou gaan loer op Hornady se webtuiste en jy is spot-on. Ek het nou met ons wapenwinkel eienaar gepraat wat destyds die middelman was met die toetse en ons altwee is dit eens dat die invoerders wat die koeels verskaf het vir die toets dit ook deurgegee het as gebond. Soos jy tereg noem is dit verseker die rede vir die core jacket seperation. Giepie sorry ou maat, ek staan tereg! Nieteenstaande dit bly n crap koeel!

Groetnis
Wout
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Geen probleem. Leer ook nog.
470rigby
Hero Member
Hero Member

Post by 470rigby »

Kry vir jou Swift A-frame, of Nosler Partition
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Ek het dieselfde met die DGS ervaar wat so uit sy jas klim. EK het die naweek Interlock herwin en hulle bly darem in een stuk verwronge lood/koper mengsel na impak.
tau wrote:
Ek sou die die DGS koeels op enige iets harder as 'n haas gebruik nie die solid klim heel uit sy jas en die Barnes en GS custom maak BAIE dieper en konstante duike in my gong. Dit is 'n 30mm Plaat wat ek gebruik het om trok gearbokke se ratte uit te slaan deur die shaft met ratte op daarop te laat val hy is dus so bietjie getemper >:D

niks skiet deur hom nie.

Ek sal een van die DGS koeels afneem wat uit dieselfde wal kom.
http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... GS#p284275
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Ek kan nie verstaan hoe dieselfde maatskappy sulke slegte en briljante koeëls kan versprei nie. GMX'e is briljant. Sal die DGX'e wat ek het maar uitskiet op die baan.
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Ja jong, ek het ook al oor daai ene gewonder.
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Post Reply

Return to “Grootwild Kalibers/Dangerous Game Calibres”