Ruger no1

Praat hier oor die GROOT manne/Anything about the BIG boys goes here 9.3/375 and bigger

Moderator: Global Moderator

Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Ruger no1

Post by Diesel Dog »

Maak die man my nou lus vir n groot kaliber Ruger.
https://youtu.be/su9ZJ1SFldQ

DD
toelie
Hero Member
Hero Member

Re: Ruger no1

Post by toelie »

Ja nee lyk verseker lekker, maar die uncle begin erg vas klou op die 2 laaste roere :)
................
.22LR Voere
.22LR CZ Varmint
.223 Rem Tikka Varmint
.22-250 CZ Varmint
.22-250 Savage Vlp
.6 XC Varmint Howa
.300WM Sako
.12 Boor H&R
.50 cal voorlaaier Buckstalker
.38 Special Rossi
.9mm Glock 17
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Ja Toelie soos die jare aanstap raak seer nie meer lekker nie.Ek kyk daardie "uncle" so dan lag ek in my mou. A ek 'n rugbywedstryd kyk dan kan ek nie glo dat ek daardie stampe in my jong dae geniet het nie. Ek wens jy kan my op die bank sien met die laaste "string" van vyftien skote om lading te ontwikkel met my .375 met 300 grein koeëls teen so 2400f/s. Gelukkig hoef ek nie meer iets te bewys nie, ek sê sommer by voorbaat dit is nie meer lekker nie.
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Paar mooi roere. Ek dink die limiet van handteerbaarheid stop by die 450NE in daai groepie. Ñ 505 is ñ monster in ñ slotaksie.

Die omie handteer dit heel goed.

Die No1 kan met baie oefening baie vinnig geskiet word.
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Boys

Ek wens net as n mens so n video soos die maak dat jy darem jou feite agter mekaar kry. Eerstens is die 450 NE nie geban deur Britanje oordat hy te veel recoil het nie! FFS! Tweedens gee hy die 500 Jeff se syfers aan as die van die 505 Gibbs.

Deon jy moet bietjie my 505 Gibbs kom skiet, dit is werklik nie erg nie. Met hierdie No1's sal jy vind dat die idiale gewig vir kaliber basies hier by die 450-400 draai, daarna gaan dit maar sukkel gaan met die groter nommers wat meer energie het.

Groetnis
Wouter
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Dankie Wouter,

Skuus, ek het nie eers geluister wat die ou praat nie.

Ek het al 'n 505 Gibbs geskiet met 600gr koeels, die skiet was nie te rof nie, maar ek het wel ligte harsingkudding gehad die volgende dag!

Dit was wel uit die stoke, so ek kon hom nie mooi ry nie.

Maar ek gaan jou opvat op daai deal! Ek is dalk stupid, maar nie bang nie! :) :)

Ronald wil nog nie dat ek sy 600NE skiet nie, maar sal hom oorreed.
Wouter Roets wrote:Boys

Ek wens net as n mens so n video soos die maak dat jy darem jou feite agter mekaar kry. Eerstens is die 450 NE nie geban deur Britanje oordat hy te veel recoil het nie! FFS! Tweedens gee hy die 500 Jeff se syfers aan as die van die 505 Gibbs.

Deon jy moet bietjie my 505 Gibbs kom skiet, dit is werklik nie erg nie. Met hierdie No1's sal jy vind dat die idiale gewig vir kaliber basies hier by die 450-400 draai, daarna gaan dit maar sukkel gaan met die groter nommers wat meer energie het.

Groetnis
Wouter
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Groetnis
Wouter

hahhahahaha
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Groetnis
Wouter
Ek wonder of al die recoil nie die ou se feite so bietjie deurmekaar getrap het nie, n No1 in 45-70 sal seker n lekker bos roer maak ?
Sal die aksie meer druk kan hanteer as bv n hefboom aksie en wat sou spoed gewys met n 400gr koeel in die kaliber moontlik wees ?

DD
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

DD

Die aksie is een van die sterkeres daar buite en dit sluit slot aksies in. Jy sal sien dat daar gewoonlik in herlaai handlydings twee ladings vir die 45-70 aangegee word naamlik een vir lever actions en die ou gewere in die kaliber en een spesifiek vir die Ruger No1 en gewere wat op n moderne slotaksie gebou is. So n No1 in n 45-70 sal een van lekkerste en effektiefste bosroere daar buite maak, maar ek sal hom nog steeds nie aanbeveel vir thick-skinned gevaarlike wild nie. Hy sal wel n baie lekker kat slagter wees.

Groetnis
Wouter
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Wouter Roets wrote:DD

Die aksie is een van die sterkeres daar buite en dit sluit slot aksies in. Jy sal sien dat daar gewoonlik in herlaai handlydings twee ladings vir die 45-70 aangegee word naamlik een vir lever actions en die ou gewere in die kaliber en een spesifiek vir die Ruger No1 en gewere wat op n moderne slotaksie gebou is. So n No1 in n 45-70 sal een van lekkerste en effektiefste bosroere daar buite maak, maar ek sal hom nog steeds nie aanbeveel vir thick-skinned gevaarlike wild nie. Hy sal wel n baie lekker kat slagter wees.

Groetnis
Wouter
Weer na die ou se videos gaan kyk en sien hy het al .50-90 getoets lyk hy of genoeg krag het.

https://youtu.be/jQsNRxF3vI4

DD
RugerBoy
Full Member
Full Member

Post by RugerBoy »

soek vir jou n Ruger No. 1 in 45-70 een van die lekkerste No.1 om te skiet.
Vissie
Full Member
Full Member

Post by Vissie »

Hoewel miskien nie ‘n groot kaliber volgens dié standaarde nie, maar ek het vandag die boodskap ontvang dat my No.1 in 9.3x74R goedgekeur is.

Sal maar weer moet gaan jag voor seisoen einde. Ek gaan hom eers aanwend as ‘n oopvisier bosjag geweer.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Vissie wrote:Hoewel miskien nie ‘n groot kaliber volgens dié standaarde nie, maar ek het vandag die boodskap ontvang dat my No.1 in 9.3x74R goedgekeur is.

Sal maar weer moet gaan jag voor seisoen einde. Ek gaan hom eers aanwend as ‘n oopvisier bosjag geweer.
Veels geluk ek is lekker jaloers.Nou is daar net die netelrige kwessie van die liesensie kaartjie.

DD
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Geluk Vissie

Bitter, bitter nice kombinasie daai. Mag hy jou oneindig baie plesier verskaf.

Groetnis
Wouter
tripodmvr
Hero Member
Hero Member

Post by tripodmvr »

Ek het gevind dat my oop visier op my 30-06 myle hoog of laag geskiet het. Het nog nie weer met dit probeer skiet nie en die teleskoop moet maar sy ding doen.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Groetnis
Wouter
Wout wdf beteken "FFS".... ;)
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Cois

Dit is n termpie wat n mens se verbasing tot sinnelose uitsprake in die lewe weerspieel.

Groetnis
Wout
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Wouter Roets wrote:Cois

Dit is n termpie wat n mens se verbasing tot sinnelose uitsprake in die lewe weerspieel.

Groetnis
Wout
Ah ek sien, so dis soos in ingrish "you blunt" en in afrikaans "jou lont" ...? ++>:

Julle fkn mods moet ophou vloek hierso! :P
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Cois

Jou baas het gebel en gese jy moet aan die werk kom en ophou tjol hier op die forum praat!

Groetnis
Wout
tripodmvr
Hero Member
Hero Member

Post by tripodmvr »

Wouter, het jy al probleme ondervind met die No. 1's se visiere?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Wouter Roets wrote:Cois

Jou baas het gebel en gese jy moet aan die werk kom en ophou tjol hier op die forum praat!

Groetnis
Wout
Nou gaan ons akkies kry oor ons die pos so kaap.
IEG, ek op verlof, so 'my baas' is ook op verlof ;) Oor en uit!
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
RugerBoy
Full Member
Full Member

Post by RugerBoy »

Vissie-baie nice. Deur wie het jy joune gekoop. Hulle is baie skaars. Ek het vir baie lank na myne gesoek.

Miskien net ek maar ek verstaan nie daai Ruger oopvisier nie.

Geniet hom
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

tripodmvr wrote:Wouter, het jy al probleme ondervind met die No. 1's se visiere?
Oom Langbeen ek moet bieg ek het nog nooit my No.1 met oop fisiere geskiet nie, my RSM's s'n is almal wel spot on. Weet Kobus skiet sy No.1's redelik gereeld met oop visier en hy het nog nie by my gekla oor hulle nie.
Vissie
Full Member
Full Member

Post by Vissie »

tripodmvr wrote:Ek het gevind dat my oop visier op my 30-06 myle hoog of laag geskiet het. Het nog nie weer met dit probeer skiet nie en die teleskoop moet maar sy ding doen.

Ons skiet gereeld in IPSC met staal visiere tot en met 400m. Dit is egter met die diopter soort visier. Op 300m kry ons ‘n 300mm gong 10 uit 10 keer raak geskiet.

Ek sou egter in die veld my afstand beperk tot onder ‘n 100m. Ideal selfs nader as 50m. Dit beteken maar net baie nader bekruip wat die jag stadiger en moeilikker(lees, lekkerder) maak.
Vissie
Full Member
Full Member

Post by Vissie »

RugerBoy wrote:Vissie-baie nice. Deur wie het jy joune gekoop. Hulle is baie skaars. Ek het vir baie lank na myne gesoek.

Miskien net ek maar ek verstaan nie daai Ruger oopvisier nie.

Geniet hom
Ou voorraad by Camdix.
Post Reply

Return to “Grootwild Kalibers/Dangerous Game Calibres”