JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Wed Jul 17, 2019 11:12 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat Dec 03, 2016 5:52 pm 
Hero Member
Hero Member

Kan iemand my sê hoe lank is n versamelaars bevoegdheid geldig (Hoeveel jaar) kat AB en C

Dankie
Jaco

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Dec 03, 2016 8:14 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Dit bly solank geldig soos jou laaste lisensie waarvoor jy aansoek doen se verval datum.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Dec 04, 2016 10:29 am 
Hero Member
Hero Member

Dankie

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 5:53 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Jake
Hoekom vra jy nie jou Versamelaars vereniging om vir jou die uitsluitsel te gee nie. Daar is verskillende interpretasies en die een hierbo is die gevaarlike een.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 9:35 pm 
Hero Member
Hero Member

Die geldigheidsduur word deur die wysigingswet, wet 28 van 2006 bepaal. Soos ek dit lees is dit 10 jaar. Ek weet egter dat die wapenregister se mense dit anders kan intepreteer.

My advies is dus om jou DFO te gaan sien en op die "sisteem" te kyk wanneer jou bevoegdheid gaan verval. Kry sommer 'n uitdruk vir jou argiewe.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 16, 2017 9:50 pm 
Jr. Member
Jr. Member

10 jaar is korrek en daaroor is daar geen geskil of verskil in interpretasie nie. Die probleem kom egter met 10 jaar vanaf eerste lisensie wat verval of laaste lisensie wat verval ?? -- die laaste interpretasie mag ewigdurendheid beteken in spesifieke situasies. Sorg dat jy aan veilige kant is -- te alle tye.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Feb 16, 2017 10:33 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Ek self is n versamelaar en daar is geen gevaar met my stelling nie. Jou bevoegtheid is geldig solank soos jou laaste lisensie waarvoor jy aansoek doen. Kontak gerus die verskeie versamelaar verenigings in Suid Afrika of jou DFO vir verdere gemoedsrus.

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 8:57 am 
Jr. Member
Jr. Member

Wat jy dus sê is dat die aktiewe versamelaar se bevoegdheid nooit verval nie? Die aktiewe versamelaar koop maklik elke jaar ten minste 1 of meer wapens aan as aanvulling van sy versameling. Daar is dus deurlopend ewigdurend 'n laaste vuurwapen waarvan die lisensie nog geldig sal wees. Perpetual motion -- bakgat.
Dankie vir jou bevestiging namens jou vereniging -- aanvaar dus dat dit ook NAACCSA se standpunt is. Gee vir ons groot asb. die nodige bewyse van jou standpunt en sekerheid sodat ons dit as verwysing kan gebruik.
Ek is ook 'n versamelaar en sal die korrektheid van jou interpretasie verwelkom want ek koop elke jaar deurlopend ten minste 10 vuurwapens aan en sal my bevoegdheid dus nooit verval nie.
Bakgat
Kan logies nie aanvaar dat dit die wetgewer se bedoeling is nie.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 9:03 am 
Hero Member
Hero Member

projagter wrote:
Wat jy dus sê is dat die aktiewe versamelaar se bevoegdheid nooit verval nie? Die aktiewe versamelaar koop maklik elke jaar ten minste 1 of meer wapens aan as aanvulling van sy versameling. Daar is dus deurlopend ewigdurend 'n laaste vuurwapen waarvan die lisensie nog geldig sal wees. Perpetual motion -- bakgat.
Dankie vir jou bevestiging namens jou vereniging -- aanvaar dus dat dit ook NAACCSA se standpunt is. Gee vir ons groot asb. die nodige bewyse van jou standpunt en sekerheid sodat ons dit as verwysing kan gebruik.
Ek is ook 'n versamelaar en sal die korrektheid van jou interpretasie verwelkom want ek koop elke jaar deurlopend ten minste 10 vuurwapens aan en sal my bevoegdheid dus nooit verval nie.
Bakgat
Kan logies nie aanvaar dat dit die wetgewer se bedoeling is nie.

Hierdie siening het sy oorsprong in die uiters swak bewoorde direktief van die hoof van die wapenregister en is redelik wyd verspreid, ook onder die DFO's.

As jy die direktief bestudeer, lyk dit asof die skrywer daarvan dink dat wettige wapeneienaars net 1 of miskien 2 wapens kan besit. Duidelik nie 'n kundige nie.

Hou liewers by die letter van die wet!
Attachment:
DIRECTIVE 07.01.2011 (2).pdf
Attachment:
FCA amendment act ACT28 of 2006.pdf

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 5:35 pm 
Jr. Member
Jr. Member

http://www.northwestnewspapers.co.za/he ... rtificates

http://www.phasa.co.za/what-is-in-the-n ... e-fca.html

Ek glo dit gaan julle vra beantwoord, en ja projagter, dis my standpunt en so gedokumenteer in die wetgewing, of dit dan nou korrek is of nie, dit is sekerlik nou maar wat dit is, maar sou jy verkies, kontak gerus self NAACSA dat hulle die interpretasie van die wetgewing vir jouself kan verduidelik. (So terloops, dit is nie net van toepassing op versamelaars nie) Daar is geen eind datum op my bevoegtheid kaart nie, net die datum van uitreiking, en die wet wat stipuleer die geldigheid is solank soos jou laast lisensie. Dus in my geval gaan ek nie gou aansoek doen vir hernuwing nie, ek is seker maar net gelukkig [emoji16]

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 9:11 pm 
Hero Member
Hero Member

Jaco Naude wrote:
http://www.northwestnewspapers.co.za/herald/home/series/firearms/353-firearm-act-renewal-of-competency-certificates

http://www.phasa.co.za/what-is-in-the-n ... e-fca.html

Ek glo dit gaan julle vra beantwoord, en ja projagter, dis my standpunt en so gedokumenteer in die wetgewing, of dit dan nou korrek is of nie, dit is sekerlik nou maar wat dit is, maar sou jy verkies, kontak gerus self NAACSA dat hulle die interpretasie van die wetgewing vir jouself kan verduidelik. (So terloops, dit is nie net van toepassing op versamelaars nie) Daar is geen eind datum op my bevoegtheid kaart nie, net die datum van uitreiking, en die wet wat stipuleer die geldigheid is solank soos jou laast lisensie. Dus in my geval gaan ek nie gou aansoek doen vir hernuwing nie, ek is seker maar net gelukkig [emoji16]

Groete,
Jaco

Ek sien jy het nog nie die wysigingswet wat ek vir jou gerief hier geplaas het afgelaai en gelees nie. Jou foon het seker nie die vermoë om die PDF-lêer oop te maak nie. Lees dit maar gerus, dit sal vir jou van meer nut wees as 'n koerantberig en 'n kort artikel deur PHASA, veral as jy daaroor in die warm water beland. Sterkte!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:28 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Alwin
Ek stem volmondig met jou saam. Mense moet die wet lees en hul logika gebruik of luister na geloofwaardige interpretasies - ek weet uit hoofde van betrokkenheid wat NAACCSA en die meer ingeligte Verenigings se standpunt is.
Wou egter net sien of onse Jaco nie self die lig wil sien nie -- redenaar nie graag met slim mense nie.
Dat hy egter namens die Versamelaars 'n debatteerbare standpunt versprei is onaanvaarbaar en strydig met NAACCSA se dringende versoek aan Lidverenigings dat hulle en hul lede hul moet weerhou van standpunte en interpretasies in die openbare media.

groete

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 10:47 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Alwin, gaan lees weer my laaste skrywe...

Jy sal sien ek noem dat my bevoegtheid uitgereik is as n kategorie versamelaar, met let wel GEEN verval datum nie. Dus, as jy nou terug gaan en weer lees (die wysigingswet wat jy geplaas het) sal jy sien dat die wet gewysig is vir diegene wat sekerlik 'n normale bevoegtheid het vir moontlik n handwapen (vir selfverdediging), en 'n jag geweer, en dat dit dan aangepas word na die lisensie wat die langste geldig is, maar dan het die spesifieke bevoegtheid sertifikaat wel n verval datum op (neem ek aan) In so geval sal die persoon dan saam met sy langste geldige lisensie wat verval, weer moet aansoek doen vir sy bevoegtheid, en ek glo ons amal het dit so.

Juis daarom, die feit dat daar nie n verval datum op my bevoegtheid is nie, het ek al met uitreiking daarvan (let wel, die wysigings wet wat jy geplaas het was toe alreeds effektief) my huiswerk daaroor gaan doen.

So terloops, die koerant berig is n korter weergawe van die wysigings wet wat jy geplaas het.

Die vraag was wat is die bevoegtheids duur vir n versamelaar? Is die feit dat daar nie n vervaldatum op is nie n tegniese punt? Moontlik, maar met die wet wat spesifiek dui dat my bevoegtheid geldig is vir die laaste wapen waarvoor die bevoegtheid uitgereik is, tot PJ se skrywe, en tot hulle dit hersien, bly dit geldig, soos in hulle skrywe, as die laaste lisensie waarvoor jy aansoek gedoen het.

Maar dit daar gelaat, hier is nou genoeg lees stof vir enige persoon om self te besluit, en om die nodige vra te vra wanneer dit by hernuwing kom, dat hulle hul feite agter mekaar kan kry en self besluit wat hulle te doen staan.

Maar as jy voel jy moet hom hernu na 10 jaar (en daar is NIE n vervaldatum op jou bevoegtheid nie), wel, sterkte vir jou, want dan is dit seker maar jou besluit!

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 11:48 pm 
Jr. Member
Jr. Member

PJ,

Hoekom kontak jy nie vir NAACSA direk en gesels met hulledaaroor nie? Die feit dat jy uit jou skrywe se dat ek namens die vereniging praat is ook nou sommer loutere snert. Lees en presteer!

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 7:49 am 
Jr. Member
Jr. Member

Jaco
In jou eerste advies aan Jake het jy duidelik gesê : Jou bevoegtheid is geldig solank soos jou laaste lisensie waarvoor jy aansoek doen. In jou latere reaksies nadat jou stelling bevraagteken is verklaar jy nou: dat dit dan aangepas word na die lisensie wat die langste geldig is, 'n Groot verskil tussen laaste waarvoor aansoek gedoen en langste geldig.
Dankie. Jake 1 en alle lesers neem nou deeglik kennis dat jou eerste advies jou persoonlike standpunt was -- soos jy dit wel duidelik stel: "dis my standpunt en so gedokumenteer in die wetgewing, of dit dan nou korrek is of nie," maar neem ook kennis dat jy jou foutjie agtergekom het en skielik 'n ander bewoording kies. Mooi man so sien ons die lig.
Jy en ek weet tog dat derektiewe en omsendskrywes nie 'n wet kan vervang nie asook dat interpretasie van wetgewing deur leke gevaarlik is as hulle nie lees of verstaan wat daar geskryf is nie.

Terloops ek is lid van Noord-Kaap SAAACA. Van watter vereniging is jy lid?

mooiloop

Lekker naweek

Terloops ek sien jy vertoon 'n lysie van jou klompie vuurwapens. CZ vuurwapens as Tema?

Last edited by projagter on Sat Feb 18, 2017 9:08 am, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 8:57 am 
Jr. Member
Jr. Member

projagter wrote:
Jaco
Dankie. Jake 1 en alle lesers neem nou deeglik kennis dat jou advies jou persoonlike standpunt is -- soos jy dit wel duidelik stel: "dis my standpunt en so gedokumenteer in die wetgewing, of dit dan nou korrek is of nie,"
Jy en ek weet tog dat derektiewe en omsendskrywes nie 'n wet kan vervang nie asook dat interpretasie van wetgewing deur leke gevaarlik is as hulle nie lees of verstaan wat daar geskryf is nie.

Terloops ek is lid van Noord-Kaap SAAACA. Van watter vereniging is jy lid?

mooiloop

Lekker naweek

Terloops ek sien jy vertoon 'n lysie van jou klompie vuurwapens. CZ vuurwapens as Tema? Interressant. Die meeste versamelaars adverteer normaalweg as sekuriteit maatreël nie hul vuurwapens nie?

Interesante onderwerp. Wie is dan nou reg of verkeerd? seker is die persoon wat die vraag gevra het, het nog nie duidelikheid nie.

My DFO het einde laas jaar met 'n aansoek vir my dit verduidelik soos Jaco dit gestel het. Jou bevoegdheid is geldig soos lank as wat jou jongste lisensie geldig is. Dus vir gewone burgers is dit 5 of 10 jaar as niks verander nie. Vir sport en versamelaars wat gereeld wapens byvoeg is jou nuuste wapen jou nuwe jongste lisensie.

Is daar iemand anders op die Forum wat duidelikheid kan gee? Seker wat belangrik is, is hoe die CFR dit toepas.

Tog hoef die onderwerp nie persoonlik te raak nie. Die wet is die wet. So hoe verduidelik ons die huidige situasie waar 'n "directive" die Dfo verplig het om jou nie die help as jou lisensie verval het. Ja die wet het bepaal dat jy moet hernu voor 90 dae , maar jy kon nog laat indien. Nou is jy volgens die 'directive' in besit van 'n ongeliseneerde wapen as jou lisensie verval het en jy moet hom in handig by jou DFO.

Beste raad is nog om dit met jou DFO op te klaar vir duidilkheid.

Groete

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 8:58 am 
Jr. Member
Jr. Member

PJ,

Eks bly jy hou van my versameling, CZ is maar een van my temas, en weereens, dit is seker maar jou persoonlikke keuse of jy dit wil plaas aldan nie, veral op n forum waar lede met eendere belangstellings in die skiet, jag en versameling verenigings dit kan sien en ons kan saam praat oor ons belangstellings. Ek kan sien dat dit moontlik vir jou n probleem kan wees om jou wapens te plaas, aangesien dit maar 'n redelike groot klompie moet wees as jy elke jaar 10 plus wapens aankoop, en die spasie tot jou beskikking jou moontlik kan beperk.

Ek sien jy het my skrywe weer gaan lees, baie dankie daarvoor, en dat jy eens is dat verskillende mense n verskil in opinie met jou gaan he, en of jou siening nou meer korrek as myne is, bly debateerbaar, aangesien daar geen offisiele skrywe of reels huidiglik daarvoor bestaan nie, en die CFR dit toepas soos my verduidelikking, vir nou. Kan dit verander....moontlik, ons moet seker maar wag en sien of hulle dit meer duidelik vir die publiek gaan maak.

Ek is 'n lid by die PWAV. Baie goeie vereniging en kan dit aanbeveel vir enige persoon in Gauteng wat n passie het vir wapen en ammunisie versameling.

Lekker naweek.

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 9:22 am 
Jr. Member
Jr. Member

Hieroux
Eintlik is daar nie meer onduidelikheid nie. let Wel :In Jaco se eerste advies aan Jake het hy duidelik gesê : Jou bevoegtheid is geldig solank soos jou laaste lisensie waarvoor jy aansoek doen. In sy latere reaksies verklaar hy nou: dat dit dan aangepas word na die lisensie wat die langste geldig is, 'n Groot verskil tussen laaste waarvoor aansoek gedoen en langste geldig. Die wet wil dit duidelik stel dat 'n bevoegdheidsertifikaat se langste geldige termyn 10 jaar is.

Jaco
PWAVV. Goeie vereniging. ken persoonlik vir John jou voorsitter en Dirk jou sekretaris -- hulle doen baie vir die versamelaar en word gerespekteer. Sal dan ook mettertyd jou eerste standpunt met John persoonlik bespreek. John is ook tans die gerespekteerde voorsitter van NAACCSA.
Ons is baie dank aan PWAVV verskuldig vir die Boek want hulle nou die lig laat sien.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 9:37 am 
Jr. Member
Jr. Member

PJ,

Ek is bly jy ken hulle persoonlik, ek ken Dirk ook baie goed en ons kry met elke byeenkoms waardevolle terugvoer by ons vereniging aangaande stand van sake. Soos jy weet is hulle inderdaad baie aktief in die versamelaars gemeenskap en met die CFR. Oom John het n magdom van kennis. Soos dit sopas aan my verduidelik is, volgens wet is jou bevoegtheid tans net gelid vir 5 jaar, (die wysiging is toe later uitgebring om dit aan te pas na 10 jaar toe , let wel, dis n wysiging en vervang nie die wet nie) en tans interpreteer die CFR dit soos bo genoem, waar hulle aanvaar dat dit geldig is soos die laaste lisensie waarvoor jy aansoek gedoen het.

Ons is almal opgewonde oor die boek, dit gaan regtig van groot waarde wees vir die versamelaars.

Stuur groete vir Dirk en oom John.

Groete,
Jaco

Ruger .338 Win Mag
Brno 12g SxS
CZ 75 9mmP
CZ 83 9mmS
CZ Mod 50 7.65mm

Last edited by Jaco Naude on Sun Feb 19, 2017 8:20 am, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Feb 18, 2017 10:13 am 
Jr. Member
Jr. Member

Jaco en Hieroux
Ons moet ter wille van misleiding tog net baie versigtig wees vir die bewoording: "laaste lisensie waarvoor aansoek gedoen".

Die derektief se bewoording is: " the existing competency certificate remains valid for the period of the license with the longest period of validity" DWS dit is nie gekoppel aan die vervaldatum van die lisensie nie maar aan die periode/geldigheidsduur van die lisensie -- wat maksimum 10 jaar kan wees.

Geen bevoegdheidsertifikaat kan dus langer as 10 jaar geldig wees nie.

Met die vuurwapenwet is dit seker maar veilig " not to rush in where angels fear to tread"

lekker naweek

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC + 2 hours