John Hutten 16Br ou haelgeweer

Guys who collect arms can have a chat here/Versamelaars kan hier vergader.
Post Reply
Jake1
Hero Member
Hero Member

John Hutten 16Br ou haelgeweer

Post by Jake1 » Wed May 15, 2019 5:38 pm

Middag

Kan iemand my meer vertel van die ou haelgeweer?
Die lisensie wys dis 'n John Hutten 16br
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."

Jake1
Hero Member
Hero Member

Re: John Hutten 16Br ou haelgeweer

Post by Jake1 » Wed May 15, 2019 5:44 pm

Dis wat op lisensie staan
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."

Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 » Wed May 15, 2019 9:14 pm

Op die loop staan daar blykbaar
joh. erhart rk hofluchgenmac ger in marburg 4/D

Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 » Wed May 15, 2019 10:02 pm

Lynx 300WM, Musgrave .308 (Ferlach Loop), BSA .303, Stevens .22, Howa .308 Varm, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi Aut., Truvello 260 Rem., BRNO ZKK 602 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22

Johan van Wyk
Sr. Member
Sr. Member

Post by Johan van Wyk » Thu May 16, 2019 8:39 am

Ek sou baie mooi na die lope kyk, verwal wat wanddikte aan betref, voor ek enige vorm van 16-boor ammunisie in hom probeer skiet. Dit lyk of iemand (waarskynlik `n hele paar iemands) redelik ernstig aan hom gewerk het. Ek sien swyskolle - nooit `n goeie teken nie. Die hane "match" nie en algemene kondisie is maar power.

Dit lyk baie soos `n Lefaucheaux tipe aksie. As dit is, is hierdie `n laat 1860's/vroeg 1870's model.

Die geweer is Duits van oorsprong, en ek vermoed die feit dat die inskripsies al dof is van al die gebuff en geskuur, die lisensieowerhede, in hulle wysheid, oortuig het dat hierdie `n Engelse geweer is.

"joh. erhart rk hofluchgenmac ger in marburg 4/D" - Johann Erhart was die maker (of ten minste die maker wie se naam op hom verskyn), Marburg is `n stad in Duitsland en die ander woord is "hofbuchsenmacher". Dit beteken dat Erhardt op een of ander stadium `n roer gemaak het vir een of ander koninklike, waarskynlik nog tydens die ryk van Wilhelm I.

Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J » Thu May 16, 2019 11:52 am

Johan van Wyk wrote:
"joh. erhart rk hofluchgenmac ger in marburg 4/D" - Johann Erhart was die maker (of ten minste die maker wie se naam op hom verskyn), Marburg is `n stad in Duitsland en die ander woord is "hofbuchsenmacher". Dit beteken dat Erhardt op een of ander stadium `n roer gemaak het vir een of ander koninklike, waarskynlik nog tydens die ryk van Wilhelm I.
"Hofbüchsenmacher" beteken dat hy onder andere gewere vir die paleis gebou het. Dit onderstreep effektief net dat hy goeie gehalte lewer. Dit sê nie noodwendig dat hierdie haelgeweer aan n adelike behoort het nie.

Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 » Sun May 19, 2019 11:25 am

Ek dink julle kan maar offer maak en PM vir my

Post Reply

Return to “Arms collectors/Wapen Versamelaars”