DIE INVLOED OP KOEëL WAT LAAG OOR TERREIN BEWEEG

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
tau
Hero Member
Hero Member

Re: DIE INVLOED OP KOEëL WAT LAAG OOR TERREIN BEWEEG

Post by tau » Tue May 28, 2019 4:43 pm

Ek wil nou nie topic helemal hijack nie, maar 'n Oom het my oor my geweer gevra op die skietbaan. Ek sê Oom dit is 'n Howa .243. hy vertel my nee wat skoon strooi............
Nee hy het die antwoord, dit is die .243 Sako loop. Hy het so skerp groefdraai as hy die loop verlaat draai die koeël so vinnig hy het geen vatplek vir wind nie. Eers op 500m kry die wind weer kans.

Ek verstaan nou waaroor Cappie so erg is vir Sako
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.

Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) » Tue May 28, 2019 5:00 pm

Eugene wrote:Hein, plaas kies jy nou net 'n foto waar jou skote darem in die rooi of die "klein wit" is....... >:D
Hahahaha ja daai was op 800m daar is ten minse een wat die kol getref het. Jy weet hoe kan klein gonge n man mal maak,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious » Tue May 28, 2019 6:02 pm

tau wrote:Ek wil nou nie topic helemal hijack nie, maar 'n Oom het my oor my geweer gevra op die skietbaan. Ek sê Oom dit is 'n Howa .243. hy vertel my nee wat skoon strooi............
Nee hy het die antwoord, dit is die .243 Sako loop. Hy het so skerp groefdraai as hy die loop verlaat draai die koeël so vinnig hy het geen vatplek vir wind nie. Eers op 500m kry die wind weer kans.

Die Oom praat weer uit sy beurt uit. Secrets!!!
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.

jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay » Tue May 28, 2019 10:03 pm

Capt. Oblivious wrote:
tau wrote:Ek wil nou nie topic helemal hijack nie, maar 'n Oom het my oor my geweer gevra op die skietbaan. Ek sê Oom dit is 'n Howa .243. hy vertel my nee wat skoon strooi............

Die Oom praat weer uit sy beurt uit. Secrets!!!
Hahaha secrets...

PetrusB
Jr. Member
Jr. Member

Post by PetrusB » Mon Jun 10, 2019 12:15 pm

Bietjie laat vir die partytjie maar net vir interesantheid, as die geweer teen so n angle rus, en jou dopvulling is nie heeltemal vol nie, gaan le die kruit nie dalk op so manier dat dit brandtempo affekteer nie? dit sal dus mos n ander spoed gee wat ook n ander POI gaan he? Of praat ek nou n hoop strooi?
------------
Vektor Sp1 9mm
Glock G26 gen4
Savage Mod12 VLP 22-250

Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) » Mon Jun 10, 2019 1:35 pm

PetrusB wrote:Bietjie laat vir die partytjie maar net vir interesantheid, as die geweer teen so n angle rus, en jou dopvulling is nie heeltemal vol nie, gaan le die kruit nie dalk op so manier dat dit brandtempo affekteer nie? dit sal dus mos n ander spoed gee wat ook n ander POI gaan he? Of praat ek nou n hoop strooi?
Ek glo nie daai sal n probleem wees nie, meeste ouens skiet darem ook met n lading wat 90% plus dop vulling het so kan nie insien dat dit n uitwerking kan he nie.

Post Reply

Return to “Long Range Shooting and Hunting/Langafstand Skiet en Jag”