Die regte lugdruk vir apps?

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Post Reply
Eight
Full Member
Full Member

Die regte lugdruk vir apps?

Post by Eight » Thu Jul 25, 2019 8:11 pm

Ek wil hoor by die ouens wat weet, as jy met Strelok pro die lugdruk meet met bv n iphone is dit die regte lugdruk? Soos ek verstaan moet jy nie barometriese druk gebruik nie maar stasie druk. Ek het n weatherflow meter en wil ook weet of die lugdruk wat hy gee die korrekte meting is?

Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Re: Die regte lugdruk vir apps?

Post by Gawie(13mm) » Thu Jul 25, 2019 8:48 pm

Dont make expensive noise! Make the first shot count!

Gbyleveldt
Sr. Member
Sr. Member

Post by Gbyleveldt » Fri Jul 26, 2019 5:47 am

Barometriese druk is aangepas vir hoogte bo see vlak. As jy dit gebruik, moet jy jou hoogte bo seevlak ook invoer om die korrekte druk te bepaal. Stasie druk is jou werklike druk waar jy tans is en is immers die nommer wat belangrik is, en moet dus net so ingevoer word (sonder hoogte bo seevlak). Altwee maniere gee dieselfde resultaat, maar dis belangrik om die verskil te verstaan sodat jy die regte nommer(s) gebruik.

Eight
Full Member
Full Member

Post by Eight » Fri Jul 26, 2019 8:15 am

Baie dankie Gbyleveldt nou is my volgende vraag. Wat kan ek gebruik om stasie druk korrek te meet? Gee die Weatherflow windmeter die regte druk of is dit net die Kestrel’s?

Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

Post by Smitstertjies » Fri Jul 26, 2019 11:49 am

Op Strelok gaan ek as volg te werk.

Wanneer ek zero word die volgende 3 veranderlikes ingesit: Temperatuur, Humiditeit en Stasie druk in hPa.
Ek gebruik n Kestrel. Maak seker dat jou reference altitude op jou Kestrel na nul gestel is, dan sal jou Baro lesing altyd in stasie druk wees, maak nie saak waar jy jouself bevind nie.

Daarna gebruik ek slegs die Density Altitude funksie as ek skiet. Jy kan ook jou slimfoon gebruik om jou stasiedruk min of meer te bevestig teenoor jou Kestrel. Hier waar ons skiet op die hoeveld is stasiedruk meestal in die omgewing van 850 hPa, en by die kus sal dit meer na 1020 hPa se omgewing neig.

Ek ken ongelukkig nie die weatherflow nie.
416 Rigby,338 Lapua Magnum,30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mm

Gbyleveldt
Sr. Member
Sr. Member

Post by Gbyleveldt » Fri Jul 26, 2019 1:41 pm

Eight wrote:Baie dankie Gbyleveldt nou is my volgende vraag. Wat kan ek gebruik om stasie druk korrek te meet? Gee die Weatherflow windmeter die regte druk of is dit net die Kestrel’s?
Sorry meester, ken hom nie. Ek gebruik ook Kestrel. Eks seker jy sal jou antwoord by die Weatherflow manne kry. As ek moes raai, sal Smitstertjies se advies hierbo heel moontlik korrek wees.

ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb » Fri Jul 26, 2019 3:39 pm

Ek gebruik Weatherflow op dieselfde manier. Smitstertjies se advies is korrek.

Post Reply

Return to “Long Range Shooting and Hunting/Langafstand Skiet en Jag”