Dag op die skietbaan

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Post Reply
jankraay
Hero Member
Hero Member

Dag op die skietbaan

Post by jankraay » Mon Sep 09, 2019 7:04 am

More manne

Ek weet nie of hier reeds so draad is nie maar ek het gedink om die een te begin sodat manne wat belangstel lekker kan kom lees en leer.

Meeste van ons LA manne het gewoonlik n DOPE boek by hom om so die data van die dag neer te skryf en wat jy geleer het. Ek self is skuldig om hom nie altyd saam te vat nie en dit is belangrik oor jou foon enige tyd van die dag kan kalf terwyl jy op die baan le.

Die boek bestaan uit baie waardevolle inligting soos DA, wind rigting, skoot plasing, tempratuur en nog vele meer.

Kom na die dag op die baan en se wat jy geleer het en wat die wind jou geleer het. Ek dink hier kan n hele paar goeie wenke uitkom en mense kan baie leer hier uit.

Ek is nou nie een van die top skuts nie maar ek sal alles deel wat ek geleer het.

Groete

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ranger
Sr. Member
Sr. Member

Re: Dag op die skietbaan

Post by Ranger » Mon Sep 09, 2019 7:38 am

I'm just getting started in the LR thing, thank you for starting this thread, I will be following.
Howa 30.06 / 6.5 CM
Colt LE6920
Beretta SP1 / 1301
Mahely .22LR
CZ Shadow 2
Glock 19

Eugene
Hero Member
Hero Member

Re: Dag op die skietbaan

Post by Eugene » Mon Sep 09, 2019 8:50 am

Net so om die bespreking aan die gang te kry.

Hieronder is my DOPE sheet wat ek gebruik. Ek skiet op elke afstand 'n coldbore en dan onmiddellik daarna 'n 2de skoot en teken alles aan. Vir my help dit om elke keer te let op die veranderlikes as ek dit neerskryf, anders vergeet ek daarvan. Na die 2 skote, wag ek gewoonlik 15-20min vir my loop om af te koel (sodat ek in effek weer 'n CB skoot kan skiet) en ook vir die toestande om te verander. Ek let ook op enige verskille tussen my app en die werklike verstelling, sodat mens kan bepaal waarom dit nie ooreengestem het nie...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Aim small, miss small

Post Reply

Return to “Long Range Shooting and Hunting/Langafstand Skiet en Jag”