JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sun Sep 15, 2019 8:13 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu May 23, 2019 12:27 pm 
Hero Member
Hero Member

Goeie dag

Ek vra gou raad in verband met die volgende, ek moet vir my pel sy KLR650 neem, ek moet vroegoggend in die koue volgendeweek Vrydag ry, ek kan nie laat vertrek nie want die dag se rit is 1200km en wil dus weet hoe kan ek maak dat fiets sal vat die koue oggend?

Ek het nou al koerante onder gepak en met 'n kombers die enjin probeer bedek. raad asseblief as daar is?

ongelukkig het ek nie 'n motorhuis nie dink dit sou gehelp het. ek luister graag na raad as daar is? dalk toedraai in elektriese kombers? wil nou nie 'n kans var dat die fiets uitbrand nie.

Groete

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 12:52 pm 
Hero Member
Hero Member

Doen vooraf 'n toetslope om hom aan die gang te kry sonder om enige iets te doen. As hy vat, het jy geen moeilikheid nie, As hy nie vat nie, dan kan jy verder eksperimenteer.

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 1:27 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Haha Alec[emoji38]

Ek verstaan die frustrasie. Eerstens wil ek net eers vra of dit nie valve clearance is nie?

Trek die scooter op karton of koerant. Vat 'n 60W gloeilamp en sit hom onder die scooter. Gooi dan 'n kombers bo-oor.

Die gloeilampie gee genoeg hitte dat dinge nie te koud word nie.

As jy nie daardie moeite wil doen nie, gooi maar so twee of drie emmers warm water oor voor jy try start.

Andersins moet jy maar die aand voor hybte koud word hom laat warm idle en dan so twee uur weer.

Maar kyk eers na jou valve clearance. Dit laat mense dink die carbs is nie reg nie. En dan 10uur start die bike ewe skielik[emoji1787][emoji23][emoji1787]

Sterkte

Kriek

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 2:07 pm 
Hero Member
Hero Member

Baie dankie ek sal valve clearances check, maar ek dink dis maar die upington koue my eie fiets kon ek al paar oggende nie aan die gang kry nie, ek sal beslis die gloeilamp en kombers ook 'n go gee. ek het darm nog paar oggende om seker te maak hy gaan volgende vrydag vat.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 2:19 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ek wil dit nou nie te hardop sê nie, 'n paar manne gaan praat van sparks. Maar ek het erg gesukkel met 'n VFR en toe het ek begin om die gloelamp in die V te sit, reg onder die carbs. So is die intake valves lekker warm[emoji16]

Kriek

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 2:26 pm 
Hero Member
Hero Member

Aceofspads wrote:
Ek wil dit nou nie te hardop sê nie, 'n paar manne gaan praat van sparks. Maar ek het erg gesukkel met 'n VFR en toe het ek begin om die gloelamp in die V te sit, reg onder die carbs. So is die intake valves lekker warm[emoji16]

Kriek

Ek is vas oortuig dis die koue op carb want dis wat my XJ600 ook gedoen het op koue oggende, sparkpulg van KLR is pragtig "tan" so hy is beslis reg.

as dit onder 10 buite raak het die xj maar gesukkel. sal vanaand al gloeilamp truuk probeer.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu May 23, 2019 4:36 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Aceofspads wrote:
Haha Alec[emoji38]

Ek verstaan die frustrasie. Eerstens wil ek net eers vra of dit nie valve clearance is nie?

Trek die scooter op karton of koerant. Vat 'n 60W gloeilamp en sit hom onder die scooter. Gooi dan 'n kombers bo-oor.

Die gloeilampie gee genoeg hitte dat dinge nie te koud word nie.

As jy nie daardie moeite wil doen nie, gooi maar so twee of drie emmers warm water oor voor jy try start.

Andersins moet jy maar die aand voor hybte koud word hom laat warm idle en dan so twee uur weer.

Maar kyk eers na jou valve clearance. Dit laat mense dink die carbs is nie reg nie. En dan 10uur start die bike ewe skielik[emoji1787][emoji23][emoji1787]

Sterkte

Kriek

Dikte van jou olie het ook 'n wesenlike invloed. My 1150 start altyd maklik. Maar in 1.3 grade 2 jaar terug by Angie's het hy traag geswaai die eerste 3 keer en toe gevat.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours