JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sun Sep 22, 2019 9:40 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon Jun 03, 2019 4:27 pm 
Hero Member
Hero Member

Goeie middag almal. Inskrywings vir ons volgende ALRHA skiet die 22ste Junie 2019 is oop.

Vind aangeheg die inskrywingsvorm vir die wat die dag saam met ons wil kom geniet en stuur asb die voltooide vorm saam met die bewys van betaling na :jacovdm17@gmail.com om julle plek te verseker.

Vir verdere navrae kan Louis Cronje gekontak word by 082 563 9266

Ons wil ook graag aan Herme en sy span van CMH dankie se vir hul borgskap van die skiet dag.

Hoop om meeste van julle daar te sien.

Groete

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 18, 2019 1:40 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ons sien baie uit na Saterdag!

Groete CMH

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jun 19, 2019 2:16 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Special Edition Equalizer Bags made for ALRHA 2019.
*Eland Leather Straps*
Book yours today :D

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jun 24, 2019 8:11 pm 
Hero Member
Hero Member

Hoe was die skiet toe?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jun 24, 2019 8:25 pm 
Hero Member
Hero Member

Ek plaas die resultate more deur die dag.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jun 24, 2019 9:06 pm 
Hero Member
Hero Member

Apie wrote:
Hoe was die skiet toe?

Dit was 'n baie goeie dag gewees. Ons was altesaam 59 skuts. Die wind het soos altyd op Parys ons iets geleer, dink die keer was dit dat 'n wind hoef nie sterk te waai om jou baas te wees nie.
Ons het 'n fishtail wind van uit ons 4 tot 6uur gehad, en met tye selfs uit ons 8uur gekom terwyl mirrage steeds regs na links lees.
By die hunter klas was die gemiddelde telling 37.3/75 en by die varmint klas 43.4/60. Ons varmint klas se standaard die jaar is ongelooflik hoog, tussen die eerste 8 ouens was daar 1 gong verskil, en het ons ook 'n shootout gehad met die top 2 ouens wat vol scores geskiet het. Om julle 'n idee te gee met die varmint afdeling skiet die ouens na 1.7MOA diamant teikens op 300m, 400m, 500m en 600m.

Daar was 'n paar nuwe gesigte en klomp ou gesigte wat die dag n groot sukses gemaak het.

Van die Exco se kant af wil ons net weer dankie sê aan CMH wat die pryse geborg het vir die dag. Julle stalletjie was puik met top gehalte produkte en kennis wat vrylik gedeel was.

Apie, jy moet maar Augustus kom draai my maat.

Groete

Sent from my ELE-L09 using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 25, 2019 8:38 am 
Hero Member
Hero Member

Ek wil graag by Jacques aansluit en eerstes baie dankie sê vir Herme en sy span van CMH wat die dag geborg het. Baie dankie daarvoor! Dan ook aan almal wat die dag bygewoon het, baie dankie! Ek het al baie verskillende tipe skietdae bygewoon en die manne wat ALRHA se shoots bywoon is regtig 'n erg lekker klomp manne en vroue. Dis regtig besonders om op so dag saam met ouens teen wie jy eintlik kompeteer, te kan skiet. Jou "kompetisie" sal maklik vir jou daarop wys dat die wind verander het voor jy skiet of dat daar 'n gust is en ook jou help om te bepaal waar jou misskote was en jou gelukwens met goeie skote en aanmoedig as jy moedeloos raak. Dis ongelooflik lekker om saam met sulke manne 'n baan te deel en die kennis in te neem van die manne saam met jou op die baan! Dankie daarvoor manne!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 25, 2019 8:46 am 
Sr. Member
Sr. Member

Eugene wrote:
Ek wil graag by Jacques aansluit en eerstes baie dankie sê vir Herme en sy span van CMH wat die dag geborg het. Baie dankie daarvoor! Dan ook aan almal wat die dag bygewoon het, baie dankie! Ek het al baie verskillende tipe skietdae bygewoon en die manne wat ALRHA se shoots bywoon is regtig 'n erg lekker klomp manne en vroue. Dis regtig besonders om op so dag saam met ouens teen wie jy eintlik kompeteer, te kan skiet. Jou "kompetisie" sal maklik vir jou daarop wys dat die wind verander het voor jy skiet of dat daar 'n gust is en ook jou help om te bepaal waar jou misskote was en jou gelukwens met goeie skote en aanmoedig as jy moedeloos raak. Dis ongelooflik lekker om saam met sulke manne 'n baan te deel en die kennis in te neem van die manne saam met jou op die baan! Dankie daarvoor manne!

Ek is jammer ek het dit gemis. Ek was van plan om te gaan maar my ervaring met baie sulke comps is dat van die manne heel vol van hulself is. Om te hoor dat dit nie die geval was hier nie is verfrissend. Ek gaan verseker plan maak om by die volgende geleentheid deel te neem, dankie!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jun 25, 2019 11:00 am 
Hero Member
Hero Member

JacquesT (Stompe) wrote:
Apie wrote:
Hoe was die skiet toe?

Dit was 'n baie goeie dag gewees. Ons was altesaam 59 skuts. Die wind het soos altyd op Parys ons iets geleer, dink die keer was dit dat 'n wind hoef nie sterk te waai om jou baas te wees nie.
Ons het 'n fishtail wind van uit ons 4 tot 6uur gehad, en met tye selfs uit ons 8uur gekom terwyl mirrage steeds regs na links lees.
By die hunter klas was die gemiddelde telling 37.3/75 en by die varmint klas 43.4/60. Ons varmint klas se standaard die jaar is ongelooflik hoog, tussen die eerste 8 ouens was daar 1 gong verskil, en het ons ook 'n shootout gehad met die top 2 ouens wat vol scores geskiet het. Om julle 'n idee te gee met die varmint afdeling skiet die ouens na 1.7MOA diamant teikens op 300m, 400m, 500m en 600m.

Daar was 'n paar nuwe gesigte en klomp ou gesigte wat die dag n groot sukses gemaak het.

Van die Exco se kant af wil ons net weer dankie sê aan CMH wat die pryse geborg het vir die dag. Julle stalletjie was puik met top gehalte produkte en kennis wat vrylik gedeel was.

Apie, jy moet maar Augustus kom draai my maat.

Groete

Sent from my ELE-L09 using Tapatalk

Ek maak ‘n knoop in my oor!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jul 15, 2019 1:04 pm 
Hero Member
Hero Member

Wanneer is julle volgende skietdag, en hoe gemaak as ons met paar manne van bronkies wil saam kom loodgooi?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jul 15, 2019 1:12 pm 
Hero Member
Hero Member

Smitstertjies wrote:
Wanneer is julle volgende skietdag, en hoe gemaak as ons met paar manne van bronkies wil saam kom loodgooi?

3de Augustus weer in Parys. Ek sit die inskrwing op sodra ek by die kantoor kom.

Julle kom net en geniet die dag saam. Daar is n Intro baan vir die manne wat nie Varmint of Long Range Hunter wil skiet nie. Indien julle dit wil kom skiet kan julle so inskryf.

Laat weet as ek met nog iets kan help.

Groete

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jul 15, 2019 1:16 pm 
Hero Member
Hero Member

Dankie Jan!

Ons wil graag 2 spanne in Hunter afdeling inskryf.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Jul 15, 2019 1:17 pm 
Hero Member
Hero Member

Smitstertjies wrote:
Dankie Jan!

Ons wil graag 2 spanne in Hunter afdeling inskryf.

Stuur vir my jou nommer dan stuur ek die inskrywing op WA vir jou.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Aug 22, 2019 1:14 pm 
Sr. Member
Sr. Member

SA Bisley F Class teams 2021 Raffle

BIG Prizes to be WON

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 2 hours