Pimp jou braai

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
Carl
Hero Member
Hero Member

Pimp jou braai

Post by Carl » Wed Sep 18, 2019 3:37 pm

Soos almal al reeds weet om jou bakkie te pimp is baie belangrik as jy sukses in die jagveld & dansveld wil behaal. En net soos S/S lope belangrik is, is 'n goeie vlekvrye staal braai die wiel vir Sannie. Ek het 'n man raakgeloop hier wat werklik top gehalte werk lewer teen ongekende stiptelik aflewerings tye. Dis lekker om met so persoon besigheid te doen.

Die rooster verstel met 'n pulley stelsel wat op 'n skroefdraad loop. Die foto is daar 14kg bees lendes wat hulle beste gee - ek was lus vir vleis ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete,
9mmP, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution .22

ruaanb
Hero Member
Hero Member

Re: Pimp jou braai

Post by ruaanb » Wed Sep 18, 2019 4:16 pm

Hoe laat eet ons?

AOosie
Newbie
Newbie

Post by AOosie » Thu Sep 19, 2019 1:38 pm

Kan ons oorkom vir Braaidag? Lyk of jy sommer vir ons almal op daai masjien sal kan braai!!! :)
Dis baie netjies
FN 308
BRNO .22

Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel » Thu Sep 19, 2019 2:10 pm

Dis nou vir jou fyn brag. ;D ;D
Maak 'n verskil

Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets » Fri Sep 20, 2019 2:45 pm

Ratel wrote:Dis nou vir jou fyn brag. ;D ;D
Daai is nou nie 111 1 111 praat nie! ;D

tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau » Fri Sep 20, 2019 3:35 pm

Carl wrote:Soos almal al reeds weet om jou bakkie te pimp is baie belangrik as jy sukses in die jagveld & dansveld wil behaal. En net soos S/S lope belangrik is, is 'n goeie vlekvrye staal braai die wiel vir Sannie. Ek het 'n man raakgeloop hier wat werklik top gehalte werk lewer teen ongekende stiptelik aflewerings tye. Dis lekker om met so persoon besigheid te doen.

Die rooster verstel met 'n pulley stelsel wat op 'n skroefdraad loop. Die foto is daar 14kg bees lendes wat hulle beste gee - ek was lus vir vleis ;D
Ek voel snaakse emotional. Dit is verseker 'n tipe kuns.

p.S: braai jy net vir jou en gesin met daardie bietjie vleis?
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.

Dewitt
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dewitt » Fri Sep 20, 2019 8:37 pm

Carl wrote:Soos almal al reeds weet om jou bakkie te pimp is baie belangrik as jy sukses in die jagveld & dansveld wil behaal. En net soos S/S lope belangrik is, is 'n goeie vlekvrye staal braai die wiel vir Sannie. Ek het 'n man raakgeloop hier wat werklik top gehalte werk lewer teen ongekende stiptelik aflewerings tye. Dis lekker om met so persoon besigheid te doen.

Daai is nou netjies!! :o

Blazer
Full Member
Full Member

Post by Blazer » Sat Sep 21, 2019 6:57 am

Daar is groot fout op die photo.
Daai mes hoort nie in die hand nie, n druiwe sappie of hops meer vanpas, voel die vleis met jou finger

Sent from my iPhone using Tapatalk

Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl » Fri Sep 27, 2019 12:56 pm

Wouter Roets wrote:
Ratel wrote:Dis nou vir jou fyn brag. ;D ;D
Daai is nou nie 111 1 111 praat nie! ;D
Jammer ek was so rukkie by die forel viswaters! Die sein is swak gewees :angel: Ons het dus Braaidag amper moes binne braai want 'n koue front is oor die Oos Transvaal.

Dankie ja ek wou so bietjie spog en deel.
1. ek het gebraai vir Diemersdal se wynproe by ons. My vrou het so huis restaurant en ek is haar gunsteling werknemer.
2. ek vat eers ietsie as die werk klaar is. Daar was egter al rooi wyn betrokke (Diemersdal Pinotage), maar op die stadium was daar baie water nodig.
3.111 1 111 Wout toe ek op skool was, was daar net 26 letters in die Alfabet nie > 111 nie ;D ;D

Manne lekker naweek!
Groete,
9mmP, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution .22

Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”