JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Sat Jul 20, 2019 12:44 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat Apr 13, 2019 7:10 pm 
Hero Member
Hero Member

My vrou is die een wat tyd kry vir inkopies. Ek kry bitter min geleentheid.

Ek kom agter dat biltong deesdae so met die sout gestrooi word dat dit in baie gevalle onmoontlik is om dit in jou lyf te kry.

My toetsgevalle kom meestal uit die Vaaldriehoek, so ek sal graag wil hoor wat julle ervaar het.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Apr 13, 2019 7:28 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ek sien deesdae by groot slaghuise gevriesde biltong in grootmaat by slaghuise. Half-nat met baie marmite korrels.

Ek glo ons moet die klein slaghuis wat regtig hul eie ding doen ondersteun.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Apr 13, 2019 7:34 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Hi Uncle Marius

This side of the country I find that biltong I buy is sometimes under cured overly wet or if its carved, they sometimes throw spices over the carved up biltong to add flavour.
Beef biltong that I make myself from shop bought beef is handsdown the winner!

Cheers
Sean

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 5:02 am 
Hero Member
Hero Member

Ek stap n ruk terug by n biltong winkeltjie in, net om te kyk wat kos koedoe biltong. Die vrou daar sê
hulle het net bees biltong met koedoe spice op. :): :)

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 5:07 am 
Full Member
Full Member

Selfe hier...

proe die goed het in sout water gele!

groete KH

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 7:28 am 
Hero Member
Hero Member

My vrou het laas jaar vir my n klein biltong kas gekoop. Ek koop nou c graad vleis met geel vet en maak my eie sout en Peper biltong. Baie beter en baie goedkoper

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 8:29 am 
Hero Member
Hero Member

Effens van die onderwerp af . . . beesbiltongpryse op die platteland by slaghuise en winkels is meestal veel duurder as in die stad. Ons was onlangs Laeveld toe . . . goedkoopste wat daar te kry is, is R300 / kg. By Millys Padstal op die N4 is dit bv. R375 / kg. Nodeloos om te sê, ek het geen biltong op die platteland gekoop nie. Daar is dikwels spesiale aanbiedinge van beesbiltong by Meat World - vroeg in April R159.99 / kg betaal en die resep is baie goed.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 8:33 am 
Hero Member
Hero Member

Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
win270 wrote:
Effens van die onderwerp af . . . beesbiltongpryse op die platteland by slaghuise en winkels is meestal veel duurder as in die stad. Ons was onlangs Laeveld toe . . . goedkoopste wat daar te kry is, is R300 / kg. By Millys Padstal op die N4 is dit bv. R375 / kg. Nodeloos om te sê, ek het geen biltong op die platteland gekoop nie. Daar is dikwels spesiale aanbiedinge van beesbiltong by Meat World - vroeg in April R159.99 / kg betaal en die resep is baie goed.

Teen R159.99 kg raak meat world net van hul vleis ontsla, daar geen manier dat n klein winkel sy deure kan oop hou teen daai pryse nie. Ek het laas week hier in JHB R440 n kg betaal en die goed was moer sleg

A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 8:35 am 
Hero Member
Hero Member

Skakel Meat World en laat hulle op gereelde basis vir jou 'n SMS stuur met hul pryse. Dit werk baie goed.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 11:02 am 
Hero Member
Hero Member

Vaaldriehoek????
Net 1 plek.....Mammas biltong in 3Riviere.(om die hoek van Vos Wapens)

Cheers

BRNO 308, BRNO 22, Howa 243
HOWA 308, MAB 7.65
Stormers/WP

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 5:11 pm 
Sr. Member
Sr. Member

Ratel wrote:
My vrou het laas jaar vir my n klein biltong kas gekoop. Ek koop nou c graad vleis met geel vet en maak my eie sout en Peper biltong. Baie beter en baie goedkoper

Image

Ek het altyd by Biltongden in Wolmeransstad gestop, laaste keer was nie so lekker nie, het vir my ‘n biltongdroeer gebou en gaan sommer more die C graad rump ophang vir eerste biltong oor Paasnaweek.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 6:35 pm 
Hero Member
Hero Member

Sien jy mors nie met die cholestrol strips nie !!!!! ++>:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 6:54 pm 
Hero Member
Hero Member

JJV wrote:
Ratel wrote:

Image

Ek het altyd by Biltongden in Wolmeransstad gestop, laaste keer was nie so lekker nie, het vir my ‘n biltongdroeer gebou en gaan sommer more die C graad rump ophang vir eerste biltong oor Paasnaweek.

Lekker stuk steak . Die snit is dwars oor die grein van die spier gesny en ek sal stadig met die speserye en sout te werk gaan want dit sal vinnig in die weefsel pennetreer.
Die janks sny hulle Beef Jerky ook dwars met die grein.

DD

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 6:55 pm 
Jr. Member
Jr. Member

Mense wil jul net mee deel, met my werk ry ek redelik die land vol. Stop gewoonlik op die plaaslike slaghuis om die biltong uit te toets soos ek deur die dorpe ry. Op Sannieshof, ja sop net of jy ry hom mis, is daar 'n biltong shop, Pumba's biltong. Die lekerste wat ek nog kon kry. Al ry ek 'n 100km draai dis die moeite werd.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 14, 2019 8:21 pm 
Full Member
Full Member

Ek koop ook gereeld by Meat World agv die spesiale aanbiedinge, soms net bietjie nat na my smaak maar dis hoe hulle verseker hulle maak nog geld.
As ek die dag lus het vir 'n bederfie gaan ek na die ou "Biltong @ZA" deesdae "Fleischerei" Baie lekker biltong van prima vleis snitte maar jy betaal daarvoor, was laas R395/kg toe ek daar was.
Daai biltong lyk soos tjops as jy dit sny :): >:D ;D
Life is tough in Africa... ++>: :-X

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

CZ 416 Rigby, Vektor 300H&H, Sako 222 Rem, Howa 6.5Creed, Walther KKM .22, Walther KK300 .22, Mauser Obendorf .22, Anschutz Mod54 .22, Beretta SV10 and Ruger Speedsix.357

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 15, 2019 7:09 am 
Hero Member
Hero Member

JJV wrote:
Ratel wrote:

Image

Ek sien die prys op daai C graad is ook nie sleg nie. Vra die slagter om volgende keer vir jou 'n paar stukke van dieselfde vleis saam met die grein te sny.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 15, 2019 8:30 am 
Hero Member
Hero Member

Wat sal 'n redelike prys p/kg wees vir wilds biltong en droee wors?

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 15, 2019 9:55 am 
Hero Member
Hero Member

Ek kan dink aan 'n paar oorsake: die eienaars het 'n resep gehad en vertrou dit toe aan 'n jonger/onervare persoon. Die maak dalk foute met tyd en hoeveelhede. Dan is daar ook 'n tendens waar mense se smaak sintuie afgestomp raak. Dit kan die slagter/biltong maker wees wat jaarliks sy biltong proe en begin dink dit het meer spesery of sout nodig. Ek eet baie min gegeurde skyfies soos die van Simba of Lays (as jy deur die bestandele kyk rek jou oë) maar ek is oortuig die goed word sterker gegeur as lank gelede.

Sout is 'n verslawende geur middel wat 'n goeie stimulant is om aptyt op te wek, dit is natuurlik ook die preserveer middel in die biltong. Maar nou kom nog geurmiddels en preserveer middels by wat 'n effek op die pallet het. Elke nasie op aarde het 'n ander tolleransie en smaak profiel - die Franse se kos is baie subtiel gegeur, waar die mense in Thailand se kos baie geurig en warm is.

Die beste biltong vir my is dun skywe pienk met geelvet bees wat net na sout proe met 'n ondertoon van swartpeper. :angel: Wild donker rooi met koljander by.As jy nou nog daardie bees op 'n sny vars brood en met botter sit :P

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 15, 2019 10:06 am 
Hero Member
Hero Member

Marius ek stem saam. Ons het gelukkig vir Andrew hier wat sy stories met die billies ken. Daarna moet n man maar rondsnuffel van dorp tot dorp.

My neukery is ek hou van my biltong met lekker geelvet en baie koljander, my beterhelfte nou weer nie te vet nie maar met baie sout op. As ek uit opsies raak koop ek ook maar bulk topside en maak my eie biltong na smaak.

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC + 2 hours