ROOIKAT HOK STEL TIPS:

Tiaanvnzyl
Newbie
Newbie

Re: ROOIKAT HOK STEL TIPS:

Post by Tiaanvnzyl » Mon Aug 08, 2016 1:24 pm

Ek het van verlede jaar September af begin om rooikatte te vang in hokke. Ek gebruik 'n stukkie wol en dan doop ek dit in 'n mengsel van bloed en harsings wat in die son gele het vir so paar weke. Ek gou dan die stukkie wol in die agter kan van die hok en hang ook 'n blink papier bokant my lokaas ek het al 19 katte gevang tot nou toe. Maar ek kom agter dat die slimmer katte nog rondloop. Watse raad kan julle dalk vir my gee asb

Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper » Mon Aug 08, 2016 7:47 pm

Jy kan dalk lewendige aas gebruik. en maak seker jou hekke sluit dat geen kat wegkom nie.

MEERKAT
Hero Member
Hero Member

Post by MEERKAT » Tue Aug 09, 2016 8:29 am

Gooi halwe of heel dooie rooikat agter hok pak goed toe met takke dat kat nie vanaf verkeerde kant kan inkom , die volgende kat wat gevang word gooi hom ook daar , geen aas geen snaakse mengsels en goete, indien hok nie katte vang binne 2 maande skuif na ander plek. As jy by 20 kopbene kom maak slag goed skoon en begin weer van voor.

Groete

Tarzan
Sr. Member
Sr. Member

Post by Tarzan » Thu Aug 11, 2016 8:15 am

Ek het Dinsdag 'n jong wyfie kat gevang met net 'n CD in die hok wat al 2 maande daar staan. Ek skiet toe die kat en los hom agter. Vang toe nog 'n jong mannetjie die volgende aand. Hy lê ook nou daar binne. Gisteraand niks gevang. Ek maak die aanname dis twee nuwelinge en die ouers is nog daar rond. Los ek nou die dooies daar binne al begin hulle stink? Ek sal 'n video aanheg as ek geweet het hoe!

Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper » Sun Oct 02, 2016 7:32 pm

Ek deel sommer bietjie hoe goed dit werk om n vorige aand se vangs agter in n hok te gooi.Altwee hierdie springbok ooi se boude was opgevreet en kat het nogsteeds terug gekom.Dit was in een van my groter hokke 700x700x1.8m.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper » Thu Nov 10, 2016 7:42 pm

Ek sit n voorbeeld op van n paar goeie plekke om te stel. Regs bo op die foto is n deel van n natuur reservaat (donkerder veld,bosse ens). Op die 3 plekke het ons gestel met groot sukses, Die hokke word regs langs die pad gestel, so dat jy amper die hek raak ry met jou bakkie. Tarentale was agter in die hokke aangehou met renosterbos wat afgekap is rondom die hokke gepak sodat die katte nie van die kant of agterom by die voels probeer uitkom nie. En twee sakkies bousand van die pad af mooi tot agter in die hok gestrooi en met n fyn tak gevee om natuurlik te lyk.
So ja dit was 4 katte in 10 dae. 3 van hulle met skaapwol in hul pense en n vierde kat se pens leeg maar dragtig met 1 kleintjie. Die boer het meer as 30 lammers verloor en na die 5 de kat nog niks weer toto nou nie.
Katte hou maar gewoonlik in n kloof en loop gewoonlik reg in die pad. Hier op hierdie stuk grond is die verkeer maar vanaf die natuur reservaat en van regs langs die rivier af.
Hok 1 en 2 is 400m uitmekaar en hok 2 en 3 is 1Km. Ek stel veral waar twee paaie bymekaar aansluit. In hok nr 3 was mielies gegooi om terantale te vang, toe vang ons n ystervark en die ystervark bloed het toe die kat ingegelok
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Geno
Hero Member
Hero Member

Post by Geno » Fri Nov 11, 2016 8:01 am

Mooi man! Dankie vir die goeie beskrywing!
Eet meer skaap. 50,000 jakkalse kannie verkeerd wees nie!

S&W SD9 9mmP
Ruger 10/22 .22LR
S&W M&P-15 5.56mm
Howa .204Ruger
Rem700 .243AI
Howa .243AI
Rem700 .243AI
CZ550 .260AI
Ruger .416Ruger
Win M.101 O/U 12Ga
Hunt Group M13 Semi Auto 12Ga

tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau » Fri Nov 11, 2016 11:21 am

Jackalsniper wrote:Ek sit n voorbeeld op van n paar goeie plekke om te stel. Regs bo op die foto is n deel van n natuur reservaat (donkerder veld,bosse ens). Op die 3 plekke het ons gestel met groot sukses, Die hokke word regs langs die pad gestel, so dat jy amper die hek raak ry met jou bakkie. Tarentale was agter in die hokke aangehou met renosterbos wat afgekap is rondom die hokke gepak sodat die katte nie van die kant of agterom by die voels probeer uitkom nie. En twee sakkies bousand van die pad af mooi tot agter in die hok gestrooi en met n fyn tak gevee om natuurlik te lyk.
So ja dit was 4 katte in 10 dae. 3 van hulle met skaapwol in hul pense en n vierde kat se pens leeg maar dragtig met 1 kleintjie. Die boer het meer as 30 lammers verloor en na die 5 de kat nog niks weer toto nou nie.
Katte hou maar gewoonlik in n kloof en loop gewoonlik reg in die pad. Hier op hierdie stuk grond is die verkeer maar vanaf die natuur reservaat en van regs langs die rivier af.
Hok 1 en 2 is 400m uitmekaar en hok 2 en 3 is 1Km. Ek stel veral waar twee paaie bymekaar aansluit. In hok nr 3 was mielies gegooi om terantale te vang, toe vang ons n ystervark en die ystervark bloed het toe die kat ingegelok
Geluk!!!!

Ons hokke lyk ook soos jou een bo met tweede hokkie agter in vanghok. Die beste wat ons nog gedoen het was my Ma se een hanslam wat 2 aande na mekaar 'n Rooikat gevang het.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.

Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper » Tue Aug 01, 2017 11:30 am

Manne ek gee weer n update van aas wat getoets is.
Boer bel my oor springbok wat gevang is deur n rooikat. Reel met iemand om te kom jag die aand en ek se stel sommer die hok ook by karkas. Toe die jagter daar kom die aand sit die kat al klaar in die hok en hy stuur n foto van die kat wat hy in hok geskiet het. Ek se toe vir hom gooi die kat agter in die hok en stel net weer daar nes hy staan.
3 dae later toe sit kat nommer twee.
So om n kat dood te maak in n hok en die karkas agter te gooi en net weer te stel werk definitief.

Vir manne wat Ratels relocate ens werk die volgende. Skiet n hadida, en gooi saam met ou skaap vet agter in n hok. Die resep het twee ratels gelyk gevang in een van my ou hokke.

Pieter 300wm
Newbie
Newbie

Post by Pieter 300wm » Tue Aug 01, 2017 6:13 pm

Naand Jackalsniper. Dankie vir al die raad en tips. Wat het die boer in die hok gesit om die eerste kat te vang?

Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper » Thu Aug 03, 2017 10:03 am

Die springbok wat gevang was

4kays
Newbie
Newbie

Post by 4kays » Fri Jan 12, 2018 4:23 pm

Baie interresant, dankie vir die raad