Meateater - Netflix

Toxxyc
Sr. Member
Sr. Member

Re: Meateater - Netflix

Post by Toxxyc » Thu Nov 07, 2019 12:25 pm

Ek is nou op Season 4. Is dit net ek of maak Rinella bietjie meer droog in hierdie season? Die kalkoen wat hy laat skiet het is die tweede keer wat hy nie heeltemal kophou met die skietwerk nie?

henried
Hero Member
Hero Member

Post by henried » Thu Nov 07, 2019 12:29 pm

Toxxyc wrote:Ek is nou op Season 4. Is dit net ek of maak Rinella bietjie meer droog in hierdie season? Die kalkoen wat hy laat skiet het is die tweede keer wat hy nie heeltemal kophou met die skietwerk nie?
Ek dink hy steek dalk net nie sy droog maak weg nie.
Ek het nou na Solo HNTR op youtube begin kyk, geniet dit ook, hulle maak ook droog, maar wys dit nogsteeds.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure
http://www.lifeca.org

"Deo Valente "

Toxxyc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Toxxyc » Fri Nov 08, 2019 6:57 am

henried wrote:
Toxxyc wrote:Ek is nou op Season 4. Is dit net ek of maak Rinella bietjie meer droog in hierdie season? Die kalkoen wat hy laat skiet het is die tweede keer wat hy nie heeltemal kophou met die skietwerk nie?
Ek dink hy steek dalk net nie sy droog maak weg nie.
Ek het nou na Solo HNTR op youtube begin kyk, geniet dit ook, hulle maak ook droog, maar wys dit nogsteeds.
Dis waar ja. Ek waardeer dat die nie "weggesteek" word nie, maar ek wonder net oor die man se opgewondenheid in hierdie seisoen. Soos in die episode met die kalkoene, dan sit hy saam met 'n vrou wat nog nooit gejag of geskiet het nie, en as die kalkoen verbygestap kom, heel rustig, dan druk hy haar vreeslik vir 'n skoot. Sy woorde is "shoot, shoot, shoot, shoot, shoot". Sy neem dan die skoot, duidelik ongemaklik, en eindig op in trane as sy nie die beste skoot plaas nie. Ek dink Steven moet net effens kalmeer... :D

Ek is nogsteeds mal oor die series en dink dis 'n baie goeie uitbeelding van hoe die gemiddelde man se jagtogte ook maar gaan.

wynis
Full Member
Full Member

Post by wynis » Sat Apr 25, 2020 4:04 pm

Daar is twee Lekker episodes van Meateater op YouTube vir julle wat dit geniet. Een is oor Vis Skiet en en oor Elk jag. Geniet!

Sent from my iPad using Tapatalk

BenJacobs
Sr. Member
Sr. Member

Post by BenJacobs » Sat Apr 25, 2020 4:37 pm

Ek geniet dié reeks noggal. Ek het ook nou Winchester legends begin kyk op YouTube. Dit is nogal die kyk werd, of vir my in elk geval.
Groete Ben

wynis
Full Member
Full Member

Post by wynis » Sat Apr 25, 2020 5:15 pm

BenJacobs wrote:Ek geniet dié reeks noggal. Ek het ook nou Winchester legends begin kyk op YouTube. Dit is nogal die kyk werd, of vir my in elk geval.
Groete Ben
Dankie, ek sal bietjie gaan loer!

Sent from my iPhone using Tapatalk

NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit » Sun Apr 26, 2020 9:55 am

Hou ook baie van die show party keer raak dit so bietjie vervelig as hulle sit en nonsense gesels soos op die jag waar hy en sy broer in Alaska gaan jag het .Ek wens so ek kon in sy skoene gewees het hy lewe regtig in die Paradys.
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas

WicusdP
Full Member
Full Member

Post by WicusdP » Sun Apr 26, 2020 2:55 pm

Hulle het wel “tyd”!!
Jag 4 dae vir 1 kalkoen.....en laas week 2 episodes gesien waar hulle omtrent ‘n week jag vir 1 bok. Sal moet werk aan my geduld vir so ‘n tipe jag. Sy benadering tot jag is baie mooi.

Hy sal hom seker dood skrik as hy genooi word vir ‘n voorsit springbokjag in die karoo;)
22-250 Musgrave
6 XC Krieger/Savage
243 AI Howa
300WSM Tikka Super Varmint
22-250 Weatherby Varmint RC
RPR 6 Creed

Post Reply

Return to “Algemeen/General”