Hael Geweer mis

Post Reply
JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Hael Geweer mis

Post by JurieW » Fri Nov 08, 2019 8:37 am

More almal

Ek het n vermoede wat die probleem is, ek wil net bevestig voor ek geweersmit toe hardloop.

Ek skiet n ou box lock SXS hael geweer, dubbel sneller, en die linkerkanste loop mis meer en meer gereeld.

Hy doen dit met gelaaide patrone en fabrieks patrone. Daar is n duidelike duik in die slag dop. Dit is ook nie n onreelmatige duik, sodat mens kan dink dat die slagpen gebreek of gechip is nie.

My vermoede is date die veer moeg is en dus die slag pen "soft strike"

Is ek reg?
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B
.30-06 Tikka T3 Supervarmint

THOMAST
Hero Member
Hero Member

Re: Hael Geweer mis

Post by THOMAST » Fri Nov 08, 2019 9:08 am

Jurie, dit mag dalk die veer wees, maar ek sou eers die geweer laat goed skoonmaak (ultrasonies?) omrede daar miskien 'n opbou van vullis in die slagpen gaatjie is wat keer dat die slagpen ordentlik vorentoe beweeg.

Rudi Fischer
Hero Member
Hero Member

Post by Rudi Fischer » Fri Nov 08, 2019 9:14 am

Haal die aksie uit mekaar en kyk of die slagpen gebreek is ... (as jy nie gemaklik is met dit of as jy nie weet hoe om dit weer reg aan mekaar te sit nie, vat dit vir n wapensmit)

As jy die kolf af het kan jy sommer daar binne skoon maak en kyk of die vere nog reg is. (So bietjie maintenance doen)

Ek haal my haelgewere een maal n jaar (party keer meer) uit mekaar en kyk of alles nog reg is.
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!

Johan van Wyk
Sr. Member
Sr. Member

Post by Johan van Wyk » Fri Nov 08, 2019 9:53 am

Dit kan die slagpen wees maar dit is meer waarskynlik `n mainspring wat nie meer doen wat hy moet doen nie. Watse haelgeweer is dit? As dit `n Engelse haelgeweer is, gaan hy waarskynlik `n bladveer (flat spring) van soorte gebruik. As dit Belgies, Frans of Italiaans is, is enigiets moontlik.

JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Post by JurieW » Fri Nov 08, 2019 10:37 am

HI Rudi, ek het nie n idee oor hoe om die aksie uit mekaar te haal nie, ek sal maar invat.

HI Johan dis n belgiese geweer. (ELG)
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B
.30-06 Tikka T3 Supervarmint

Post Reply

Return to “Shotguns/Haelgewere”