Mossberg 500AT

Moderator: Global Moderator

Post Reply
RevA
Full Member
Full Member

Mossberg 500AT

Post by RevA »

Goeie middag,

Ek het vandag by 'n wapen winkel se kluis ingeloop en so meneer raakgesien en was dadelik mal daaroor. Ek kon nie anders as om dit te koop nie.
Ek wil graag hoor by enige iemand wat so een het of gehad het, watter kwessies het hulle, enige iets waarvoor hul sensitief is of mee sukkel?

Nie buyersremorse nie, maar poging om te leer en aan te pas.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete Andreas
  • 6.5x55 Howa M1500
    Rossi 357 mag
    Bsa Sportsman ten .22
    22lr Burgo revolver
    6.5 Creedmoor Howa
    12 Boor Mossberg 500
ThinusS
Full Member
Full Member

Re: Mossberg 500AT

Post by ThinusS »

Ek het met so Mossberg groot geword en het baie duiwe, eende, tarentale en fisante met hom geskiet oor 'n tydperk van 20 jaar. Die geweer het egter heelwat tyd by geweersmede deurgebring agv probleme met die uittrek van doppe, 'n probleem wat nooit 100% opgelos is nie. Ons het maar altyd 'n .410 patroon saamgedra om voor by die loop in te gooi indien 'n dop vasgesteek het.
RevA
Full Member
Full Member

Post by RevA »

ThinusS wrote:Ek het met so Mossberg groot geword en het baie duiwe, eende, tarentale en fisante met hom geskiet oor 'n tydperk van 20 jaar. Die geweer het egter heelwat tyd by geweersmede deurgebring agv probleme met die uittrek van doppe, 'n probleem wat nooit 100% opgelos is nie. Ons het maar altyd 'n .410 patroon saamgedra om voor by die loop in te gooi indien 'n dop vasgesteek het.
Ek sal seker maak om een byderhand te hou. Dankie
Groete Andreas
  • 6.5x55 Howa M1500
    Rossi 357 mag
    Bsa Sportsman ten .22
    22lr Burgo revolver
    6.5 Creedmoor Howa
    12 Boor Mossberg 500
Benna7
Newbie
Newbie

Post by Benna7 »

Middag Rev. Dis nou al amper i jaar na die oorspronklike post. Jy het al seker ook die geweer in jou besit. Ekt ook so een(net met i opvou kolf). Die probleem met extraction het ek agter gekom le by die patrone. Eers gedink daar is groot vout. Op die ou einde agtergekom dis i sekere maak patrone wat hy nie wil uittrek. Wil niks/niemand slegmaak nie so gaan net se dis i oranje doppie. Verder niks voute

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
RevA
Full Member
Full Member

Post by RevA »

Benna7 wrote:Middag Rev. Dis nou al amper i jaar na die oorspronklike post. Jy het al seker ook die geweer in jou besit. Ekt ook so een(net met i opvou kolf). Die probleem met extraction het ek agter gekom le by die patrone. Eers gedink daar is groot vout. Op die ou einde agtergekom dis i sekere maak patrone wat hy nie wil uittrek. Wil niks/niemand slegmaak nie so gaan net se dis i oranje doppie. Verder niks voute

Baie dankie!
Groete Andreas
  • 6.5x55 Howa M1500
    Rossi 357 mag
    Bsa Sportsman ten .22
    22lr Burgo revolver
    6.5 Creedmoor Howa
    12 Boor Mossberg 500
RevA
Full Member
Full Member

Post by RevA »

Benna7 wrote: Tue Nov 05, 2019 1:51 pm Middag Rev. Dis nou al amper i jaar na die oorspronklike post. Jy het al seker ook die geweer in jou besit. Ekt ook so een(net met i opvou kolf). Die probleem met extraction het ek agter gekom le by die patrone. Eers gedink daar is groot vout. Op die ou einde agtergekom dis i sekere maak patrone wat hy nie wil uittrek. Wil niks/niemand slegmaak nie so gaan net se dis i oranje doppie. Verder niks voute

Jy was reg, die ander patrone sit nie sover ek kan agterom vas nie. Baie dankie vir die raad
Groete Andreas
  • 6.5x55 Howa M1500
    Rossi 357 mag
    Bsa Sportsman ten .22
    22lr Burgo revolver
    6.5 Creedmoor Howa
    12 Boor Mossberg 500
Benna7
Newbie
Newbie

Post by Benna7 »

RevA wrote:
Benna7 wrote: Tue Nov 05, 2019 1:51 pm Middag Rev. Dis nou al amper i jaar na die oorspronklike post. Jy het al seker ook die geweer in jou besit. Ekt ook so een(net met i opvou kolf). Die probleem met extraction het ek agter gekom le by die patrone. Eers gedink daar is groot vout. Op die ou einde agtergekom dis i sekere maak patrone wat hy nie wil uittrek. Wil niks/niemand slegmaak nie so gaan net se dis i oranje doppie. Verder niks voute

Jy was reg, die ander patrone sit nie sover ek kan agterom vas nie. Baie dankie vir die raad
Plesier. Bly ek kon jou die frustrasie/geld spaar

Post Reply

Return to “Shotguns/Haelgewere”