selfverdediging

Fanie

Re: selfverdediging

Post by Fanie » Sun Jan 13, 2013 1:46 pm

Kan ek ?
Maak los die hond maat!!!  Hahaha
Wag bietjie, die hond wil eers sy skerp valstanne gaan in sit.

Monrique (SJ)
Hero Member
Hero Member

Post by Monrique (SJ) » Sun Jan 13, 2013 1:50 pm

Pieter ek kruisig jou nie, ek vra net die vrae en probeer dit vir myself uitmaak.
Daar is so baie teenstrydigheid met hoe die proses is en hoe dit geregtlik behoort te wees. Dit wil voorkom asof dit gebruik word net om sekeres te pas.

Groetnis

Fanie

Post by Fanie » Sun Jan 13, 2013 2:15 pm

Die poelieste was nie altyd daar nie.  Onthou die mense in 'n land is die land, sonder die mense is daar nie 'n land nie, so enige dienste soos die regering, poelieste ens is mense uit die gemeenskap wat in belang van die mense daar gestel is en moet optree in belang van die mense.  Jy, as burger van die land, is die belangrikste persoon in die land.  Die res is daar in jou diens.  Alles gaan net oor jou. (Dit beteken al die mense).

Wanneer 'n gemeenskap saam leef, is dit moeilik vir elke individu om alles self te doen.  Jy moet doen wat jou nering is, dan moet jy nog water aandra, groente plant, melk, slag, die huis onderhou, omsien na sanitere behoeftes, vullisverwydering en so aan.

Toe besluit die gemeenskap, om dit makliker en meer sinvol te maak, kom ons stel 'n gemeenskaplike diens in, een ou ry die vullis weg, en ons elkeen betaal hom 'n klein fooitjie daarvoor, die volgende ou voorsien water en so vir elke ander diens.  Om dit te beheer word 'n stadsraad aangestel. Dit gee die res van die individue meer tyd om meer professioneel en toegewyd net sy gebiedsvlak te kan aanbied.  Dit is een van die redes waarom ons mense uitblink in wat hulle doen - toegewydheid.

So het die poelieste ook in die lewe gekom, 'n groep mense, uit die gemeenskap, wat die gemeenskap dien.  Dit is veronderstel om 'n onselfsugtige en eerbare beroep te wees.  Dien beteken die lede van die gemeenskap moet bygestaan en geassisteer word - SONDER om die individu se Regte to oorskry.

Dit is waar die leuse "Serve and Protect" vandaan kom. 

Die "Serve" is nie om dagvaardigings te "serve" nie, dit beteken "in diens wees van die publiek", maw ondersteun en help die publiek met hulle probleme indien dit nodig is. 

Die "Protect" beteken nie die poelieste moet jou lewe of enige iets anders beskerm nie, dis onmoontlik, hulle kan dit nie doen nie, en hulle is nie verantwordelik vir jou lewe nie, JY is, dit beteken hulle moet jou Regte beskerm.

Ek wil weer se dit is veronderstel om 'n onselfsugtige en eerbare beroep te wees.

Die NSA regering misbruik die poelieste om hulle poelies staat mee af te dwing.  Die poelieste het nie meer Regte as die individu nie.  Die mandaat om te arresteer en te konfiskeer is slegs van toepassing onder uiterste omstandighede en dan net indien dit potensieel ander mense bedreig.

In 'n neutedop.
Last edited by Fanie on Sun Jan 13, 2013 2:37 pm, edited 1 time in total.

bobby
Sr. Member
Sr. Member

Post by bobby » Sun Jan 13, 2013 4:27 pm

piet

there are really great cops out there and really ones too . i'm not posting about police service or anything i'm posting about being involved in a self defence case . i've seen your posts before and from what i can make out you a good detective and your hearts in the right place ,
BUT even if you attended the case where i was involved with a shooting i still wouldn't get into detail about it . how can you be made to give a warning statement , you have the right to remain silent dara dara daa .

if the cop really wants a statement it will go something like this .
i was walking down the road and was attacked by a male with a knife /gun and was forced to use my firearm to defend myself .the end
what the worst that can happen ? he can charge you for murder guess what it's going to happen any way .

i just put this out there everyone has to do his own thing when the soft smelly stuff hits the fan and i'm just saying what i'll do . i've burnt my fingers before just giving out warning statements .

piet go safe

Fanie

Post by Fanie » Sun Jan 13, 2013 4:54 pm

The difference between investigated by a good cop and a bad cop is the difference between being found innocent and going to jail as a criminal.

jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal » Sun Jan 13, 2013 7:34 pm

Piet
Is ek reg indien ek se^ dat indien jy iemand skiet uit self-verdediging jy aangekla word van of poging tot moord of moord, hang af van die uiteinde van die skietery. Jy word aangekla en die polisie beampte neem van jou 'n waarskuwingsverklaring. Die waarskuwingsverklaring kan jou hele verhaal bevat indien jy dit wil afle^ op daardie stadium. Of jy kan weier om die waarskuwingsverklaring af te le^. Of jy kan versoek dat die waarskuwingsverklaring in die teenwoordigheid van jou regsverteenwoordiger afgeneem word (wat ek sal aanbeveel) Die ondersoek wat dan gedoen word deur die polisie beampte met sy verklaring van sy waarnemings of die van die beamptes wat die toneel besoek het, tesame met enige forensiese bewyse en jou verklaring word dan aan die aanklaer voorgele^ wat dan besluit of vervolg gaan word of nie. Indien die saak wys dat jy uit noodweer opgetree het en nie meer geweld gebruik het as wat nodig was nie dan word die saak teruggetrek en 'n Geregtelike doodsondersoek word gehou. Indien nie word jy aangekla en verhoor vir poging tot moord, moord of strafbare manslag. Indien jy nie 'n verklaring afle^ nie sal die aanklaer nie jou kant van die saak kan oordeel nie en sal jy hof toe moet gaan. Dit is altyd goed om na afloop van so 'n traumatiese voorval die feite op skrif vir jouself te sit. Dit gee jy dan vir jou prokureur wat dit in veilige bewaring sal hou tot die verhoor indien enige.
Jy kan in hegtenis geneem word en in aanhouding gehou word tot jy voor 'n hof moet verskyn. Die maksimum is (indien ek nog reg kan onthou) 48uur, behalwe indien dit bv op die begin van 'n lang-naweek gebeur. Daar kan ook spesiale sittings gereel word vir borgtog ens, ens.

Die polisie ondersoekbeampte se werk is om die feite vas te stel soos hy dit kan kry en kan vasstel en aan die aanklaer voor te le^. Slegte ondersoek veroorsaak dat die skuldige persoon/persone loskom en nie skuldig bevind word nie in teenstelling met wat Fanie beweer. Indien 'n saak sleg ondersoek word harloop 'n prokureur draaie om die staat se saak. Daar kan ook siviele eise teen die staat ingestel word.

Dit sal maar 'n harde tyd wees. So kom ons hoop niemand hoef uit self verdediging te skiet nie.

Groete
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter

Monrique (SJ)
Hero Member
Hero Member

Post by Monrique (SJ) » Sun Jan 13, 2013 8:06 pm

Watse houding Pieter?

So as ek vrae vra oor hoe julle n saak benader en ondersoek is dit n probleem volgens jou en het ek n houding? Die dat daar sommige dinge te se is oor die SAPS.... 

bobby
Sr. Member
Sr. Member

Post by bobby » Sun Jan 13, 2013 8:39 pm

piet we getting our lines crossed here . what i'm saying is that i will give a warning statement but not on the spot and not before i've consulted with a lawyer .

i'm under the impression that you want it straight away . if you give one straight away and on the spot you could make mistake and this cost you in the end . remember that once it's taken down in writting it can be used against you .

about the attitude on the scene don't be rude and boastfull  but don't gat kruip and be  bullied too and don't be lured into a false sense of trust  by  anyone on the scene .

i don't think there's a defensive firearm  instructor in the world who would advise you in giving statements on the scene or before consulting a lawyer . in fact a pal of mine who has done a few john farnham courses says he advices to say absolutely nothing  at all just that you were attacked and you defended yourself . let them arrest you and let your lawyer work with it .

my last 2c

Fanie

Post by Fanie » Sun Jan 13, 2013 8:55 pm

Die polisie ondersoekbeampte se werk is om die feite vas te stel soos hy dit kan kry en kan vasstel en aan die aanklaer voor te le^. Slegte ondersoek veroorsaak dat die skuldige persoon/persone loskom en nie skuldig bevind word nie in teenstelling met wat Fanie beweer.
Verduidelik bietjie ?

Post Reply

Return to “Algemene Kennisgewing/General Notice”