Strelock..Density Altitude

Post Reply
JohanvB
Hero Member
Hero Member

Strelock..Density Altitude

Post by JohanvB » Tue May 28, 2019 7:26 am

Goeiemôre

As jy nou in Durbanville gezero is, en ry Colesberg toe om te ga jag, is jy mos nou aansienliker op 'n hoër seespieël vlak...

My vraag dus, as jy vir jou jag, 'n cheat sheet wil maak..sou jy Altitude Density kies, Colesberg se hoogte bo seevlak insit?

Ek luister graag.

alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Re: Strelock..Density Altitude

Post by alecjohnson » Tue May 28, 2019 8:15 am

Ek het nog nie strelock in die veld gebruik nie, maar jy het jou "zeroing weather" waar lugdruk ook in is. Nou as jy die verstellings gebruik neem die program dit in ag, mits jou toestel so gestel is anders moet jy dit self doen onder "weather"

"Altitude Density kies, Colesberg se hoogte bo seevlak insit?"--Ja

ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb » Tue May 28, 2019 8:18 am

Hier verduidelik oom Piet Breedt dit mooi:

viewtopic.php?f=75&t=4735&p=103136&hili ... de#p103136
Last edited by ruaanb on Tue May 28, 2019 8:51 am, edited 1 time in total.

jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay » Tue May 28, 2019 8:39 am

JohanvB wrote:Goeiemôre

As jy nou in Durbanville gezero is, en ry Colesberg toe om te ga jag, is jy mos nou aansienliker op 'n hoër seespieël vlak...

My vraag dus, as jy vir jou jag, 'n cheat sheet wil maak..sou jy Altitude Density kies, Colesberg se hoogte bo seevlak insit?

Ek luister graag.
Jy sal maar elke keer moet zero. DA kom werklik in aksie as jy oor 1000m skiet en onder dit maak dit nie veel van n verskil nie.

As jy van 6931ft tot 4931ft beweeg maak dit eers op 1000m 0.7MOA of 0.2 Mills verskil in elevasie.

Daar behoort nie n groot verskil op jou 100m zero te wees nie maar ek sou vir veiligheid elke keer seker maak.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Blitzzz
Sr. Member
Sr. Member

Post by Blitzzz » Tue May 28, 2019 8:47 am

ruaanb wrote:Hier verduidelik oom Piet Breedt dit mooi:

viewtopic.php?f=75&t=4735&p=103136&hilit=density+altitude#p103136
Goeiemôre Ruaanb

Kan jy asb die skakel reg maak, sal graag wil lees.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tikka 6.5 Creedmoor
Brno 7 x 57 Mauser
Sako 308 Win
Winchester 30-06 Spr

Gian_dP
Hero Member
Hero Member

Post by Gian_dP » Tue May 28, 2019 9:19 am

JohanvB wrote:Goeiemôre

Ek luister graag.
DA is 'n kombinasie van temp, lugdruk en humiditeit. Moet dit "real time" meet en insit. Jy kan wel die hoogte bo seevlak en verwagte temperatuur by die jag gebruik jou cheat sheet op te stel. Soos Jan sê, sit maak eers oor heelwat langer afstande 'n noemenswaardige verskil so ek sou nie te veel daaroor bekommer nie. As jy so vêr gaan skiet, het jy in elkgeval "real time" verstellings nodig.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308

LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN » Tue May 28, 2019 9:44 am

As ek op 150m alt gezero het en ek gaan skiet erens op 1300m alt dan val my koel reeds 2 duim minder op 500m volgens strelok. Op n 1000m gaan dit n baie groter verskil he.

Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene » Tue May 28, 2019 11:34 am

alecjohnson wrote:Ek het nog nie strelock in die veld gebruik nie, maar jy het jou "zeroing weather" waar lugdruk ook in is. Nou as jy die verstellings gebruik neem die program dit in ag, mits jou toestel so gestel is anders moet jy dit self doen onder "weather"

In teorie is dit veronderstel om so te werk, maar ek het gevind dat dit in praktyk nie werklik so akkuraat werk nie, daarom zero ek maar weer op elke "nuwe" plek op 100m en pas die "zeroing weather" se data aan op die app. Dit gee vir my beter resultate.
Aim small, miss small

ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb » Tue May 28, 2019 12:30 pm

Eugene wrote:
alecjohnson wrote:Ek het nog nie strelock in die veld gebruik nie, maar jy het jou "zeroing weather" waar lugdruk ook in is. Nou as jy die verstellings gebruik neem die program dit in ag, mits jou toestel so gestel is anders moet jy dit self doen onder "weather"

In teorie is dit veronderstel om so te werk, maar ek het gevind dat dit in praktyk nie werklik so akkuraat werk nie, daarom zero ek maar weer op elke "nuwe" plek op 100m en pas die "zeroing weather" se data aan op die app. Dit gee vir my beter resultate.
+1

JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB » Tue May 28, 2019 2:35 pm

Ja my vraag het gegaan oor 'n Cheat Seat en Altitude Density...dankie vir die terugvoer...

Maar dit blyk of van julle wil hê ek moet in die veld met Strelock karring...hmmm...daar is nie tyd vir Strelock in die veld nie, (ek ken ouens wat dit doen).. , dis die rede vir die Cheatsheet...

Maar glo ek sal regkom...met spoed hier gemeet, cheatsheet opstel, en gaan zero op die jagplaas, en hom so vat.

Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene » Tue May 28, 2019 2:41 pm

Johan, jammer ek het aanvaar jy bedoel 'n tabel ("cheat sheet") wat jy van Strelok af doen. Met LA jag het ek nog altyd genoeg tyd gehad om rustig te werk met Strelok en as dit nie kan nie, gebruik ek Strelok se tabel vir vinnige verstellings.
Aim small, miss small

JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB » Tue May 28, 2019 2:43 pm

Eugene wrote:Johan, jammer ek het aanvaar jy bedoel 'n tabel ("cheat sheet") wat jy van Strelok af doen. Met LA jag het ek nog altyd genoeg tyd gehad om rustig te werk met Strelok en as dit nie kan nie, gebruik ek Strelok se tabel vir vinnige verstellings.

Nee jy is reg, maar ek wil hom sommer hier by die huis print en saamvat...daai Rooibokke gee nie kans vir Strelock nie...dis range en gooi!!

Post Reply

Return to “General/Algemeen”