JARACAL

Forum vir die Jagter/Forum for the Hunter
It is currently Thu Jul 18, 2019 7:29 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 306 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Author Message
PostPosted: Tue Jan 15, 2019 9:46 am 
Sr. Member
Sr. Member

Creedmoor!

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Jan 15, 2019 4:14 pm 
Hero Member
Hero Member

Image

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Feb 12, 2019 10:31 am 
Hero Member
Hero Member

.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Mar 14, 2019 2:47 pm 
Hero Member
Hero Member

Attachment:
BOAP.jpg

Blond op vlug van SA na AUS staan op in Ekonomiese klas en gaan sit in Eerste klas.
Lugwardin vra haar om asb terug te gaan na Ekonomies klas, sy het nie betaal vir eerste klas.
Sy antwoord: 'ek is blond en pragtig en ek gaan Australie toe en ek sit net hier.
Lugwardin gaan rapporteer by die 1 ste offesier.
Hy staan op en probeer ook om die blond sover te kry om terug te gaan na Ekonomies klas, maar die blond kap terug met dieselfde sinnetjie: 'ek is blond, ek is pragtig, ek gaan Australie toe en ek sit net hier.
1ste offersier tesame met die lugwardin gaan rapporteer by die kaptein.
Die kaptein sug en stel hulle gerus en se 'ek praat blond, ek is met een getroud, ontspan dan sorteer ek dit gou uit'.
Die kaptein stap na die blond toe en fluister in haar oor. Dadelik staan die blond op en stap terug Ekonomiese klas toe en gaan sit. Verbaas vra die 1 ste offersier en lugwardin die kaptein wat op aarde het hy vir haar gese dat sy sonder om te blik of te bloos opstaan en teruggaan na haar geboekte sitplek?
Se die kaptein: 'ek het in haar oor gefluister eerste klas gaan nie Australia toe nie'

Attachment:
BHBWH.jpg

Die baie geduldige man en sy blonde vrou sit en vat ontbyt vroeg oggend. Se die weervoorspeller oor die radio: 'ons verwag 4-6 duim sneeu vanoggend - alle voertuie moet asb aan die regterkant van die pad parkeer vir die sneeumasjien om te kan skoonskraap" Woerts spring die blonde vroutjie op en gaan parkeer die kar aan die regterkant van die pad.
Die volgende Saterdagoggend dieselfde ding, terwyl hulle ontbyt vat se die weervoorspeller weer: 'ons verwag 4-6 duim sneeu vanoggend, sal alle voertuie asb aan die linkerkant van die pad parkeer vir die sneeumasjien om te kan skoonskraap" Vlieg die blonde vroutjie weer uit en gaan parkeer die kar aan die linkerkant van die pad.
Die derde Saterdag sit die paartjie weer en ontbyt en die weervoorspeller rapporteer: 'Ons verwag vanoggend 8 - 10 duim sneeu, sal alle voertuie asb in....dood is die radio....Die blond vlieg op en verbouereerd vra haar man: 'wat nou - ons weet nie waar om die motor te parkeer nie!?'
Die man vat n sluk koffie, vee sy mond af, sit terug en vat haar hand en trek haar nader en se: 'ai my lieffie, hoekom los jy maar nie die motor in die motorhuis vanoggend nie'

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri May 17, 2019 12:36 pm 
Hero Member
Hero Member

Attachment:
ymia.PNG

Howa .338WM
Hatsan AT44-10
Norinco CQ-A AR15 5.56
Norinco AK47 type 56

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed Jul 03, 2019 8:26 am 
Hero Member
Hero Member

Op n lekker koue Woensdag skort daar dalk so n jag met n koolertjie en my Arno cd wat ek by S&O op vadersdag special gekry het
[emoji48]
Attachment:
IMG-20190703-WA0000.jpg

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 306 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

All times are UTC + 2 hours