More manne
Die kleiduif gogga het my onlangs gebyt en het dit goed gedink om 'n healgeweer aan te skaf. Dit sal meerendeels vir kleiduif gebruik word maar ook vir algemene jag. Om eerlik te wees ken ek nie veel van healgewere nie en soek bietjie raad.
Ek kan 'n "soos nuut" Miroku Mod 70 O/U met multichokes kry vir R16k, is dit te veel of is dit 'n bargain?
Ek wil nie baie meer as dit spandeer nie maar sal julle iets anders voorstel?
Groete,
Christo
Miroku Mod 70
- cjgerber
- Newbie

Miroku Mod 70
.22 Anschutz
.222 Rem Sako Vixen Deluxe
30-06 Sako 75
.338 Win Mag Sako Finnbear Deluxe
30-06 Sako 75
-
Beretta
- Hero Member

Re: Miroku Mod 70
Christo
Dit is dieselde as die Browning 425 dit is maar n japanese Browning jy kan maar koop nie n slegte geweer nie.Maak net seker die geweer pas jou anders gaan jy huil.Waar gaan jy kleie skiet. Maak die man n offer vir so R11.000.00 miskien is jy lucky en hy vat dit.Ek self het n Browning 425 wat ek duiwe mee skiet en dit is n baie lekker geweer.
Hoop dit help
Beretta
Dit is dieselde as die Browning 425 dit is maar n japanese Browning jy kan maar koop nie n slegte geweer nie.Maak net seker die geweer pas jou anders gaan jy huil.Waar gaan jy kleie skiet. Maak die man n offer vir so R11.000.00 miskien is jy lucky en hy vat dit.Ek self het n Browning 425 wat ek duiwe mee skiet en dit is n baie lekker geweer.
Hoop dit help
Beretta
- cjgerber
- Newbie

Dankie Beretta
Ek gaan by Valley Gun Club skiet agter Paarl.
Daar is seker redelike goeie tweede handse gewere daar buite maar 'n nuwe een is maar altyd lekker! As ek nuut wil koop wat is die pryse min of meer op die Beretta en Browning? en watse model sal jy aanbeveel?
Ekt gedink ek sal sodra ek tyd het na Suburban Guns toe gaan en met die manne gesels daar.
Groete,
Christo
Ek gaan by Valley Gun Club skiet agter Paarl.
Daar is seker redelike goeie tweede handse gewere daar buite maar 'n nuwe een is maar altyd lekker! As ek nuut wil koop wat is die pryse min of meer op die Beretta en Browning? en watse model sal jy aanbeveel?
Ekt gedink ek sal sodra ek tyd het na Suburban Guns toe gaan en met die manne gesels daar.
Groete,
Christo
.22 Anschutz
30-06 Sako 75
30-06 Sako 75
- Jakkalsgat
- Hero Member

CJGerber
Kyk bietjie na die post met die volgende link:
http://jaracal.com/index.php/topic,8997.0.html
hierdie wapens is nog beskikbaar en in baie goeie toestand.
Groete
Jaco
Kyk bietjie na die post met die volgende link:
http://jaracal.com/index.php/topic,8997.0.html
hierdie wapens is nog beskikbaar en in baie goeie toestand.
Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Beretta
- Hero Member

Christo
Wat wel belangrik is is die geweer moet jou pas as die geweer jou pas maak "die brand "nie veel saak volgens my nie.Maar om se bv n goeie naam geweer te he help ook baie en dit is n goeie beleging ook.Wat sal ek aanbeveel natuurlik BERETTA volgens my is daar nie beter nie.Die manne verstaan hoe om n haelgeweer te bou.
BERETTA
Wat wel belangrik is is die geweer moet jou pas as die geweer jou pas maak "die brand "nie veel saak volgens my nie.Maar om se bv n goeie naam geweer te he help ook baie en dit is n goeie beleging ook.Wat sal ek aanbeveel natuurlik BERETTA volgens my is daar nie beter nie.Die manne verstaan hoe om n haelgeweer te bou.
BERETTA
-
Rambo
- Jr. Member

'n Splinternuwe Miroku o/u gaan jou maar +-R19K kos... Ek glo nie Jy sal meer baie van hulle in SA sien nie want die Browning is R200 duurder en agv. sy naam gaan sy tweedehandse waarde meer wees!
Wat skrikwekkend is is as jy die Miroku se loop vat kan jy hom in die Browning se kolf sit en skiet... sonder enige veranderings... dit is nou een en dieselfde geweer!
Gaan google gerus Loris international... hulle is die agente en jy kan direk van hulle af koop!
Ek is 'n Miroku fan en sou soos jy die raad gekry het die ou 'n aanbod maak!!!
Wat skrikwekkend is is as jy die Miroku se loop vat kan jy hom in die Browning se kolf sit en skiet... sonder enige veranderings... dit is nou een en dieselfde geweer!
Gaan google gerus Loris international... hulle is die agente en jy kan direk van hulle af koop!
Ek is 'n Miroku fan en sou soos jy die raad gekry het die ou 'n aanbod maak!!!
303 Lee Ennfield
270 BRNO De Lux
22 BRNO
12 BR BRNO
12 BR Miroku
Mathews Switchback
Visstokke
270 BRNO De Lux
22 BRNO
12 BR BRNO
12 BR Miroku
Mathews Switchback
Visstokke
-
Beretta
- Hero Member

Loris int is maar baie aan die duur kant sal nie graag daar iets koop nie net my ondervinding
- cjgerber
- Newbie

Dankie vir al die terugvoering. Ekt maar besluit om eers die Miroku op sy te sit omrede ek 'n nuwe geweer kan kry vir paar Rand meer.
Beretta, wat is jou opinie oor die Beretta Silver Pigeon 1 28" vir kleiduif?
Ken julle Lanber en hoe hou dit kers vas by die ander make?
Ek verstaan die geweer moet by my pas, wat presies moet ek voor uitkyk of is dit maar dieselfde as 'n gewone bolt-action geweer?
Groete,
Christo
Beretta, wat is jou opinie oor die Beretta Silver Pigeon 1 28" vir kleiduif?
Ken julle Lanber en hoe hou dit kers vas by die ander make?
Ek verstaan die geweer moet by my pas, wat presies moet ek voor uitkyk of is dit maar dieselfde as 'n gewone bolt-action geweer?
Groete,
Christo
.22 Anschutz
30-06 Sako 75
30-06 Sako 75
-
Beretta
- Hero Member

Jy kan maar die Beretta koop met n geruste hart Lanber los hom maar ook met n geruste hart net daar in die winkel
Beretta
Beretta
-
Christoff Bosch
- Jr. Member

Ja asseblief los die Lanber in die winkel jy kry ook nie parte vir hulle nie.
Koop 'n Browning of Beretta.
Miroku is ook nice ek hou van hulle maar ons het ongelukkig nie agente in ons land nie.
Koop 'n Browning of Beretta.
Miroku is ook nice ek hou van hulle maar ons het ongelukkig nie agente in ons land nie.