Koe?l Defleksie Toets Resultate - deur Koos Barnard

Post Reply
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Re: Koe?l Defleksie Toets Resultate - deur Koos Barnard

Post by Vlakvark »

Cobb

Ek is nie met jou nie ?????

Toemaar....jou pakslae is reeds in die pos...
Image
Image
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Ek wonder nou maar oor
Ludwig, Doc Neels, Wouter Die manne baklei nou ook al 'n jaar oor die ding Hoe voel hulle 
Last edited by Vlakvark on Thu Oct 18, 2012 3:58 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Soos ek al voorheen ges? het...'n doofstom ou kan jou net uik*k as jy vir sy vingers kyk......

As niemand op niemand se snert en moddergooi reageer nie, loop 'n ding baie gou gou dood...
As die post van my nou die laaste reply op die post is en NIEMAND las weer snert of naamskending of feite of watookal by nie, is die probleem mos oppelalla, self sonder 'n mod wat die topic moet sluit....dis mos hoe volwassenes dit doen...

KOM ONS KYK!!

CHEERS
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Ai Cob, ek wou jou nog 'n bietjie raakvat, toe sluit jy die post.  :) :) :) :) :)
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Pille »

James Wilson wrote:
Vlakvark wrote: Boys Ek dink Pieter Voster het dit nou mooi aan my uit gespel wat hy van my dink .En dit lyk my dit is die oorgroote meerderheid se gevoel is ook so
So ek vra julle omverskooning vir al die 11-1-11 wat ek julle gee
Ek sal al my posts dan ook verwyder . Hoop dit help om die gevoel op te klaar
Vlakkie, miskien mis ek iets? ek het pieter se post deurgelees, maar ek sien nie wat jy sien nie.
Vlakvark, jy verstaan my verkeerd mater. Ek het vir jou PM gestuur.
.270 Win Mauser aksie; .375 H&H Voere aksie; .303 British No IV Mk-I; 9mm Ruger SR9C. 243 Win Howa Varminter met Custom kolf, Tikka T3 Varmint in 204 Ruger..
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

Die Pro Amms het nogal goed gevaar!! Jy gaan die bok raak skiet en dan dalk
kwes oor die koeel op breek.....?    ;D
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Pieter Net vir jou verkoop jy kaartjies daaikant ek sal laat Geno hier kaartjies verkoop
Image

Manne ek en Pieter het die een uit gesorteer
Dankie Pieter
Image
Image
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Pille »

;D ;D ;D ;D
.270 Win Mauser aksie; .375 H&H Voere aksie; .303 British No IV Mk-I; 9mm Ruger SR9C. 243 Win Howa Varminter met Custom kolf, Tikka T3 Varmint in 204 Ruger..
Delrico
Jr. Member
Jr. Member

Post by Delrico »

Hierdie hele geveg laat my dink aan ?n voorval so ?n klompie jare gelede toe ek nog heelwat jonger was en ons altyd by ?n lekker watergat op die Wesrand uitgehang het. Almal was soos een groot familie. Daar was die groep wat kaart gespeel het, die pool spelers en die domino spelers. As jy nie vroeg gekom het nie het jy gesukkel om sitplek te kry. Op een stadium so oulike barlady gehad wat later in die middag bietjie geflash het ook. (Dink sy het skelm gedrink)

Ewenwel stap ek een oggend daar in en sien die plek is leeg en vra toe die dametjie waar almal is. Sy kry so stout glimlag op die gesig en raai my aan om badkamer toe te gaan. Vind ek omtrent almal besig om neuse te was en klere reg te trek. Vra toe nou wat daar gebeur het. Vertel die een man my toe dat almal daar gesit het, minding their own business, toe stap daar so fris jong mannetjie (?n mannetjie wat vir die Roodepoort rugbyklub rugby gespeel het) in en bestel twee dubbel brandewyne. Sluk die eerste een af en klap terselfdertyd die ou langs hom van die stoel af.

Almal kyk hom verbaas aan en hy sluk toe die tweede een af en piets die volgende man. Hy loop almal in die kroeg deur en toe hy almal pak slae gegee het loop hy uit, klim in sy kar en ry weg.

Die sterkste man in die kroeg was ?n ou met die naam van Charl. Hy het eendag met ?n armdruk kompetise ?n ander man se arm afgedraai. Ek vra toe vir Charl, nou wat het jy gedoen toe die ou aan jou slaan. Hy reken toe dat hy met sy hande in sy sakke gestaan het om eers te voel hoe hard slaan die man. Hy s? toe dat na hy sy hou gekry het besluit hy dat hy eerder sy hande in sy sakke gaan hou want as hy hulle moes uithaal het daai man hom doodgeslaan.

John die ouerige engelsman wat altyd met sy koerant in sy gatsak geloop het, het blykbaar soos ?n kapokhaantjie rondgespring en die mannetjie gevloek en uitgedaag. Die mannetjie reken toe dat hy hom eerder gaan klap want as hy hom slaan gaan hy hom doodslaan. Hy klap hom toe blykbaar dat hy oor die grond skuif op sy agterwereld by die deur uit tot op die sypaadjie.

Twee ure later lag almal lekker oor die voorval en die lewe gaan aan. Hoe s? Pumba. You got to put your past in your behind.

Gaan was die neuse manne en trek die klere reg. More is alles vergete en die son skyn weer dan lag ons oor hierdie storie.

Aan Gerhard, erken tog nou maar dat jou koeels nie uitgesluit is van defleksie nie man, dit gaan my in elkgeval nie stop om hulle te gebruik nie, en ek skiet ook nie deur takke nie. Ja ja ja ja ek weet jou koeels gaan ?n mens ?n beter voordeel gee bo ander koeels. Jy het nog ?n bestelling van my wat jy nog nie aandag aan gegee het nie. Ek wil graag daai punte volgende jaar in die jagveld gebruik en ek wil hulle h? voor dan. So, move dit ouboet.

En dan aan al die ander manne wat so somber is oor die voorval. Oh do lighten up manne, dis amper einde van die jaar, Kersfees is om die draai.

Ek het in elkgeval gedink ons moet ?n voorstel maak aan Willem van S&O dat hy ?n einde van die jaar kersfees uitverkoping hou dan ruk ons almal op soontoe. Stefan kan ?n plek re?l en ons kan ons coolertjies en ?n stukkie vleis saamneem dan braai ons sommer so bietjie en leer mekaar ken.  Stefan skuld my hoeka ?n goeie prys op ?n scope.

Groete

Delrico       
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

Delrico wrote: Hierdie hele geveg laat my dink aan ?n voorval so ?n klompie jare gelede toe ek nog heelwat jonger was en ons altyd by ?n lekker watergat op die Wesrand uitgehang het. Almal was soos een groot familie. Daar was die groep wat kaart gespeel het, die pool spelers en die domino spelers. As jy nie vroeg gekom het nie het jy gesukkel om sitplek te kry. Op een stadium so oulike barlady gehad wat later in die middag bietjie geflash het ook. (Dink sy het skelm gedrink)

Ewenwel stap ek een oggend daar in en sien die plek is leeg en vra toe die dametjie waar almal is. Sy kry so stout glimlag op die gesig en raai my aan om badkamer toe te gaan. Vind ek omtrent almal besig om neuse te was en klere reg te trek. Vra toe nou wat daar gebeur het. Vertel die een man my toe dat almal daar gesit het, minding their own business, toe stap daar so fris jong mannetjie (?n mannetjie wat vir die Roodepoort rugbyklub rugby gespeel het) in en bestel twee dubbel brandewyne. Sluk die eerste een af en klap terselfdertyd die ou langs hom van die stoel af.

Almal kyk hom verbaas aan en hy sluk toe die tweede een af en piets die volgende man. Hy loop almal in die kroeg deur en toe hy almal pak slae gegee het loop hy uit, klim in sy kar en ry weg.

Die sterkste man in die kroeg was ?n ou met die naam van Charl. Hy het eendag met ?n armdruk kompetise ?n ander man se arm afgedraai. Ek vra toe vir Charl, nou wat het jy gedoen toe die ou aan jou slaan. Hy reken toe dat hy met sy hande in sy sakke gestaan het om eers te voel hoe hard slaan die man. Hy s? toe dat na hy sy hou gekry het besluit hy dat hy eerder sy hande in sy sakke gaan hou want as hy hulle moes uithaal het daai man hom doodgeslaan.

John die ouerige engelsman wat altyd met sy koerant in sy gatsak geloop het, het blykbaar soos ?n kapokhaantjie rondgespring en die mannetjie gevloek en uitgedaag. Die mannetjie reken toe dat hy hom eerder gaan klap want as hy hom slaan gaan hy hom doodslaan. Hy klap hom toe blykbaar dat hy oor die grond skuif op sy agterwereld by die deur uit tot op die sypaadjie.

Twee ure later lag almal lekker oor die voorval en die lewe gaan aan. Hoe s? Pumba. You got to put your past in your behind.

Gaan was die neuse manne en trek die klere reg. More is alles vergete en die son skyn weer dan lag ons oor hierdie storie.

Aan Gerhard, erken tog nou maar dat jou koeels nie uitgesluit is van defleksie nie man, dit gaan my in elkgeval nie stop om hulle te gebruik nie, en ek skiet ook nie deur takke nie. Ja ja ja ja ek weet jou koeels gaan ?n mens ?n beter voordeel gee bo ander koeels. Jy het nog ?n bestelling van my wat jy nog nie aandag aan gegee het nie. Ek wil graag daai punte volgende jaar in die jagveld gebruik en ek wil hulle h? voor dan. So, move dit ouboet.

En dan aan al die ander manne wat so somber is oor die voorval. Oh do lighten up manne, dis amper einde van die jaar, Kersfees is om die draai.

Ek het in elkgeval gedink ons moet ?n voorstel maak aan Willem van S&O dat hy ?n einde van die jaar kersfees uitverkoping hou dan ruk ons almal op soontoe. Stefan kan ?n plek re?l en ons kan ons coolertjies en ?n stukkie vleis saamneem dan braai ons sommer so bietjie en leer mekaar ken.  Stefan skuld my hoeka ?n goeie prys op ?n scope.

Groete

Delrico     
;D ;D ;D ;D ;D

.....en dit is hoe mens 'n suur storie soet maak!!!!!

Dubble or single Bells Delrico???
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
Penkop
Hero Member
Hero Member

Post by Penkop »

Delrico,

Gewoonlik as ek 'n lang post soos joune hierbo sien, skip ek dit en lees eerder die korter posts, maar nie hierdie keer nie!

Nou's ek eers lus vir daai braai!!
Waar daar 'n rokie trek is daar 'n bier'tjie...
the kid
Sr. Member
Sr. Member

Post by the kid »

Penkop wrote: Delrico,

Gewoonlik as ek 'n lang post soos joune hierbo sien, skip ek dit en lees eerder die korter posts, maar nie hierdie keer nie!

+1

Ek like daai storie oor 'n 100
Glock 19, Ruger m77 mkii ss 30-06, BSA .22, 12g ss, Lee Enfield.303, Ruger m77 mkii VT 25-06, Savage LRP .260 rem, Krico.222, Beretta 12g semi auto, Sako 6mm PPC, Zoli 20 GA.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

the kid! wrote:
Penkop wrote: Delrico,

+1

Ek like daai storie oor 'n 100
Ook lus vir daai braai! Hoe lyk dit Willem?
Aim small, miss small
Piet Breedt
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Breedt »

Biltongjagter wrote:
[img width=560 height=420]http://www.techfund.co.za/images/vlugba ... rfoto4.jpg[/img]

Dink enig iemand dat elke een van hierdie drie skote hier herhaal, deur veel strawwer obstruksies geskiet as enkele Rosyntjiebos takkies, nie daardie Rooibokram w?l kon doodskiet nie?

Die mikpunt was die middelpunt van daardie teiken en kyk waar sit die drie gate!

Weereens, soos destyds, beveel ek of GSC dit nie aan nie, MAAR t?g bied die GSC koe?l die beter kans, om die teiken onder die gegewe toestande, behoorlik te tref en steeds die taak te verrig.

Ek vertrou dat almal wat hierdie plasing nou gaan lees, net sal lees wat daar staan, niks tussen die lyne wat nie in swart op wit daar staan, daarin sal inlees nie.
Boonop weer na my toets sal kyk en sien wat ek eintlik daarmee bewys het.

Oor en uit!

Groete,
Koos.
Piet Breedt antwoord:
Koos, ek plaas hierdie nie om jou of enige iemand anders uit te lok, of sleg te maak of te beledig nie, maar slegs om my standpunt te substansieer waar ek s? dat geen projektiel vrygespreuk is van defleksie as hy iets tref oppad teiken toe nie, en dat die defleksie geensins voorspelbaar, of herhaalbaar kan wees.

Kyk self wat jy hier geplaas het

Biltongjagter wrote: Piet, soos Gerard reeds verduidelik het, is dit 'n bietjie verstelling aan jou teleskoop wat dit moontlik maak - bietjie vooraf skietwerk, dis nou sonder tappenne, om dit reg te kry.

Natuurlik moet die teiken agter die tappenne, waarop die koe?ls moet tref n? die versperring, heeltemal in lyn wees met mekaar.

Piet, afstand van tappenne vanaf geweer se loop was 60m en teiken 3m daaragter.
Lees maar wat ek geskryf het wat die spesifieke rede daarvoor was.

Groete,
Koos.

Piet Breedt antwoord:
As ek op slegs 60m so n groep moet skiet soos op jou foto uit n akurate geweer, sonder dowels, gaan ek baie bekommerd wees. Op 60m behoort enige kaliber waarmee jy wil jag, ten minste n 1" groep te moet skiet, op die uiterste. Van my gewere sou ek niks minder as n 1/4" verwag op 60m.

Nou skiet jy deur dowels en die groep is byna 2" op 60m, slegs 3m agter die voorwerp wat jy raakgeskiet het. Dit bewys onomwonde met jou eie toetse dat my aanvanklikke stelling dat geen projektiel vrygespreuk is van defleksie, en dat dit onvoorspelbaar is. Wat gebeur as die bok nog v?rder agter die tak wat raakgeskiet is staan. As hy op slegs 3m al amper 2" van koers af is, wat gaan hy dan maak op nog v?der afstande soos Koos Barnard se toets probeer naboots het?

Ek stem saam dat koe?l ontwerp wel n rol kan speel, en party baie beter is as ander, in die terminale fase nadat hy die teiken getref het, mits hy nie versteur is oppad daarheen.
Last edited by Piet Breedt on Fri Oct 19, 2012 8:43 am, edited 1 time in total.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Oom Pieta

Wat vir my ook interessant is is die feit dat in KoosG se toetse al drie GSC koele na regs gedeflekteer het en in oom KoosB se toetse is die meeste GSC koele na bo of na links gedeflekteer is... In my beskeie opinie met beperkte kennis op die gebied van wetenskap en defleksie is dit geen patroon wat hier gevolg word nie, maar die koeel kies maar self waarheetoe hy wil slinger. En so maak elke ander fabrikaat ook lyk my. Ek weeti, dalk kyk ekke iets hier? Maar my gevolgtrekking is dat geen akkurate voorspelling gemaak kan word nie EN dat geen van hierdie skote of toetse enigsins herhaalbaar is nie..

@ Delrico
Maat, mooier opgesom kon niemand nie,  ;D !! Geem my n lui oor daai scope  ;) Kersfees kom dalk vroeg die jaar

Oor die braai, so iets kan ENIGE tyd gereel word. Maak n lys van manne wat so braai sal wil hou en ek reel die plek met genoeg braaiers en hout. (regte hout. doringhout. nie pine of black wattle nie  ;D )

Groetnis
Stefan
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

So maak mens  8)
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Hey sinspeel jy nou hier op my (regte hout. doringhout. nie pine of black wattle nie  ) Dit is nie mooi van jou nie ek het ook 'n binneste en my vleis moet ook gaar kom  :D
Image
Image
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Vlakvark

As ons praat van hout, maak dit sulke vlamme op die dun houtjies, ons noem dit 'n swarthaak vuur

[img width=560 height=373]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... 1intro.jpg[/img]

Groete
Jaco
Last edited by Jakkalsgat on Fri Oct 19, 2012 1:32 pm, edited 1 time in total.
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Delrico wrote: Hierdie hele geveg laat my dink aan ?n voorval so ?n klompie jare gelede toe ek nog heelwat jonger was en ons altyd by ?n lekker watergat op die Wesrand uitgehang het. Almal was soos een groot familie. Daar was die groep wat kaart gespeel het, die pool spelers en die domino spelers. As jy nie vroeg gekom het nie het jy gesukkel om sitplek te kry. Op een stadium so oulike barlady gehad wat later in die middag bietjie geflash het ook. (Dink sy het skelm gedrink)

Groete

Delrico     

Delrico,ek wil graag mense soos jy as 'n vriend he. As jy ooit naby Williston verbykom laat weet my asb. Die Karoo-tjops se vet sal drup op die kole.
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Jakkals

Jy moet my kom wys hoe maak jy hout. En ek wil jou nie kaalgat sien nie hoor ;D ;D ;D

Ek tel gewoonlik hout op om vuur te maak  :angel:

JY is oneties
Last edited by Vlakvark on Fri Oct 19, 2012 1:32 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Vlakvark

Seker jy her verkeerd gekyk, kan vleis maak maar sal ongelukkig sonder broek moet wees en jy wil nie dit sien nie.
Hout kan ons nie maak nie.

Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Jy het my, verkeerd gelees, maar die Kalahari mane se mos hulle gaan hout maak, as hulle gaan hout kry vir vuurmaak
Image
Image
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Vlakvark wrote: Jy het my, verkeerd gelees, maar die Kalahari mane se mos hulle gaan hout maak, as hulle gaan hout kry vir vuurmaak
Ek hoor hulle ook baie so s?, dan dink ek by myself, ek wonder hoe so 'n besigheid nou sal lyk.... :angel:
Aim small, miss small
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Ek wil dit nie sien nie so ek sal maar 'n DEFLEKSIE vang deur die takke  ;D ;D as hy gaan hout maak  :angel:
Image
Image
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Eugene wrote:
Vlakvark wrote: Jy het my, verkeerd gelees, maar die Kalahari mane se mos hulle gaan hout maak, as hulle gaan hout kry vir vuurmaak
Ek hoor hulle ook baie so s?, dan dink ek by myself, ek wonder hoe so 'n besigheid nou sal lyk.... :angel:
Oom Gerhardt, jy slat hom op sy kop. Ons gaan hout MAAk ja  ;D

Eugene, ek belowe jou dis iets om te sien  ;) ;D
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra