Lion rugmount.
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

Lion rugmount.
Nog n foto van die rugmount
Legends Africa Taxidermy(pty)ltd
"FOR THE HUNTER THAT KNOWS WHAT HE WANTS"
- Jakkalsgat
- Hero Member

Re: Lion rugmount.
Nou lyk dit pragtig 
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Lekker lag ek nou 
Erens doen jy iets nie reg nie. Email vir my die fotos, dan sit ek dit gou vir jou op. pierrevdm@vodamail.co.za
Erens doen jy iets nie reg nie. Email vir my die fotos, dan sit ek dit gou vir jou op. pierrevdm@vodamail.co.za
Veiligheid eerste manne!
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

Pierre en Jaco
kom julle reg met die laai van die fotos?
kom julle reg met die laai van die fotos?
- Jakkalsgat
- Hero Member

[img width=560 height=420]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... at/014.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... at/013.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... at/013.jpg[/img]
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- Marc
- Hero Member

Plaas bietjie een van wat die vol vel insluit, sal ook graag van jou ander tiepe wall mounts wil sien 
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- iceman1982
- Hero Member

Kan julle asb vir my meer fotos email van enige leeu rug mounts wat julle gedoen het met pryse. Ek het een wat will laat doen.Legends Africa Taxidermy wrote: Nog n foto van die rugmount
Groete,
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

Naand se Marius, naam genoot.
Ek is besig om vir jou nog fotos te e-mail met ons prys.
Marius Muller
Ek is besig om vir jou nog fotos te e-mail met ons prys.
Marius Muller
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

WingsandThings
Surina, als reg my ding...
Sien die manne hou van ons werk, ons moes lank al Koppies verlaat het..lol
Gaan nie oor jagters/ Kliente baklei nie, daars genoeg werk vir almal daar buite.

Surina, als reg my ding...
Sien die manne hou van ons werk, ons moes lank al Koppies verlaat het..lol
Gaan nie oor jagters/ Kliente baklei nie, daars genoeg werk vir almal daar buite.
- Jakkalsgat
- Hero Member

Hi SurinaWingsandThings wrote: Sorry maruis, ma dis my plig om dit te doen, Iceman1982 onthou asb dat jy ook ' nbaie goeie taxidermis hier in PE het. Hulle is hunters and collectors www.huntersandcollectors.co.za. Just incase jy nie weet nie. SOrry weer marius, ma jy verstaan mos;)
Op die forum is dit 'n geval van leef en laat leef en gun ons elkeen die son wat oor hom skyn maar moet ek eerlik se dat dit effe onvanpas is om op 'n "topic" wat deur 'n persoon gemaak is om tog maar sy werk te deel dit te "hijack" en ander verskaffer of diensverskaffer te bemark. Ek ken nie die mense van huntersandcollectors nie en glo ook nie hulle is op die forum nie. So sorry Surina maar ek voel dis my plig om jou daarop attend te maak.
Geniet dit hier by ons en gun elkeen maar die son wat oor hom skyn.
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

Naand se Jaco,
ek is nou by photo bucket,maar verstaan nie hoe om die foto va daar af oor te laai na die forum toe nie?
Kan jy dalk help daarmee?
En vir die Post van WingsandThings, ek ken vir Surina, en is baie goeie vriende..
Dankie vir joui hulp so ver Jaco.
Marius
ek is nou by photo bucket,maar verstaan nie hoe om die foto va daar af oor te laai na die forum toe nie?
Kan jy dalk help daarmee?
En vir die Post van WingsandThings, ek ken vir Surina, en is baie goeie vriende..
Dankie vir joui hulp so ver Jaco.
Marius
- Jakkalsgat
- Hero Member

Hi Marius
Dit gaan nie daaroor of julle mekaar ken of nie, dit is net goeie etiket, almal in die bedryf gaan dit nie in dieselfde goeie lig as jy sien as sy dit met hulle doen nie. Gestel Wouter adverteer Elande hier op die forum en ek sien dit en kan sy prys verbeter is dit eties korrek om dit op sy "topic" te doen? Ek veg nie daaroor nie en is dit slegs 'n teregwysing ons doen dit maar met mekaar.
Nou photobucket:
As jou fotos klaar op photobucket ge "upload" en "save" is gaan jy na jou album. Kies nou die foto wat jy wil "copy" deur eenkeer op hom te click, daar behoort nou 'n "drop down" "menu" oop te maak, "clicl" nou op die heel onderste lyntjie van daardie menu en behoort hy nou vir jou te se "copied" gaan dan na die spasie toe waar jy foto wil plaas "right click" en "paste", jou foto behoort dan daar te wees.
Hoop jy verstaan
Dit gaan nie daaroor of julle mekaar ken of nie, dit is net goeie etiket, almal in die bedryf gaan dit nie in dieselfde goeie lig as jy sien as sy dit met hulle doen nie. Gestel Wouter adverteer Elande hier op die forum en ek sien dit en kan sy prys verbeter is dit eties korrek om dit op sy "topic" te doen? Ek veg nie daaroor nie en is dit slegs 'n teregwysing ons doen dit maar met mekaar.
Nou photobucket:
As jou fotos klaar op photobucket ge "upload" en "save" is gaan jy na jou album. Kies nou die foto wat jy wil "copy" deur eenkeer op hom te click, daar behoort nou 'n "drop down" "menu" oop te maak, "clicl" nou op die heel onderste lyntjie van daardie menu en behoort hy nou vir jou te se "copied" gaan dan na die spasie toe waar jy foto wil plaas "right click" en "paste", jou foto behoort dan daar te wees.
Hoop jy verstaan
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- WingsandThings
- Full Member

Hey Jaco,
skuus as ek enige iemand offend het, dit was glad nie so bedoel en sou dit tien ten een nie genoem het as as ons mekaar nie geken het nie. Maar weereens, jammer as ek enige iemand offend het. Skuus Marius
skuus as ek enige iemand offend het, dit was glad nie so bedoel en sou dit tien ten een nie genoem het as as ons mekaar nie geken het nie. Maar weereens, jammer as ek enige iemand offend het. Skuus Marius
- Marc
- Hero Member

Dagse
Goeie werk Jaco, ek hou van die manier waarmee jy die situasie ontlont en koregeer het
Ander Mods kan jou naam solank op die lysie sit vir backup 
Dit is soos Jaco noem, as almal happy is los dit net daar
dit is dog n goeie punt om in die toekoms te onthou. As jy regtig voel jy moet, stuur die man dan eerder n PM 
Wou net gou Dankie se aan jul al drie, hou van die manier waarop julle dit hanteer het.
Mooi loop
Marc
Marius hoop jy wen die Photo bucket ding, ek wag in spanning om nog van jou Werk te
Sien
Goeie werk Jaco, ek hou van die manier waarmee jy die situasie ontlont en koregeer het
Dit is soos Jaco noem, as almal happy is los dit net daar
Wou net gou Dankie se aan jul al drie, hou van die manier waarop julle dit hanteer het.
Mooi loop
Marc
Marius hoop jy wen die Photo bucket ding, ek wag in spanning om nog van jou Werk te
Sien
- WingsandThings
- Full Member

Weereens sorry, het die sondige post gedelete, sal nuwe topic vir daai een begin, Sorry het dalk gedoen sonder om te dink

- Marc
- Hero Member

100%WingsandThings wrote: Weereens sorry, het die sondige post gedelete, sal nuwe topic vir daai een begin, Sorry het dalk gedoen sonder om te dink
![]()
Let bygones be bygones
- Jakkalsgat
- Hero Member

Hi Surina
Dankie man, no harm done, alles in die goeie gees van Jaracal, asb geniet dit hier en jy doen baie netjiese werk, hoop regtig ons kan vir mekaar baie beteken.
Groete en Loop Mooi
Jaco
Dankie man, no harm done, alles in die goeie gees van Jaracal, asb geniet dit hier en jy doen baie netjiese werk, hoop regtig ons kan vir mekaar baie beteken.
Groete en Loop Mooi
Jaco
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Legends Africa Taxidermy
- Jr. Member

Surina ek het probeer maar nou ja hierdie Forum is nie Fb nie ..lol
Julle almal is great baie dankie.
so bly jy het my die link gestuur dankie Surina..
Julle almal is great baie dankie.
so bly jy het my die link gestuur dankie Surina..
- WingsandThings
- Full Member

- WingsandThings
- Full Member

het marius na die forum verwys omdat ek gedink het hy sal dit geniet grumpy, dis mos waarvoor vriende daar is om die goeie dinge in die lewe te deel
- Jakkalsgat
- Hero Member

Grumpy \
Sit, stay
Surina
Dankie vir die verwysing, moet jou nie veel aan Grumpy steur nie, sy blaf is nie eers erg nie. Hy het 'n issue met 'n punt maar is hy heeltemal te dik om sy vingers te beweeg om iets meer as 'n punt te tik.
Groete
Jaco
Sit, stay
Surina
Dankie vir die verwysing, moet jou nie veel aan Grumpy steur nie, sy blaf is nie eers erg nie. Hy het 'n issue met 'n punt maar is hy heeltemal te dik om sy vingers te beweeg om iets meer as 'n punt te tik.
Groete
Jaco
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- grumpy
- Hero Member

Jaco,jy ken my en ek het n punt!!! Hulle ken my nog nie so die punt en hosepipe kom nog as hulle nie mooi gedra nie!!

- Jakkalsgat
- Hero Member

Grumpy
Net nie die hosepipe nie
Net nie die hosepipe nie
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander